Coronavirus به روز رسانی: مهار امکان پذیر است که می گوید

بزرگنمایی این تصویر به عنوان کروناویروس که باعث COVID-19 گسترش به مناطق بیشتر از یک کارگر بهداشت چک

توسط MINERALNEWS در 13 اسفند 1398
بزرگنمایی این تصویر

به عنوان کروناویروس که باعث COVID-19 گسترش به مناطق بیشتر از یک کارگر بهداشت چک یک مرد متوسط در یک ایست بازرسی در حومه دهوك عراق سه شنبه گذشته. Ari جلال/ایسنا پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Ari جلال/ایسنا

از کروناویروس که باعث COVID-19 شمار یک چالش منحصر به فرد به مقامات بهداشت, رئیس سازمان بهداشت جهانی روز دوشنبه گفت: به عنوان او به یک به روز رسانی در اپیدمی ویروسی است که در حال حاضر لمس حداقل 62 کشور جهان است. اما او افزود که این ویروس نیز نشانه هایی است که می توان آن را شامل.

"ما در unchartered [sic] خاک" که مدیر کل Tedros Adhanom Ghebreyesus گفت: در یک جلسه مطبوعاتی در ژنو است. "ما باید قبل از هرگز دیده می شود یک پاتوژن های تنفسی است که قادر به جامعه انتقال, اما آن نیز می تواند موجود با اقدامات است."

متضاد COVID-19 با آنفولانزا Tedros گفت: "اگر این یک بیماری همه گیر آنفلوآنزا ما انتظار می رود برای دیدن گسترده جامعه انتقال در سراسر جهان در حال حاضر و تلاش برای آهسته آن را پایین و یا حاوی این امر امکان پذیر نمی شود.

"اما مهار COVID-19 امکان پذیر است و باید با اولویت بالا برای همه کشورها" او افزود: اعتباری سریع و تهاجمی پاسخ از برخی از کشورها در محدود کردن انتقال ویروس مرگبار است.

تا کنون چین هنوز هم در بیشتر موارد از این ویروس است که باعث COVID-19 بیش از هر کشور دیگر با بیش از 80,000 موارد است. اما در حالی که coronavirus شده موجود در برخی از مناطق است که در مورد همه گیر در چهار کشور: کره جنوبی و ایتالیا و ایران و ژاپن است.

"در 24 ساعت گذشته بودند تقریبا نه برابر بیشتر از موارد گزارش شده در خارج از چین از داخل چین" Tedros گفت: در این جلسه.

به عنوان ویروس گسترش می یابد, مقامات بهداشتی در حال کار برای یادگیری الگوها و ویژگی های است که آن را منحصر به فرد. برای یک چیز, نشانه هایی وجود دارد که آن را نمی کند, سلامت کودکان به عنوان اغلب به عنوان آن را ندارد بزرگسالان — متریک اغلب به عنوان یک "حمله هستند."

"آنچه ما دیده ایم این است که بالاتر از نرخ حمله در بزرگسالان از ما دیده ایم در کودکان" که اپیدمیولوژی ماریا ون Kerkhove گفت: با اشاره به تحقیقات جمع آوری شده توسط مشترک که چین تیم coronavirus.

اما ون Kerkhove که به تازگی با صرف دو هفته در چین نیز هشدار داد که اطلاعات در مورد کوروناویروس' تاثیر های مختلف در گروه های جمعیتی است که هنوز هم در آینده و که مجموعه ای از مطلب "طبقه بندی" اطلاعات تازه آغاز شده است. تا به حال, او گفت: بسیاری از گزارش های متمرکز بر علائم بیماران.

در حال حاضر وجود دارد بیش از 90,000 تایید موارد تنفسی کروناویروس در جهان, با توجه به یک ابزار ردیابی ایجاد شده توسط دانشگاه جانز هاپکینز دانشگاه Whiting دانشکده فنی و مهندسی. از این تعداد کمی بیش از نیم تقریبا 45,600 مردم — بهبود از ویروس. اما بیش از 3000 نفر کشته شده اند.

کره جنوبی

کره جنوبی در حال حاضر دارای حداقل 4,212 coronavirus موارد پس از گزارش حدود 500 مورد جدید در روز دوشنبه. این کشور در سازمان بهداشت و درمان در حال تست بیش از 33000 بیشتر مردم است. بیش از 71,000 مردم باید آزمایش منفی برای ویروس کره جنوبی مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری می گوید.

بیش از 3000 نفر را تایید کرد در شهر Daegu که در آن بسیاری از موارد مربوط به یک فرقه مسیحی به نام Shincheonji کلیسای عیسی مسیح.

کره جنوبی CDC آژانس می گوید این کشور استراتژی اصلی برای مقابله با COVID-19 خواهد شد در حال حاضر تمرکز بر روی کاهش این ویروس است که باعث می شود این بیماری به جای آن شامل.

ژاپن

ژاپن در حال حاضر 268 بيمار آلوده به ویروس coronavirus می گوید: کشور وزارت بهداشت, کار و رفاه. این رقم شامل نمی شود مسافر و خدمه از الماس شاهزاده کشتی کروز.

یکی از سخت ترین-آمار مناطق شمالی استان هوکایدو که حداقل 72 موارد است.

همه از ژاپن در مدارس از سطح ابتدایی از طریق مدرسه در حال حاضر بسته شده و در تلاش برای نگه داشتن این ویروس از گسترش بیشتر. دولت برنامه ای برای پرداخت به حدود 80 دلار در هر روز برای جبران درآمد از دست رفته به دلیل پدر و مادر در نظر گرفتن مرخصی از محل کار با توجه به NHK World-ژاپن.

ایتالیا

ایتالیا در حال حاضر 1,835 دفاع coronavirus موارد از جمله بیش از 1200 در منطقه لومباردی که شامل میلان.

ایتالیا را وزارت بهداشت می گوید: 52 نفر کشته شده اند و در حال توسعه COVID-19. نزدیک به 1000 نفر در حال حاضر زندگی در انزوا در خانه های خود و 742 نفر در بیمارستان بستری هستند — از جمله 166 که در بخش مراقبت های ویژه.

"برای 10 روز و 11 شهر در لومباردی و ونتو مناطق شده اند در مستند. مجامع عمومی ممنوع و مدارس و دانشگاه ها تعطیل هستند," NPR سیلویا Poggioli گزارش از رم. "ملی سلامت موسسه می گوید هفته آینده بسیار مهم خواهد بود برای تعیین اینکه آیا این اقدامات موفق خواهد شد در حداقل کاهش نرخ سرایت."

ایران

ایران گزارش 1,501 موارد از جمله 54 مرگ و میر با توجه به این که دفتر منطقه ای در شرق مدیترانه. که در کل نشان دهنده افزایش قابل توجهی: معاون وزیر بهداشت, علی رضا Raeesi گفت: 523 موارد جدید اضافه شده بود به کل از روز یکشنبه با توجه به خبرگزاری جمهوری اسلامی.

برای کمک به مبارزه با این بیماری همه گیر در ایران است که با ارسال منشور پرواز با کارشناسان پزشکی و منابع به اندازه کافی و دنده محافظ به تجهیز بیش از 15000 کارکنان مراقبت های بهداشتی این سازمان می گوید.

حمل و نقل شامل بیش از 1000 آزمایش غربالگری — "به اندازه کافی به صفحه نمایش نزدیک به 100,000 مردم" چه کسی می گوید. تامین شد, پرواز به تهران سوار یک هواپیمای باری از امارات متحده عربی نیروی هوایی.

فرانسه و آلمان در حال ارسال به ایران کمک بسته به ارزش حدود 5.5 میلیون دلار از جمله تجهیزات آزمایشگاهی تست محافظ بدن و لباس و دستکش. که حمل و نقل بود که حمل و نقل چهار شنبه, بریتانیا امور خارجه گفت: در توصیف این مواد به عنوان "یک بسته جامع از هر دو ماده و حمایت مالی برای مبارزه با گسترش سریع این بیماری است."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب