هنوز هم می ترسم': سلامت کارگران احساس تلفات ویروس مبارزه

نیویورک - در خارج از درب عقب به یک بیمارستان که در آن coronavirus hit like a hurricane نیم دوجین کارکنان جمع آ

توسط MINERALNEWS در 27 خرداد 1399

نیویورک - در خارج از درب عقب به یک بیمارستان که در آن coronavirus hit like a hurricane نیم دوجین کارکنان جمع آوری شده به تازگی به نگاه به عقب و نگاه به درون.

"من هنوز هم می ترسم" دکتر گوئن katie galgano گفته همکاران او در المهرست بیمارستان بود که غرق بیماران در اواخر ماه مارس به عنوان ویروس rampaged از طریق نیویورک.

دستیار پزشک دایان Akhbari به یاد می آورد شوهرش ترک مواد غذایی در انبار پله ها در حالی که از او جدا شده و خودش را برای ماه ها به خاطر ترس از آلوده کردن خانواده اش: "من احساس مانند یک حیوان," او گفت: او صدای ترک خوردگی.

همکاران صحبت در مورد چگونه وحشتناک آن احساس اولیه بر نمی دانستند که آیا آنها می خواهم به اندازه کافی دنده محافظ. چگونه تحمل خود را در مورد COVID-19 و دیگران را دیدم جوان و سالم افرادی مانند خود را وادار به شدت بیمار است. چگونه همکاران مورد بحث طراحی بخواهد.

و چگونه فراموش نشدنی از آن است که به فکر می کنم آن را همه ممکن است دوباره اتفاق می افتد.

"من احساس می کنم این آرامش قبل از دومین طوفان" گفت: katie galgano اورژانس پزشک که از دست داده نسبت به ویروس.

در حالی که جهانی همه گیر نشده فروکش روز هنگامی که نفس نفس زدن بیماران وارد در المهرست nonstop زمانی که هواکش زد پایین و مرگ و میر بسیار بالا است که یک یخچال سردخانه کامیون مستقر شد خارج فروکش کرده. نه لزوما درد.

در المهرست و بیمارستان ها در سراسر کشور و پرستاران و پزشکان و دیگر کارکنان مراقبت های بهداشتی در حال تسویه حساب با روانی تلفات این ویروس مبارزه همراه با ترس است که این بیماری می تواند شعله ور شدن دوباره بعد از این سال.

"وجود دارد این فراگیر احساس" است و در شیفت بعدی رفتن به تغییر در آن وجود دارد 200 نفر در اتاق انتظار دوباره؟'" دکتر گفت: سامانتا LeDonne یک پزشک ER. "شما هنوز هم می تواند لذت بردن از آرامش یا احساس می کنید مثل شما در حالت عادی زمانی که شما که در پشت سر خود را."

مراقبت های بهداشتی کارگران شده اند را تشویق به عنوان قهرمانان ويروس در بحران و برخی را در بر داشت چالش و کار تیمی عمیقا معنی دار است. اما این کار نیز شده است, خسته کننده و آسیب زا حتی برای افرادی که عادت کرده اند به زندگی و مرگ ،

یک مطالعه از 1200 چینی کارگران بیمارستان یافت نیمی گزارش علائم افسردگی و 44 درصد گزارش شده نشانه ای از اضطراب در میان شیوع کروناویروس وجود دارد. سازمان ملل متحد گفت: خط مقدم بهداشت و درمان کارگران مواجه استثنایی "استرس" در گیر و حصول اطمینان از سلامت روان حیاتی است به بهبود است.

تماس به یک همکار به همکار "روانی کمک های اولیه" برنامه در بالتیمور مستقر در بیمارستان جانز هاپکینز سیستم افزایش یافته و از یک تعداد انگشت شماری از یک هفته به نمرات گفت: برنامه بنیانگذاران دکتر آلبرت وو. تماس گرفتن و دور داوطلبان با صحبت از 2000 شرکت کارگران در 10 هفته.

در مکان های که در آن ویروس خروشان بیمارستان کارکنان می گویند آنها broadsided محض تکان دهنده حجم از بیماری جدی و مرگ است. به عنوان درمانگران آنها احساس درد قادر به ارائه درمان در حالی که هل دادن از طریق نگرانی های خود را در مورد ابتلا به ویروس. آنها سوگواری بستگان و همکاران و با مته سوراخ کردن وزن از دیدن بیماران رنج می برند و می میرند بدون راحتی از عزیزان به دلیل ممنوعیت بازدید کنندگان است.

پس از شش سال به عنوان یک بخش مراقبت های پرستار, Angelyn Bannor شد مشروط به بیماران در حال مرگ ، اما "این بود که فراتر از" او گفت:.

"من نمی تواند آن را اداره کند. آن را نه جسمی بلکه روحی آن بسیار سخت بود گفت:" Bannor که با این نسخهها کار در شهری مانند بیمارستان Elmhurst, نیویورک شهرستان, عمومی بیمارستان است که تا به حال سنگین coronavirus caseload. او به دنبال آرامش در نماز و در گریان تلفن جلسات با همکاران است.

در حال حاضر این ویروس افزایش داده است راه را برای ناآرام آرام.

"آدرنالین به تن کردن یک بیت و آن را مانند" چه می شود آیا ما فقط از طریق?'" می گوید: دکتر اریک وی یک پزشک ER که نظارت همچنین کیفیت-بهبود طرح برای شهرستان بیمارستان های دولتی. "ما هنوز در که عزادار فاز بهبود, اما همچنین ما می دانیم که زمان بسیار مهم است قبل از بعدی مینی-افزایش یا قبل از اوج بعدی."

وجود دارد هیچ چیز غیر عادی در مورد ناراحتی یا اضطراب بعد از یک تجربه ناراحت کننده روانشناسان توجه داشته باشید. کار اکثر مردم از طریق احساسات در چند هفته.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

اما این نگرانی وجود دارد که برخی از کسانی که برای مراقبت COVID-19 بيمار ممکن است دچار استرس پس از سانحه, اختلال طولانی مدت و بیشتر مخل بیماری است.

شاهد مرگ و احساس در معرض تهدید کننده حیات به خطر بارها و بارها در یک روز کاری می تواند در طولانی مدت اثر گفت: نیویورک روانشناس پائولا مادرید. او کار خود را با حدود دو دوجین متخصصان مراقبت های بهداشتی که در حال دست و پنجه نرم کردن با بیخوابی edginess و دیگر واکنش ها به بیماری همه گیر.

او آنها را تشویق به دیدن تجربیات خود را "برای آنچه که آنها واقعا هستند که رفتن را از طریق چیزی که هیچ کس واقعا آماده است."

Elmhurst کارکنان تلاش کرده اند برای کمک به هر یک از دیگر نگاه کنید که بیش از حد با پشتیبانی از مدیریت بیمارستان.

آنها به اشتراک گذاشتن افکار در "انتخاب" جلسات مانند اخیر یکی پشت درب. ویژه اتاق استراحت کارکنان است توسط یک مددکار اجتماعی و تزئین شده با تشکر از شما یادداشت ها از سراسر کشور است. یکی دیگر از اتاق بی سر و صدا می پردازد احترام به چندین همکاران که در اثر ویروس.

برخی گرفته اند ابتکار عمل از دست دادن. پس از از دست دادن پدر و برادر به این ویروس در زادگاهش اسپانیا متخصص اطفال دکتر پیلار Gonzalez سازمان یک خط تلفن برای کمک به خانواده های المهرست بیماران دریافت به روز رسانی خود را آلوده عزیزان.

دیگر کارکنان نیست تمایل و یا آماده به بررسی چگونه این ویروس را تحت تأثیر قرار داده گفت: دکتر سوزان بنتلی یک ER پزشک کمک می کند که منجر المهرست تلاش برای تقویت حمایت عاطفی میان کارکنان.

"وجود دارد ترس است که هنگامی که شما اجازه دهید که همه از شما هرگز قادر به قرار دادن آن پشت در. و واقعیت این است: ما هنوز هم نیاز به قرار دادن در ما شجاع چهره و ما روشن ترین افکار و برخورد با بیماران باقی مانده ... مرکب با ترس از موج بعدی" بنتلی گفت.

اما "وجود دارد خیلی قدرت فقط در گرد هم آمدن و گفت:" من از دیدن شما و این سخت است. و شما احساس می کنید که چگونه شما احساس می کنید که دقیقا چگونه شما احساس می کنید باید.'"

___

آسوشیتد پرس تصویری از روزنامه نگاران تد Shaffrey و رابرت Bumsted کمک کرده است.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب