شهر نیویورک آخرین به برخی از خیابان ها به اتومبیل های ساخت فضای بیشتر برای مردم

بزرگنمایی این تصویر شهر نیویورک کارگر بسته یک خیابان برای تردد در منهتن در روز شنبه به طوری که پیاده

توسط MINERALNEWS در 16 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

شهر نیویورک کارگر بسته یک خیابان برای تردد در منهتن در روز شنبه به طوری که پیاده و دوچرخه سواران می تواند به حفظ اجتماعی فاصله. شهردار بیل د Blasio گفت: 100 کیلومتر خواهد بود بسته به ترافیک در هفته های آینده. ادواردو Munoz/ایسنا پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
ادواردو Munoz/ایسنا

شهر نیویورک افتتاح هفت مایل از خیابان به پیاده و دوچرخه سواران در تلاش برای ایجاد فضای بیشتر برای مردم را به حفظ یک فاصله امن از یک دیگر در حالی که در خارج از.

شهردار بیل د Blasio و شورای شهر می گویند 40 مایل از خیابان ها در سراسر نیویورک باز خواهد شد در ماه مه با یک هدف نهایی از 100 مایل در هفته های آینده.

این حرکت برای محدود کردن دسترسی به ماشین در خیابان شهر در میان فشار از شهروندان و فعالان به فضای بیشتر برای نیویورکی برای دریافت هوای تازه و ورزش با خیال راحت.

ترافیک به شدت کاهش یافته است در این شهر در هفته های اخیر به عنوان شهر نیویورک تبدیل شد به یک نقطه داغ برای coronavirus موارد است. اما هنوز خیابان ها مانده اند باز به ترافیک وادار کردن مردم به جمعیت در پیاده رو باریک. سرعت توسط رانندگان است که راه را تا به خطر انداختن پیاده و دوچرخه سواران. نیویورک نیز اجتناب از مترو که در آن ridership پایین است بیش از 90 درصد و به جای خرید دوچرخه.

نه هر کس تحت تاثیر قرار گرفته است با افتتاح هفت مایل به واکر جاگر و دوچرخه سواران: در امتداد باز تا کنون همه یا در یا در مجاورت پارک که در آن نقش ماشین در حال حاضر مشکوک.

"گرفتن ماشین از پارک ≠ 'خیابان باز,'" توییتی داگ Gordon, مدافع, دوچرخه سواری و دوچرخه زیرساخت در نیویورک است.

حمل و نقل جایگزین سخنگوی جو Cutrufo گفت Streetsblog که این هفت مایل در عرض و در کنار پارک "است که به پایین آویزان میوه و انواع خیابان های این شهر خواهد بود قادر به بستن نسبتا به سرعت. حرکت رو به جلو اولویت را به خیابان ها در محله سخت ترین ضربه گیر که آلودگی هوا بالا است که در آن پارک ها چند و جایی که پیاده رو باریک هستند."

شهرهای دیگر عمل کرده اند با سرعت بیشتری به بستن خیابان به ماشین ها و ایجاد اتاق را برای مردم به پیاده روی, دویدن, دوچرخه سواری و rollerblade.

اوکلند کالیفرنیا اعلام کرد در مارس 10 که آن را خواهد دید 74 کیلومتر – یا نزدیک به 10 درصد از خیابان های شهر را به طریق ترافیک. به عنوان از 1 مه آن نصب شده "نرم تعطیلی" از جمله موانع علائم و مخروط ترافیک در 14 مایل از خیابان. وسایل نقلیه اضطراری هنوز هم می تواند از طریق تصویب.

"هنگامی که ما در خیابان به ماشین ما آنها را باز کنید تا برای امکانات شگفت انگیز," اوکلند شهردار لیبی Schaaf گفت و توضیح داد که برنامه "تلاش برای ارسال یک پیام است که ما می خواهیم Oaklanders به بازسازی اجتماعی در فاصله شیوه جسمی فاصله گرفته ای ، و با باز کردن خیابان های ما به دوچرخه جاگر پیاده ما در حال دادن Oaklanders اتاق بیشتر به گسترش با خیال راحت."

شارلوت N. C. تعیین خواهد شد برخی از کم سرعت غیر شاهراه خیابان به عنوان "مشترک خیابان" آغاز مارس 9, بسته شدن آنها را از طریق ترافیک.

"به اشتراک گذاشته شده در خیابان خیابان ها هستند که به طور موقت تعیین شده و امضا شده به عنوان خیابان برای پیاده روی, ویلچر, نورد, دوچرخه سواری, اسکیت سواری و اسکیت. از طریق ترافیک را اجازه داده نمی شود اما اضطراری وسایل نقلیه و وسایل حمل و ساکنان زندگی می کنند که در آن خیابان ها هنوز هم قادر خواهد بود برای دسترسی به جاده ها توسط موتور خودرو" این شهرستان می گوید.

اما دیگر شهرهای مختلف صورت گرفته میخ سرپهن کوچک.

شهردار شیکاگو لری Lightfoot بسته شده است تمامیت این شهر لیک فرانت مسیر و همچنین به عنوان محبوب خود Riverwalk و 606 مسیرهای پیاده روی پس از یک گرم مارس روز آورده مردم در اعداد بزرگ است. برخی از کارگران ضروری شکایت دارند که با این شهر امن ترین و محبوب ترین دوچرخه دالان سنگر آنها مجبور یا درایو و یا حمل و نقل برای رفتن به محل کار — یک گزینه که در حال حاضر کمتر محبوب با توجه به نگرانی در مورد که در معرض این ویروس در فضاهای محصور شده است.

واشنگتن شهردار موریل Bowser خود نیز بوده است unswayed توسط فشار برای باز کردن خیابان به مردم به جای استفاده از اتومبیل. "من نمی خواهم به ارسال این پیام به مردم به بیرون بروید و یک جشنواره," او گفت: NPR عضو ایستگاه WAMU.

در یک کنفرانس مطبوعاتی چند روز بعد او تصریح کرد: "من متقاعد نشده توسط این خیابان استدلال."



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب