Fauci به هشدار 'خطر' اگر کشور باز می شود بیش از حد به سرعت در کلید سنا شنیدن

بزرگنمایی این تصویر یک عضو سرویس مخفی می پوشد فولاد ماسک به عنوان رئیس جمهور تهمت می رسد برای یک کنف

توسط MINERALNEWS در 23 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

یک عضو سرویس مخفی می پوشد فولاد ماسک به عنوان رئیس جمهور تهمت می رسد برای یک کنفرانس خبری در روز شنبه. معاونت/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
معاونت/خبرگزاری گتی ایماژ

به روز شده در 7:47 p. m. ET

کلید شنوایی در coronavirus را در کاپیتول هیل در روز سه شنبه آغاز و در ساعت 10 صبح و همکاران و دکتر Anthony Fauci می گوید: پیام اصلی او به قانونگذاران خواهد بود "خطر در تلاش برای باز کردن این کشور در موعد مقرر."

سنا شنوایی است که به نام "COVID-19: با خیال راحت برگشت به محل کار و بازگشت به مدرسه." طنز این است که آن را از طریق ویدئو کنفرانس. کمیته بهداشت مجلس سنا را رئیس جمهوری لامار الکساندر خواهد صندلی شنوایی از راه دور و از خانه اش در ایالت تنسی از آنجا که یکی از کارکنان آزمایش مثبت برای COVID-19.

چهار top پزشکان انتگرال به دولت coronavirus پاسخ که انتظار می رود به شهادت را نیز انجام دهد تا از راه دور. سه نفر از آنها خود quarantining به دلیل قرار گرفتن در معرض کاخ سفید کارمند که همچنین آزمایش مثبت برای coronavirus.

مجلس سنا در جلسه تنظیم شده است برای شروع در 10 a. m. ET. سازمان دیده بان آن زندگی می کنند.

Fauci, ملت را بالا بیماری های عفونی متخصص و همچنین مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری مدیر رابرت Redfield و غذا و دارو رئیس Stephen هان انتظار می رود که به نظر می رسد.

Fauci نیویورک تایمز گفت در یک ایمیل "عمده پیام است که من مایل به انتقال به سنا HLP کمیته فردا این خطر تلاش برای باز کردن این کشور در موعد مقرر."

"اگر ما به جست و خیز بیش از پست های بازرسی در این دستورالعمل به 'باز امریکا دوباره" پس از آن ما در معرض خطر خطر شیوع بیماری های متعدد در سراسر کشور. این را نه تنها در نتیجه نیازی درد و رنج و مرگ را در واقع مجموعه ما در تلاش ما برای بازگشت به حالت عادی" او اضافه شده است.

پزشکی کارشناسان مطمئن هستند که به خواسته می شود در مورد چند چیز جمهور تهمت و گفت: در یک جلسه مطبوعاتی در کاخ سفید در روز دوشنبه, مهمترین, در تست.

"ما غالب" در تست مغلوب ساختن پیشی جستن گفت.

خواسته که همه آمریکایی ها خواهد بود قادر به گرفتن تست شده هر روز به عنوان اغلب به عنوان مقامات در کاخ سفید در حال تهمت ادعا کرد: "خیلی زود است. منظورم این است که واقعا بسیار زود است."

هیچ مدرکی دال بر این کشور است که نزدیک به گرفتن همه تست شده به طور معمول و یا که حتی یک طرح و یا فشار برای انجام این کار.

بعد تهمت نادرست گفت: "اگر کسی می خواهد به آزمایش می شود در حال حاضر آنها قادر خواهید بود به آزمایش می شود."

که درست نیست.

مغلوب ساختن پیشی جستن و Adm. برت Giroir که نیز شهادت در سنا شنوایی روشن است که هر کسی که نیاز به یک آزمون می توانید دریافت کنید.

و سپس مغلوب ساختن پیشی جستن افزود: "همه باید یک آزمون زیرا آنها باید برخی از چیزهایی که آنها احساس نمی شود.

که قابل توجه بیانیه با توجه به این که معاون رئیس جمهور پنس مطبوعات, منشی, کتی میلر آزمایش مثبت برای COVID-19 — و نمایش داده می شود هیچ نشانه ای ندارند.

انتظار پزشکان سهشنبه برای توضیح بدون علامت و چگونه این موارد در کاخ سفید نشان می دهد که باید برای همه به طور معمول آزمایش نه فقط کسانی که با تب و سرفه و دیگر علائم است.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب