مغلوب ساختن پیشی جستن به نظر می رسد به احتمال زیاد به استفاده از نظم و قانون به عنوان یک گوه موضوع پس از جورج فلوید را به قتل

بزرگنمایی این تصویر یک مرد امواج وارونه پرچم آمریکا در طول یک تظاهرات در لاس وگاس پس از مرگ جورج فلو

توسط MINERALNEWS در 12 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

یک مرد امواج وارونه پرچم آمریکا در طول یک تظاهرات در لاس وگاس پس از مرگ جورج فلوید, سیاه و سفید مردی که پس از یک مینیاپولیس افسر پلیس kneeled در گردن او. جان Locher/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جان Locher/AP

از طریق روز از ناآرامی های ده ها تن از شهرستانها آمریکا — از مینیاپولیس به آتلانتا از نیویورک به گرند رپیدز, Mich. — شده اند موجب ویرانی های خشونت.

نژادی و زخم شده اند پاره پاره باز پس از مرگ جورج فلوید, گزارشی مرد سیاه پوست در بازداشت پلیس در مینیاپولیس. هرج و مرج و تظاهرات و غارت در سراسر کشور مقصر شناخته شده است در غیر خودی مختلف خطوط سیاسی, ویژه "رادیکال چپ" گروه مانند Antifa است و "ضد فاشیستی."

اما این کشور در خصوص مواد منفجره لحظه آمدن در میان یک بیماری همه گیر است که در حال حاضر به کشته شدن بیش از 100 ، 000 و یک بحران اقتصادی با بیش از 40 میلیون آمریکایی بیکار و در انتخابات سال کمتر.

وجود دارد هیچ گفتن چگونه این نقش سیاسی در ماه نوامبر با انتخابات در حال حاضر پنج ماه دور. هر چیزی می تواند اتفاق می افتد. پنج ماه پیش پس از همه coronavirus فقط یک "ذات الریه علت ناشناخته."

رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن به نام فلوید مرگ یک "قبر تراژدی" که "هرگز نباید اتفاق می افتاد." این سخنان ساخته شد در اولین راه اندازی آمریکا فضانوردان به فضا از خاک ایالات متحده آمریکا در تقریبا یک دهه — چه یکی از امیدوار نقاط روشن در این کشور هر چند آن را تحت الشعاع قرار بود تظاهرات خشونت آمیز.

اما هنگامی که تهمت بود پشت در های مورد علاقه خود را پلت فرم توییتر او دوباره ملتهب تنش با مردانگی و سیاست در خط مقدم. او با انتقاد محلی دموکراتیک مقامات و گفت مینیاپولیس شهردار برای مثال بود نه "ژنرال داگلاس مک آرتور [sic] یا مبارز بزرگ ژنرال جورج پاتون."

او را به نام تظاهر کنندگان "اراذل و اوباش" و هشدار داد که "هنگامی که غارت شروع به تیراندازی شروع می شود" — هر چند او بعدها ادعا کرد که او نمی با استفاده از این عبارت به عنوان یک تهدید. و او را شاغل خشونت, رابطه جنسی خشن-مرد تصاویر اشاره به استفاده بالقوه از "نامحدود" قدرت نظامی "سگ باطل و شوم ترین سلاح است."

حتی برخی از جمهوری خواهان با انتقاد از رئیس جمهور را زبان.

سناتور. تیم اسکات از ایالت کارولینای جنوبی،, تنها, سیاه جمهوریخواه در سنای آمریکا به نام رئیس جمهور توييتها "سازنده نیست" در فاکس نیوز یکشنبه. و مریلند رژیم صهیونیستی. لری هوگان سی ان ان گفت که مغلوب ساختن پیشی جستن است "در ادامه به تشدید متوسط" است که "مخالف" از آنچه که یک رهبر باید انجام دهند در حال حاضر.

در ضمن تهمت مشاور امنیت ملی رابرت اوبراین در یکشنبه waded به یک بحث مهم — آیا وجود دارد "نژادپرستی نظاممند" در نیروهای پلیس و یا اینکه آیا وجود دارد فقط چند "سیب بد."

"من فکر نمی کنم وجود دارد سیستمیک نژادپرستی" در اجرای قانون اوبراین گفت: در سی ان ان "اما شما می دانید آنچه که وجود دارد برخی از سیب بد در آن وجود دارد. ... بدون شک وجود دارد, وجود دارد برخی از نژادپرستانه پلیس" اما او گفت که آنها در اقلیت هستند.

آمریکایی ها در حال تقسیم در دیدگاه های خود از پلیس. بازگشت در اواسط سال 2017, گالوپ نشان داد که 54 درصد از آمریکایی ها یک معامله بزرگ یا بسیار زیادی از اعتماد به پلیس است. اما وجود دارد بسیار متفاوت نمایش مسابقه. در حالی که 61 درصد از سفید پوستان بود که سطح اعتماد به نفس در پلیس فقط 45 درصد از اسپانیایی ها و 30% از سیاه پوستان انجام داد.

اعتماد به نفس در پلیس nosedived در میان اقلیت ها و لیبرال ها پس از راش از مشخصات بالا حوادث مردان سیاه پوست کشته شده به دست پلیس در سال های 2014 و 2015 از مایکل براون در فرگوسن Mo. به اریک گارنر در نیویورک و فردی گری در بالتیمور.

نمایش پلیس و اجرای قانون را تبدیل به یک تیز خط نژاد و حزب. در سال 2016 مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام کرد خود را به "نظم و قانون نامزد شده است." انتظار می رود او را به تلاش و بهره برداری است که دوباره به عنوان یک گوه موضوع در تلاش برای برنده شدن بیش از حد متوسط سفیده ناراحت تصویری از فلوید مرگ اما انتقاد از تظاهرات خشونت آمیز.

او گفت: تا آنجا یکشنبه. او به نام "قانون و نظم در فیلادلفیا در حال حاضر!" شد و اعلام کرد که ایالات متحده خواهد بود تعیین Antifa یک سازمان تروریستی است.

انتظار می رود بایدن و دیگر دموکرات ها در حال حاضر به پاسخ اگر آنها موافق یا مخالف با Antifa تعیین.

البته این هم ممکن است که مغلوب ساختن پیشی جستن رفت و بیش از حد در حال حاضر چیزی است که برخی از مشاوران بخش خصوصی نگران و شعارهای خود می تواند به او صدمه دیده است با مستقل و حومه زنان است.


5 چیزهایی که برای تماشای این هفته

1. مغلوب ساختن پیشی جستن در پاسخ به ناآرامی ها: چگونه مغلوب ساختن پیشی جستن در پاسخ این هفته به تظاهرات خشونت آمیز و روابط نژادی در آمریکا می تواند مهم. آن را Teleprompter تهمت یا توییتر مغلوب ساختن پیشی جستن و یا هر دو در همان زمان یک بار دیگر ؟

فلوریدا در کنگره وال Demings که در لیست کوتاه به جو بایدن ریاست جمهوری همسر در حال اجرا گفت: در ان بی سی دیدار با مطبوعات گفت: "اگر لازم بود زمان ما نیاز به رهبری در کاخ سفید آن است که در حال حاضر برای کمک به التیام ملت ما, اما من نمی دانم چرا از من انتظار می رود که این رئیس جمهور را به انجام چیزی است که او هرگز قبل از انجام داده اند."

بزرگنمایی این تصویر

تشکر. Val Demings D-Fla., دیده می شود در ماه دسامبر. درو Angerer/استخر/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
درو Angerer/استخر/خبرگزاری گتی ایماژ

2. بزرگ آمریکایی coronavirus آزمایش: آن روز اولین بار از ماه ژوئن و با آن بسیاری از کشورهای در حال ساخت در ادامه مرحله به مرحله reopenings.

آوریل و مه دیدم بیش از 100 ، 000 آمریکایی ها می میرند از coronavirus. برخی از کارشناسان بهداشت هشدار داده اند که یک تجدید حیات در مواردی می تواند محل اگر آمریکایی ها نمی پایبند به سخت اجتماعی فاصله و یا اقدامات احتیاطی دیگر مانند ماسک می پوشند.

کاخ سفید نیز گفت که موارد می تواند به پایین در آب گرمتر ماه های تابستان. آیا این اتفاق می افتد ؟ و اگر چنین است آیا آمریکایی ها بیش از حد راحت و مرور به یک از امنیت کاذب — تنها برای دیدن یک سنبله در پاییز ؟ هیچ یک از آن را حذف اما ایالات متحده به عنوان یک دوره بیماری همه گیر آزمایش با هیچ واکسن یا درمانی برای coronavirus عنوان نشده است.

3. می تواند استیو کینگ از دست دادن ؟ Steny Hoyer با چالش روبرو می شود: آن را سخت به این باور, اما وجود دارد انتخابات در روز سه شنبه.

دو خیمه مسابقات مقابله با به خوبی شناخته شده و بسیار متفاوت — چهره های سیاسی. بحث در کنگره استیو کینگ با سابقه ساخت اظهارات نژادپرستانه در مبارزه برای زندگی سیاسی با دولت سن. شیدا Feenstra در آیووا جمهوری خواه اولیه. محافظه کار گروه صف در برابر پادشاه, اما او نمی تواند شمارش خارج است. این منطقه دارای سابقه ای طولانی از رای دادن به او با وجود pariah وضعیت در درون حزب.

در مریلند Steny Hoyer, No. 2 در خانه دموکراتیک رهبری مواجه است چالش اصلی از سمت چپ در 29 ساله McKayla ویلکس با الهام از اسکندریه Ocasio-کورتز را بعید پیروزی در نیویورک بیش جو کراولی سابق کنگره دموکراتیک رهبر.

آیووا مریلند و چندین ایالت دیگر به علاوه واشنگتن دی سی نگه مقدماتی روز سه شنبه.

4. بایدن به دریافت نزدیک به طور رسمی عقد نامزدی: بایدن این, presumptive دموکراتیک نامزد در انتخابات روز شنبه ،

به یاد داشته باشید او هنوز هم نشده است به دست آورد و نمایندگان مورد نیاز به طور رسمی قرار داده و او را بیش از این بالا برای نامزدی. او 425 نمایندگان از انجام آن است. با 500 در خطر شنبه بایدن نیاز 85 درصد از آنها سهشنبه پرچ.

که بعید است بنابراین نگاه در هفته آینده, ژوئن 9, زمانی که گرجستان و غرب ویرجینیا رای — با 133 نمایندگان برای grabs — برای بایدن به آمار تعداد سحر و جادو از 1,991. (به دنبال ریاضی در اینجا با NPR نمایندگی ردیاب.)

5. ریشه از مغلوب ساختن پیشی جستن مبارزات انتخاباتی بررسی می شود جستوجو کرد: در کنگره معاون سابق دادستان کل راد Rosenstein شهادت خواهد شد شنبه قبل از کمیته قضایی مجلس سنا که به دنبال ریشه های اف بی آی تحقیقات به اعضای 2016 مغلوب ساختن پیشی جستن و مبارزه است.

سنا همچنین انتظار می رود به رای نامزد از جمله وزارت خزانه داری بازرس کل برای همه گیر پاسخ.

و عمل است که ممکن است تغییر در چک حفاظت از برنامه و یا PPP. هفته گذشته خانه تقریبا به اتفاق آرا تصویب لایحه ای است که باعث کاهش درصدی از وام کسب و کار که به استفاده از نسبت حقوق و دستمزد می دهد و کسب و کار زمان بیشتری را صرف این پول برای پرداخت وام به عقب.


فلاش بک نقل قول:

"هنگامی که شما ببینید این اراذل و اوباش در حال پرتاب به پشت یک برنج wagon شما فقط دیده می شود آنها را در پرتاب ، من گفت: "لطفا نمی شود بیش از حد خوب است.' هنگامی که شما بچه ها قرار دادن کسی در ماشین و شما در حال حفاظت از خود را از سر شما می دانید که راه شما قرار دادن دست خود را بر [سر]. مانند " آیا ضربه زدن سر خود را, و آنها فقط به کشته شدن کسی نمی ضربه سر خود را.' من گفت: "شما می توانید دست دور OK?' "

— مغلوب ساختن پیشی جستن در جولای 28, 2017, زبان به مأموران اجرای قانون در لانگ آیلند n. y.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب