Q&A: چه "دریدن' کسی که در یک intel گزارش چیست ؟

واشنگتن - در سال 2016 اوباما مقامات دولت دریافت گزارش های اطلاعاتی که در مورد اما ناقص است.نظارت از سفیر روسیه

توسط MINERALNEWS در 25 اردیبهشت 1399

واشنگتن - در سال 2016 اوباما مقامات دولت دریافت گزارش های اطلاعاتی که در مورد اما ناقص است.

نظارت از سفیر روسیه به آمریکا نشان داد او تا به حال تعامل با ناشناس آمریکایی که ممکن است undercutting تلاش برای فشار ولادیمیر پوتین دولت است.

با استفاده از یک مشترک فرایند شناخته شده به عنوان "دریدن" آنها خواسته سازمان های اطلاعاتی آشکار آمریکا نام. آن بود که مایکل فلین, مشاور رئیس جمهور منتخب دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن.

دریدن نقاب از فلین تبدیل به نمایشگاه در مغلوب ساختن پیشی جستن را بی اساس ادعا می کنند که او و دستیاران او بودند که اهداف رسوا اوباما "witch hunt."

بالا هوش رسمی ریچارد Grenell در حال حاضر پا به دریدن موضوع declassifying نام از مقامات دولت اوباما که ممکن است درخواست دریدن. کسانی که نام فاش چهارشنبه توسط دو سناتور جمهوریخواه شامل تهمت دموکراتیک ریاست جمهوری رقیب جو بایدن.

وجود دارد هیچ چیز غیر قانونی در مورد دریدن و محرمانه سند آمده است که روش های مناسب قرار گرفتند. در حالی که تهمت کست دریدن به عنوان شیطانی دولت خود استفاده کرده است این روند بیشتر از اوباما.

پرسش و پاسخ در مورد "دریدن" آمریکایی' نام در هوش دادخواستها:

چه دریدن?

طی روال قانونی نظارت خارجی اهداف نام از آمریکایی ها گاهی اوقات می آیند تا در مکالمات. خارجی ها می تواند صحبت کردن در مورد یک شهروند آمریکا یا ایالات متحده آمریکا اقامت دائم بر اساس نام و یا یک خارجی می تواند صحبت کردن به طور مستقیم به آمریکا. زمانی که یک آمریکایی به نام جاروب در نظارت از خارجی ها آن را به نام "اتفاقی مجموعه است." در این موارد نام آمریکایی است که نقاب قبل از هوش توزیع شده است به مقامات دولت برای جلوگیری از تهاجم است که حریم خصوصی فرد.

مگر روشن است که دارای ارزش اطلاعاتی برای دانستن آمریکا نام آن است که نشان داد در این گزارش است. این گزارش اطلاعات را با مراجعه به فرد تنها به عنوان "آمریکا شخص 1" و یا ایالات متحده به فرد 2." اگر مقامات ایالات متحده با فاصله مناسب به نقد و بررسی این گزارش خواهید به دانستن هویت آنها می توانید از این سازمان است که در جمع آوری اطلاعات — شاید FBI, CIA یا آژانس امنیت ملی به "برس" نام دارد.

دریدن درخواست مشترک هستند به گفته مایکل Morell سابق سازمان سیا و معاون مدیر و مجری "اطلاعات مهم" پادکست.

"به معنای واقعی کلمه صدها بار در سال در سراسر چندین دولت. به طور کلی مقامات ارشد را درخواست زمانی که لازم برای درک زمینه هوش. من خودم این کارو چند بار در ماه و NSA adjudicates درخواست. شما نمی توانید کار خود را انجام دهد و بدون آن," او گفت:.

Morell تاکید کرد که دریدن است همان declassification. "هنگامی که یک نام است unmasked, زمینه اطلاعاتی شامل نام باقی مانده طبقه بندی شده پس از نشت آن جرم خواهد."

___

هنگامی که یک سازمان اطلاعاتی چیزی را اشکار کردن یک نام ؟

درخواست به طور خودکار اعطا شده است. فرد درخواست شده است به همین دلیل خوب است. به طور معمول این دلیل است که دانستن نام آن را غیر ممکن به طور کامل درک هوش ارائه شده است.

نام منتشر شده است تنها در صورت درخواست رسمی آن نیاز به دانستن و "هویت لازم است برای درک اطلاعاتی خارجی اطلاعات یا ارزیابی اهمیت آن" با توجه به دفتر مدیر اطلاعات ملی در آخرین گزارش که شامل آمار دریدن. "تصویب اضافی تعیین شده توسط NSA رسمی نیز مورد نیاز است."

سابق NSA مدیر مایک راجرز گفته است که تنها 20 نفر از کارکنان خود را می تواند تایید دریدن. نام مشترک هستند تنها با خاص و رسمی که خواست. آنها در حال منتشر نشده publicly. نشت یک نام و یا هر گونه اطلاعات طبقه بندی شده غیر قانونی است.

___

چگونه اغلب نام UNMASKED?

تعداد دریدن درخواست آغاز شد منتشر شده که در پاسخ به توصیه های در سال 2014 از حریم خصوصی و آزادی های مدنی نظارت هیئت مدیره.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام

وجود دارد 9,217 دریدن درخواست در 12 ماه دوره بین ماه های سپتامبر 2015 و اوت 2016 اولین دوره که در آن شماره در دسترس عموم. در این دوره بود که در سال دوم دولت اوباما.

تعدادی گل رز در طول مغلوب ساختن پیشی جستن دولت. این 9,529 درخواست در سال 2017 رشد به 16,721 در سال 2018 و 10,012 سال گذشته است.

___

چرا اوباما مقامات به دنبال سفیر مکالمات?

آن را غیر معمول نیست برای دولت ایالات متحده به استفاده از اطلاعات جمع آوری شده از خارجی ها برای به دست آوردن یک حس چگونه کشورهای دیگر نظر دولت.

همچنین در پایان دولت اوباما FBI و NSA به دنبال به دخالت در انتخابات ریاست جمهوری 2016. یک هدف از پروب بود برای پیدا کردن که آیا هر گونه تهمت و همکاران به حال تبانی با روسیه برای کمک به تهمت انتخاب کنید.

از آنجا که بررسی سازمان های اطلاعاتی تولید شد بیشتر گزارش شد که با ارشد اوباما مقامات.

___

چرا این موضوع مورد بحث در این اخبار در حال حاضر ؟

مغلوب ساختن پیشی جستن و حامیان او را ساخته اند دریدن فلین یکی از نکات اصلی صحبت کردن و بحث از آن را تبدیل به یک ثابت در رسانه های محافظه کار. آنها ادعا می کنند آن را ثابت می کند که دولت اوباما ناعادلانه — و شاید به طور غیر قانونی هدفمند فلین و دیگر تهمت همکاران.

اما هیچ مدرکی وجود ندارد که دریدن نقاب از فلین غیر قانونی بود. یادداشت منتشر شده توسط سناتور جمهوریخواه اشاره می کند که از آن تصویب شد از طریق NSA "استاندارد روند."

دموکرات ها را ببینید دریدن موضوع به عنوان هدف در انرژی پایه مغلوب ساختن پیشی جستن در زمانی که رئيس جمهور در پاسخ به COVID-19 بوده است به سوال نامیده می شود و چهره او چشم انداز در حال اجرا برای انتخاب مجدد با بدترین اقتصاد از رکود بزرگ.

نقش Grenell اقدام مدیر اطلاعات ملی و تهمت وفادار در declassifying نام اوباما مقامات که تا به حال آشکار فلین, به احتمال زیاد خواهد شد اضافه کردن به انتقاد که مغلوب ساختن پیشی جستن است خم حزبی آژانس های امنیت ملی به خدمت او سیاسی است. تصمیم به پیروی از وزارت دادگستری را به رها کردن اتهامات عنوان شده علیه فلین که تا به حال التماس کرد گناه را به دروغ به اف بی آی در مورد تماس خود را با سفیر روسیه.



tinyurlbitlyis.gdulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن