تظاهرات بزرگ اما مسالمت آمیز پس از اتهامات جدید در Floyd مورد

مینیاپولیس - تظاهرات در سراسر آمریکا به محکوم کردن نژادپرستی پلیس و سوء استفاده های زیادی باقی مانده اما اغلب

توسط MINERALNEWS در 15 خرداد 1399

مینیاپولیس - تظاهرات در سراسر آمریکا به محکوم کردن نژادپرستی پلیس و سوء استفاده های زیادی باقی مانده اما اغلب بدون خشونت از قبلی شب در آستانه یک شنبه یادبود جورج فلوید که لگد کردن یک سری از حوادث به سوگواری مردی که مرگ قدرت یک جنبش ملی.

آرامتر تظاهرات به دنبال یک تصمیم توسط دادستان به اتهام سه افسر پلیس و یک فایل جدید سخت تر اتهام افسر در مرکز این مورد.

جدی ترین اتهام جدید چهارشنبه اتهام قتل درجه دوم در برابر مینیاپولیس افسر پلیس درک چوین بود که فیلمی از فشار دادن زانو خود را به Floyd گردن. سه دیگر ماموران در صحنه متهم شدند برای اولین بار با کمک و معاونت در جرم قتل درجه دوم و درجه دوم در قتل نفس.

در صورت محکومیت آنها می توان به محکوم به چهار دهه در زندان است.

این حرکت مربوط به یک هفته بی سابقه در تاریخ آمریکای مدرن که در آن تا حد زیادی به تظاهرات مسالمت آمیز صورت گرفت در جوامع در همه ابعاد بودند اما مسئولیت حملات خشونت ها از جمله حملات مرگبار در افسران شایع دزدی و آتش سوزی در برخی از مکان های. در مینیاپولیس به تنهایی بیش از 220 ساختمان های آسیب دیده و یا سوخته با صدمه به اموال شکوه $55 میلیون, شهرستان, مقامات گفت.

در سراسر کشور بیش از 10000 نفر دستگیر شده اند در ارتباط با ناآرامی همراه مطبوعات شمارش را نشان می دهد. بیش از یک دوجین مرگ و میر گزارش شده است هر چند شرایطی که در بسیاری از موارد هنوز در حال مرتب کردن.

فلوید نام تبدیل به یک پاره در کشورهای دیگر هم انداختن تظاهرات علیه خشونت پلیس و نژادی و بی عدالتی است.

در آمریکا تظاهرات بودند اما تا حد زیادی مسالمت آمیز و بسیاری از نیروهای پلیس نگه داشته و عمدتا سیاست دست حتی پس از حکومت اثر صورت گرفت. ستاره NBA Steph کاری و کلی تامپسون راهپیمایی با معترضان در اوکلند. دوشس ساسکس سابق Meghan Markle گفت: فارغ التحصیلان دبیرستان در لس آنجلس در یک آدرس مجازی است که "تنها چیزی اشتباه می گویند این است که می گویند هیچ چیز چون جورج فلوید زندگی اهمیت ندارد."

برخی از تظاهر کنندگان غیر روحانی کردن به نمایندگی از مقدار زمان یک افسر پلیس فشرده زانو به Floyd گردن در حالی که او التماس کرد برای هوا.

اولین یادبود گردهمایی برای مرد است که نام شعار توسط صدها هزار نفر از مردم برنامه ریزی شده بود برای بعد از ظهر پنجشنبه در مینیاپولیس با Rev. Al Sharpton و وکیل خانواده بن Crump صحبت کردن. فلوید بدن خواهد شد و سپس سفر به Raeford کارولینای شمالی که در آن او 46 سال پیش برای مشاهده عمومی و خصوصی خدمات خانواده شنبه.

و وجود خواهد داشت یک خدمت بزرگ روز شنبه در هوستون که در آن فلوید صرف بیشتر از زندگی خود را. که شامل آدرس از Sharpton, Crump و برگرد. ریموس E. Wright, خانواده کشیش. معاون سابق رئیس جمهور جو بایدن ، presumptive دموکراتیک ریاست جمهوری نامزد ممکن است شرکت کنند. خصوصی کفن و دفن را به دنبال خواهد داشت.

Crump به نام هزینه های اضافی علیه افسران "یک لحظه تلخ و شیرین" و "یک گام مهم رو به جلو در جاده ها به عدالت است."

مینه سوتا رژیم صهیونیستی است. تیم Walz گفت: آمریکایی ها نیاز به "ضبط لحظه ای" و مقابله با اثرات نژادپرستی از جمله نابرابر آموزشی و فرصت های اقتصادی.

"من فکر می کنم این است که احتمالا ما آخرین ضربه را به عنوان یک دولت و ملت برای حل این مشکل سیستمیک موضوع" Walz گفت.

صدها نفر از معترضان در شهر نیویورک واشنگتن مربع پارک زمانی که اتهامات اعلام شد.

"این کافی نیست" از معترضان Jonathan Roldan گفت: اصرار تمام چهار افسران باید متهم شده اند از شروع. "در حال حاضر ما هنوز در حال راهپیمایی به دلیل آن را به اندازه کافی که آنها را دستگیر کردند. وجود دارد باید به طور منظم تغییر دهید."

خلق و خوی در نیویورک تبدیل حزن انگیز در روز بعد پس از یک افسر پلیس در یک ضد غارت گشت کمین شد توسط یک مرد که راه می رفت تا پشت سر او و با ضربات چاقو او را در گردن. دو تن دیگر از افسران رنج می برد گلوله آسیب به دست خود را در مبارزه و مهاجم بود و در شرایط بحرانی پس از شلیک شدن توسط پلیس.

چوین در ابتدا به اتهام سوم-قتل درجه و درجه دوم در قتل نفس می شمارد که هنوز ایستاده.

جدید قتل درجه دوم شارژ مدعی است که چوین باعث فلوید مرگ بدون قصد در حالی که دیگری را مرتکب جنایت یعنی سوم-حمله درجه. آن را حمل حداکثر مجازات از 40 سال در زندان در مقایسه با حداکثر 25 سال برای سومین قتل درجه.

دیگر افسران — توماس Lane, J. Kueng و Tou Thao — صورت همان حداکثر مجازات برای کمک و معاونت در جرم. هر سه نفر در بازداشت توسط شب چهارشنبه. این اتهامات متعدد در برابر هر یک افسر را ارائه داوران گزینه های بیشتر برای پیدا کردن آنها گناه است.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

همچنین چهار شنبه, Hennepin شهرستان دفتر معاینات پزشکی منتشر شد کامل گزارش کالبد شکافی بر روی فلوید که اشاره او قبلا آزمایش مثبت برای COVID-19 اما ظاهرا بدون علامت. این گزارش منتشر شد با خانواده اجازه. خلاصه گفته بود فلوید تا به حال یک حمله قلبی در حالی که محدود است.

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن تحت فشار قرار دادند تا ملت فرمانداران و فقر را در برابر خشونت است. او دوباره توییتی گفت: "LAW & ORDER!"

مسحور کننده نیروی امنیتی از جمله افسران اف بی آی به گروگان نجات, تیم, سرویس مخفی و اداره مبارزه با مواد مخدر اداره زندانها و با توجه به ارشد دفاع رسمی حداقل 2,200 سربازان گارد ملی — در زور بود روز شنبه به عنوان هزاران نفر از معترضان مسالمت آمیز نشان داده در پایتخت کشور است.

وسایل نقلیه نظامی بودند پارک شده در خیابان نزدیک کاخ سفید است. FBI, هواپیما, ارتش نظارت هواپیما و یک پارک پلیس, هلیکوپتر دور سربار.

در یک نقطه در نزدیکی کاخ سفید معترضان زانو زد و خواند "گریس شگفت انگیز" در میان افسران ضد شورش. "ما قرار نیست در هر نقطه!" آنها شعار می دادند. وجود دارد هیچ نشانه ای از درگیری.

معترضان جید جونز 30 گفت که این تظاهرات ادامه خواهد داد با وجود اتهامات جدید.

"این است که حداقل می تواند آنها را" جونز گفت. "آن را به پاک کردن دور 400 سال از درد است."

در شهر نیویورک که در آن high-end فروشگاه ها غارت شد در روز قبل برخی از خرده فروشان غنی شده خود را اموال. Saks Fifth Avenue ویندوز سوار شد تا پس از آن تحت پوشش زنجیره ای پیوند شمشیربازی و خاردار به عنوان یک خط از خالکوبی مردان با سگ گارد ایستاده بود جلو رفت.

زمانی که دیگر سیاه و سفید مردان کشته شده به دست پلیس آمریکا در سال های اخیر اخبار رسیده عناوین جهانی اما نه خیابان. این زمان متفاوت است.

سکوت معترضان در مقابل سفارت آمریکا در پاریس انجام شده نشانه های مطلب "ما همه جورج فلوید" در فرانسه. معترضان دست تکان دادند, آگهی تحمل نام او از ژوهانسبورگ به لندن و تل آویو و سیدنی در عین حال خواستار توجه به خشونت های پلیس نژادی و بی عدالتی و یا مشکلات دیگر نزدیک به خانه.

"این یک همبستگی سوال. ما در کنار برادران ما در سطح بین المللی خواهران ما نیز هست اما این همان چیزی است که اتفاق می افتد در اینجا. این هیچ تفاوتی ندارد" Isaak Kabenge گفت: در استکهلم.

___

Nomaan تاجر گزارش از هوستون. مربوط به مطبوعات و روزنامه نگاران در سراسر آمریکا و جهان کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب