برامپتون بررسی گزارش بز سر مثله پرندگان ریخته بودن اعتبار رودخانه

برامپتون شورای کارگردانی این شهر آئین نامه بخش به بررسی و گزارش پشت گزارش از چند قطع بز سر و محدود مثله پرندگا

توسط MINERALNEWS در 14 اردیبهشت 1399

برامپتون شورای کارگردانی این شهر آئین نامه بخش به بررسی و گزارش پشت گزارش از چند قطع بز سر و محدود مثله پرندگان و جوجه در حال کشف شسته در سواحل اعتباری رودخانه در برامپتون.

شورای دریافت مکاتبات از اقامت در بندهای 2 و 6 مورد افزایش در سطل زباله ریخته شدن در رودخانه در مارس 29 — از جمله چهار قطع بز با سر گفته های کشف شده توسط یکی از ساکنان رفتن سگ خود را در طول رودخانه بانک ها.

"من همسایه باربارا چهار قطع بز سر گرفتار بر روی صخره ها در سواحل اعتباری رودخانه روز دیگر در حالی که راه رفتن سگ خود را. این آخرین در یک نفرت انگیز و در حال حاضر روند نگران کننده پیدا کردن زباله در رودخانه" را بخوانید unnamed ساکن نامه.

"این بهار انواع زباله شد اخلال زمانی که یک همسایه در بر داشت چهار پرندگان محدود با گلوی خود را شکاف. در حال حاضر این آخرین تشدید به بز سر داده است بیشتر باعث نگرانی است که درک این است که به احتمال زیاد به مزرعه مربوط" اضافه شده ساکن هستند.

بخش 2 و 6 مشاوران داگ Whillans و مایکل Palleschi در زمان این گزارش به طور جدی به اندازه کافی و مطرح موفق حرکت کارگردانی این شهر آئین نامه در بخش نگاه به موضوع است.

Whillans پیشنهاد دور انداخته حیوانات قطعات یافت شده در رودخانه جاده منطقه ممکن است بخشی از قربانی مراسم مذهبی هنوز هم گاهی اوقات تمرین در برخی از کشورها و فرهنگ ها.

"به نظر می رسد بیشتر و بیشتر آداب و رسوم (اتفاق می افتد) در اعتبار رودخانه. برخی از این افراد در حال پیدا کردن — شما در مکاتبات و متصل نامه — از حیوانات سر و مرغ و همه چیز. شاید اگر ما می توانیم آموزش و پرورش قطعه از" Whillans شورای گفت.

"من می دانم که اعتبار دره (حفاظت) آن را انجام داده در گذشته اما شاید ما فقط باید به تکرار به برخی از این جدیدتر ساکنان در جوامع و دیگر ساکنان این است که جایی برای این اتفاق می افتد چرا که آنها در حال شستشو سواحل و توسط این مردمان" خانه," او گفت:.

Palleschi همچنین با اشاره به چیزهایی مانند زباله و خاکستر ریخته بودن به رودخانه به عنوان دلیلی برای نگرانی و پیشنهاد ارجاع حرکت هدایت کارکنان به منظور بررسی و گزارش به شورا در جلسه بعد.

"من می دانم که ما تا به حال بحث ... به ویژه در (مورد) زباله انداخته بودن از میراث جاده پل به نهر و سپس خاکستر ریخته می شود و همچنین در الدرادو پارک و جمله" او گفت:. "من فکر می کنم شاید بعد از COVID ما می توانیم بیشتر که بحث و گفتگو کنید و سعی کنید برای پیدا کردن جایی که این بز سر پرندگان و مرغ ها ریخته بودن به اعتبار رودخانه و سعی کنید به نوعی از اجرای رفتن و کسانی که بحث."

درخواست ایمیل برای مصاحبه به هر دو Whillans و Palleschi توسط برامپتون نگهبان نمی شد جواب داد: از این نشریه.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.ly
آخرین مطالب