کاهش COVID-19 محدودیت ارائه چالش های بین استانهای کارشناسان می گوید

کارشناسان بیماری های عفونی می گویند استان به دنبال آرامش محدودیت های مربوط به COVID-19 نیاز به در نظر گرفتن هم

توسط MINERALNEWS در 4 اردیبهشت 1399

کارشناسان بیماری های عفونی می گویند استان به دنبال آرامش محدودیت های مربوط به COVID-19 نیاز به در نظر گرفتن همسایگان خود.

جزیره پرنس ادوارد که در آن caseload کم است که با هدف سهولت اقدامات در جای خود قرار داده به سرعت گسترش در اواخر ماه آوریل و بازگشایی کسب و کار در اواسط ماه مه.

این ساسکاچوان دولت به طرح سهشنبه برای چه برخی از کسب و کار و خدمات می تواند مجاز به رزومه ماه آینده اگر تعداد موارد پایین باقی می ماند.

دکتر کریگ Jenne یک بیماری عفونی محقق در دانشگاه کلگری گفت: تسهیلات در یک استان می تواند چالش های موجود برای دیگران.

"بسیاری از استان های کانادا هیچ سخت مرزهای," او در مصاحبه با کانادا را فشار دهید. "آلبرتا, Saskatchewan, Manitoba — ما دقیقا نمی جزایر که در آن ما می توانیم قطع سفر بین استان.

"ما در حال رفتن به مطمئن شوید که ما در همان صفحه با استفاده از این."

به عنوان چهارشنبه, Saskatchewan ضبط کرده 326 موارد از جمله چهار مرگ و میر, اما کمتر از 20 درصد از موارد در نظر گرفته شد فعال است.

استان ارشد پزشکی بهداشت مسئول گفت: هر گونه کاهش از محدودیت ها را باید با دقت انجام شود.

درب بعدی در آلبرتا وجود دارد بیش از 3000 موارد از جمله 66 مرگ و میر.

دکتر استفانی اسمیت استادیار در بیماری های عفونی در دانشگاه آلبرتا گفت: ممکن است این احساس را برای استانهای با تعداد کم موارد را در نظر بگیرید اجازه COVID-19 اقدامات است.

"هنگامی که آنها انجام می دهند که مهم ترین چیز این است که آنها هنوز هم توانایی شناسایی موارد جدید و جدید, تماس, ردیابی," او گفت:. "(آنها نیاز) واقعا قوی تست و ردیابی به طوری که شما می توانید شناسایی هر گونه بیماران جدید و مطمئن شوید که آنها در واقع خود جدا.

"این مهم است که در شرایط اطمینان شما نمی توانید به یک کنترل نشده وضعیت دوباره."

Jenne اضافه شده است که شیوع بیماری در رودخانه بالا آلتا., و چندین دراز مدت مراقبت از خانه نشان می دهد که چگونه به سرعت یک وضعیت می تواند تغییر کند پس از این رمان coronavirus شروع می شود ،

"به محض این که ما اجازه هوشیاری پایین در غربالگری و جداسازی و ... ما را به دیدن یک سنبله در کانادا جوامع ما را ببینید افزایش موارد ما را ببینید افزایش بستری شدن در بیمارستان و متاسفانه ما را ببینید افزایش مرگ و میر هنگامی که این نقاط داغ شروع به ظاهر."

برای مثال شیوع در امپریال روغن Kearl cenovus پروژه در شمال شرقی آلبرتا مرتبط شده است موارد در ساسکاچوان, British Columbia, New Brunswick و نوا اسکوشیا.

"این ویروس می کند سفر در هوا گفت:" Jenne. "آن سفر بر مردم و مردم بیشتر به حرکت بین استانی مرزها و حتی در درون خود جامعه این است که چگونه این ویروس می شود."

Jenne و اسمیت گفت: به همین دلیل اجتماعی فاصله شده است بسیار موثر در کاهش تعداد موارد در کانادا.

هر استان و خاک به روش های مختلف برای چگونه برای محدود کردن گسترش COVID-19.

مانیتوبا راه اندازی checkstops در بزرگراه های اصلی برای کمک به اطلاع رسانی به مسافران در مورد بهداشت عمومی اقدامات در محل.

برخی از حوزه های قضایی مانند نیوبرانزویک و سرزمین های شمالی را محدود کرده اند غیر-ساکنان از ورود و یا نیاز به هر کسی که می آید به استان خود جدا تا 14 روز.

Valorie کلاهبرداران جغرافی که متخصص در خدمات بهداشتی و پژوهش در دانشگاه سیمون فریزر گفت: این امر می تواند دشوار برای کنترل جنبش در سراسر مرزهای استانی.

"آن را بالا می برد یک کل بسیاری از سوالات در مورد چگونه شما اجرا و چه نوع از توانایی های شما را به اجرای اقدامات شما در محل قرار داده," او گفت:.

کلاهبرداران اضافه شده که این امر می تواند آسان تر برای محافظت از جمعیت در شمال یا در کانادا سلیمان, اما آن را به سادگی عملی نیست به گشت هر جاده بین استان.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش را با ما رایگان خبرنامه به ایمیل

ثبت نام در حال حاضر

هر دو کارشناسان بیماری های عفونی گفت: بسته شدن مرز با ایالات متحده شده است یک ابزار موثر اما Jenne اشاره کرد و آن را یک راه حل مناسب.

"این باید انجام شود در کنسرت با هر چیز دیگری از جمله سطوح بالایی از غربالگری قرارداد ردیابی و خود انزوا در جوامع گفت:" استاد.

"بسته شدن مرز به تنهایی واقعا حس کاذب امنیت اگر آن را همراه با اقدامات افزایش یافته است."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن