آتش سوزی در لس آنجلس زخمی شدن 10 آتش نشان

لس آنجلس - یک انفجار در مرکز شهر لس آنجلس مجروح 10 آتش نشان شنبه و بیش از 200 نفر دیگر با عجله به صحنه به عنوا

توسط MINERALNEWS در 28 اردیبهشت 1399

لس آنجلس - یک انفجار در مرکز شهر لس آنجلس مجروح 10 آتش نشان شنبه و بیش از 200 نفر دیگر با عجله به صحنه به عنوان شعله های آتش به ساختمان های مختلف.

وضعیت مجروح شد و بلافاصله شناخته شده است. اخبار هلیکوپتر نشان داد ده ها تن از کامیون های آتش نشانی در صحنه است. به عنوان آتش نشان با هدف شیلنگ در بلند پرتاب ساختمان در شهر اسباب بازی منطقه که در آن انفجار رخ دیگران می تواند دیده می شود ایستاده در کنار gurneys بود که آماده برای مجروح شدند.

""افکار من با شجاع ما @LAFD آتش" شهردار لوس آنجلس اریک Garcetti توییتی. "از نزدیک پیگیری این وضعیت که ما در ادامه برای دریافت اطلاعات بیشتر."

آتش نشانان در ابتدا به نام به 327 شرق بوید سنت در اطراف 6:30 p. m. برای یک گزارش از یک آتش سوزی در یک طبقه ساختمان تجاری. لس آنجلس آتش سخنگوی وزارت نیکلاس Prange گفت: آتش نشانان وارد ساختمان شدند و در آنجا بود هیچ چیز غیر عادی تا زمانی که انفجار رخ داده است.

این گروه با صدور "mayday" تماس و مشخص می شود این حادثه به عنوان یک "عمده اضطراری است." حدود 7:15 بعد از ظهر آتش به نظر می رسد تا حد زیادی تحت کنترل است.

از آن خواهد شد چه بود و در ساختمان و یا چه چیزی باعث انفجار. یک کسب و کار در کنار درب یک عمده فروش به صورت دود و vape مغازه ها.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن