سوئیس دادستانهای 2 به اتهام روابط به استخدام حلقه

ژنو - سوئیس دادستان فدرال روز دوشنبه گفت: آنها باید تحت تعقیب دو مرد متهم به تلاش برای پیوستن به با جهادگران د

توسط MINERALNEWS در 16 تیر 1399

ژنو - سوئیس دادستان فدرال روز دوشنبه گفت: آنها باید تحت تعقیب دو مرد متهم به تلاش برای پیوستن به با جهادگران در قلمرو یک بار برگزار شده توسط گروه دولت اسلامی در سوریه و عراق است.

سوئیس و تونس تیم ملی که متهم است که استخدام است که اعضا و سوئیس شرکت متهم چهره اتهامات مربوط به ممنوعیت گروه های تندرو مانند است و القاعده است. آنها گفته روت با یک گروه در سوئیس و فرانسه قبل از سفر به ترکیه در اواخر سال 2015.

در ترکیه ماندند در یک امن خانه تا زمانی که آنها را متوقف و از ورود به سوریه از سوی مقامات دادستانی کل در بیانیه ای گفت. آنها به سوئیس بازگشت و در تابستان سال 2016 و به طور موقت قرار داده شده در بازداشت پیش از محاکمه.

دو مرد بودند در اواخر منتشر شد موضوع به نامشخص "جایگزین اقدامات" بیانیه ای گفت:. این اقدامات می تواند شامل وثیقه تحویل گذرنامه جنبش محدودیت و نیاز به بررسی به طور منظم با مقامات.

سوئیس دادستان در حال حاضر در حال انجام برخی از 70 پرونده کیفری مربوط به "جهادی با انگیزه تروریسم" عمدتا مربوط به تبلیغات استخدام و تامین مالی گروه های تندرو دفتر گفت. سوئیس نیست در صورت هر گونه عمده خشونت افراطی حملات مانند کسانی که از دیگر نقاط اروپا در روزهای اوج است در اواسط 2010s.

این دو نفر مشخص نیست. دادستان ها می گویند که چه مجازات آنها درخواست برای زمانی که مورد شنیده است در سوئیس فدرال دادگاه جنایی.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن