یکی برای کتاب های تاریخ: 14.7 درصد بیکاری 20.5 میلیون شغل پاک و دور از

بزرگنمایی این تصویر Arnashia مک کین با استفاده از تلفن خود را برای کپی کردن شماره تلفن ارسال شده در

توسط MINERALNEWS در 19 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

Arnashia مک کین با استفاده از تلفن خود را برای کپی کردن شماره تلفن ارسال شده در درهای قفل شده از گرجستان در وزارت کار در دفتر پنج شنبه در نورکراس Ga. جان Bazemore/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
جان Bazemore/AP

به روز شده در 8:54 p. m. ET

وزارت کار تحویل تاریخی بد گزارش اشتغال جمعه نشان 20.5 میلیون شغل از دست رفته در ماه گذشته به عنوان کشور قفل شده در برابر coronavirus. نرخ بیکاری افزایش یافت و به 14.7% — به بالاترین سطح خود از زمان رکود بزرگ.

بالاترین ماهانه از دست دادن شغل قبل از این 2 میلیون نفر و در سال 1945 به عنوان ملت شروع به demobilize پس از جنگ جهانی دوم است. بدترین ماهانه از دست دادن شغل در طول رکود بزرگ بود 800,000 در مارس 2009.

در حال بارگذاری...

نمی بینید گرافیک بالا ؟ اینجا را کلیک کنید.

بیکاری 4.4% در ماه مارس به عنوان coronavirus شروع به گرفتن نگه دارید در ایالات متحده آمریکا نزدیک شدن به 25 درصد در طول رکود بزرگ و باقی مانده بالا تا جنگ جهانی دوم است.

در حال بارگذاری...

نمی بینید گرافیک بالا ؟ اینجا را کلیک کنید.

قتل عام احساس شد در سراسر صنایع در ماه آوریل است. با بیشترین مسافرت تعطیل و اوقات فراغت و مهمان نوازی شغل کاهش یافت 7.6 میلیون نفر است. خرده فروشی و مشاغل بهداشتی هر کاهش 2.1 میلیون نفر است. تولید از دست 1.3 میلیون و مشاغل دولتی کاهش یافته است 980,000.

دردناک به عنوان آوریل گزارش آن را بگویم داستان کامل اقتصادی خرابه های به جا مانده از coronavirus و دولت تلاش های شدید برای کنترل آن.

این گزارش بر اساس بررسی های انجام شده در اواسط مارس و مدعیان بیکاری نشان می دهد که میلیون ها نفر از شغل های اضافی از دست داده اند پس از آن. بیشتر چه, تیتر بیکاری رقم فقط شامل افرادی که به طور فعال به دنبال کار و کسانی که در موقت کردند نادیده گرفتن میلیون ها نفر بیشتر شده اند که غیر ارادی idled با این بیماری همه گیر.

حتی با کسانی که محدودیت مارس لحظهای سرسام آور است — توقف-قاب تصویر از یک اقتصاد است که به طور ناگهانی و به عمد متوقف در آهنگ های خود را در یک پیشنهاد از جان گذشته به سرعت گسترش یک ویروس مرگبار است.

"تمام جهان است نوع در یک وقفه در حال حاضر احساس اثرات آن گفت:" Carmine DiBiase یک باربر لنگرگاه بندر در فلوریدا که کار بارگیری کشتی های کروز متوقف شد هفته پیش.

زیان کار شد گسترش به طور گسترده ای در صنایع با تولید خدمات دولت و همه نشان از عمق کاهش می یابد.

"تمام برنامه های برای این سال رفت و از پنجره گفت:" دیوید ادواردز که انتظار می رود به صرف تابستان هدایت مردم در اطراف باغ وحش زغال سنگ در دره Ill., که در حال حاضر توقیف و کار به عنوان یک طلسم برای یک لیگ کوچک بیس بال تیم که بازی متوقف شده.

"دو شغل های فصلی است که من تا به حال هر دو تعطیل در حال حاضر," او گفت:. "من احساس می کنم خیلی می ترسم در مورد آینده من."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب