لنگرگاه پلیس و آتش باقی می ماند عمدتا سفید با وجود تلاش های

ANCHORAGE, آلاسکا - آمار و ارقام جدید نشان می دهد کارکنان لنگرگاه پلیس و آتش بخش باقی می ماند به طور نامتناسبی

توسط MINERALNEWS در 30 خرداد 1399

ANCHORAGE, آلاسکا - آمار و ارقام جدید نشان می دهد کارکنان لنگرگاه پلیس و آتش بخش باقی می ماند به طور نامتناسبی سفید در مقایسه با جمعیت این شهر با وجود تلاش رهبران می گویند که آنها را ساخته اند برای بهبود تنوع.

اطلاعات منتشر شده توسط شهردار اتان Berkowitz اداره روز شنبه نشان می دهد جمعیت این شهر است 64% سفید در حالی که اداره پلیس است 79% و آتش نشانی 88% سفید, آلاسکا, انرژی, میز گزارش شده است.

حدود 67 درصد از این شهر را در سن کار جمعیت سفید است.

اداره پلیس دارای 4 درصد کمتر سفید در میان افسران نیروی خود را از 442 نسبت در سال 2016 زمانی که Berkowitz دولت گفت که تلاش برای جذب بیشتر متنوع کارکنان.

انکوریج آتش گروه 395 نفر از کارکنان از جمله نه بومی آلاسکا و یا آمریکایی هندی, اعضای, و یا 2 ٪ از این بخش در مقایسه با 13 درصد از Anchorage جمعیت.

چهار آتش نشانی کارکنان یا 1% از این بخش در مقایسه با 9 درصد از جمعیت.

در میان آتش گروه 327 آتش نشانان و اورژانس پزشکی پاسخ دو و هشت در حال بومی آلاسکا و یا سرخپوستان آمریکایی.

Berkowitz و رئیس پلیس جاستین عروسک گفت: اداره پلیس نیاز به کمک ساکنان به بهبود تنوع.

عروسک گفت: بدون گروه های مختلف در جامعه تشویق اعضای خود به دنبال فرصت های شغلی در اجرای قانون "هیچ مقدار از استخدام است که رفتن به آن اتفاق می افتد."

حقوق پلیس در شروع $71,000 در سال جدید در حالی که آتش نشانان می توانید درآمد تا $100,000.

لنگرگاه آتش ارشد رئیس Jodie Hettrick گفت که این گروه قصد دارد برای راه اندازی یک استخدام متمرکز تلاش در پیشبرد آن بعدی متقاضی آزمون با هدف جذب بیشتر زنان و اعضای جوامع اقلیت.

یک نماینده بیشتر نیروی کار آتش نشانان و امدادگران را بهتر در خدمت لنگرگاه ساکنان اما بخش استخدام تلاش شده است مانع محدودیت های مالی Hettrick گفت.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"نه به عنوان بهانه ای اما تاریخ ما چگونه به اینجا رسیدیم و چرا ما نه در شکل بهتر است زیرا ما شده اند قادر به قرار دادن منابع به سمت آن," او گفت:.

لنگرگاه آتش و ادارات پلیس هم شکایت کرد شده است به عنوان یک نتیجه از گذشته از تبعیض نژادی و ادعا می کند.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب