میلیون ها نفر از خوک خواهد بود معدوم به عنوان اپیدمی فلج بسته بندی گوشت می آمد گیاهان

بزرگنمایی این تصویر با بسته بندی گوشت می آمد گیاهان کاهش ظرفیت پردازش در سراسر کشور ایالات متحده گرا

توسط MINERALNEWS در 25 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

با بسته بندی گوشت می آمد گیاهان کاهش ظرفیت پردازش در سراسر کشور ایالات متحده گراز کشاورزان نیروبخش و یا یک بحران بی سابقه ای: نیاز به euthanize میلیون ها نفر از خوک. اسکات اولسون/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
اسکات اولسون/گتی ایماژ

نسل سوم گراز کشاورز چاد دلبر, ساخت روزانه خود را دور نقاط به ده ها تن از 300 پوند خوک.

"این خوک باید رفته," او گفت:.

او به معنی رفته به کارخانه بسته بندی گوشت می آمد به پردازش می شود. اما با گوشت خوک گیاهان پردازش تعطیل با توجه به ایمنی کارگر نگرانی های او در مواجهه با وحشتناک وظیفه: او نیاز به کشتن خوک ها به اتاق را برای بیشتر.

و Leman نیست فقط یکی. با تعطیلی کارخانه بسته بندی گوشت می آمد و کاهش ظرفیت پردازش کشور امریکا گراز کشاورزان انتظار یک بحران بی سابقه ای: نیاز به euthanize میلیون ها نفر از خوک.

این بسته بندی گوشت می آمد صنعت است که ویران شده توسط Coronavirus بحران و هزاران نفر از کارکنان, گزارش آزمایش مثبت برای COVID-19.

این منجر به کاهش ظرفیت پردازش خوک به گوشت خوک است که کشاورزان را مجبور مانند Leman به تصمیم گیری دشوار به euthanize خود را از خوک ها.

Jason Lusk سر از اقتصاد كشاورزي بخش در دانشگاه پردیو تخمین می زند که در حال حاضر 40 درصد کاهش در ظرفیت پردازش که منجر به 200,000 خوک ها هر روز در حال ترک در مزارع خود.

"است که یک میلیون خوک های اضافی که رفته اند به بازار اما به جای ماندن در مزرعه از فقط یک هفته" Lusk گفت.

خوک آماده برای کشتار نمی توان به راحتی برگزار می شود در مزارع به دلیل سریع نرخ رشد. خوک که برگزار شد بسیار طولانی تر از شش ماه پس از تولد رشد بیش از حد بزرگ برای پردازش و پردازش گوشت گیاهان به طور معمول نمی خواهد قبول خوک بزرگتر از 300 پوند است.

"در سراسر کشور به عنوان یک صنعت ما در حال فکر کردن در حال حاضر با توجه به آنچه ما می دانیم جایی بین پنج تا ده میلیون" خوک برای euthanization گفت: Leman یک کشاورز از ابراز پیروزی از اکتشاف, Ill., و عضو هیئت مدیره ایلینوی تولید گوشت خوک انجمن.

قبل از Coronavirus بحران تولید گوشت خوک بود و یک ریز تنظیم فقط در زمان عرضه زنجیره ای. در طول زمان عادی این منجر به بهره وری و کاهش هزینه تولید گوشت خوک. در حال حاضر آن است که یک بار قابل توجه به گراز کشاورزان خواهد شد که جایی برای فروش آماده-برای-بازار خوک.

"این سیستم ساخته شده است برای برخی به اندازه خوک برای رفتن به پردازنده و در انبارهای" گفت: هدر هیل یک چند نسل گراز کشاورز زندگی در گرینفیلد, Ind. "بنابراین حتی با افزایش سرعت رژیم غذایی خود را و تلاش برای آرام کردن با چه سرعتی آنها رشد خوک ها هنوز هم برای رفتن به ادامه بزرگتر."

تپه و فروش 30000 خوک به بازار در هر سال و به طور معمول ارسال 500 تا 600 خوک ها به کشتار در هر هفته. اما در حال حاضر آنها در حال برگزاری بیشتر خوک در مزرعه از آنها به طور معمول انجام دهد.

"هر بار خوک های ما نمی توانند آن را قطعا ایجاد یک اثر دومینو, که در آن ما باید یک پرونده از, خوک," او گفت: NPR.

بسیاری از کشاورزان نمی خواهم به بحث در مورد چشم انداز euthanizing خوک اما با توجه به کاهش ظرفیت پردازش آن را تبدیل به تقریبا اجتناب ناپذیر است که کشاورزان در غرب میانه آمریکا خواهد نیاز به در نظر گرفتن چه ربطی به خوک ها است که آنها می توانند نه فروش و نه استطاعت را نگه دارید.

"چه چالش تبدیل شده است و در حال حاضر این است که ما نمی دانستم چه مدت این گیاهان به رفتن به پایین" Leman گفت. "و بنابراین در حال حاضر مشکل این است که رفتن به معطل شدن برای دور دیگر از ما فکر. منظورم این است که من فکر می کنم ما در حال رفتن به حمل و نقل اختلالات در حال حاضر حداقل تا ماه ژوئیه یا اوت."

تراژدی euthanizing میلیون ها نفر از خوک ها است که با این واقعیت است که بخش های دیگر آمریکا در صورت بیکاری و فقر و گرسنگی است. اما بدون گوشت پردازش شما نمی توانید خوک به خوک.

"وجود دارد مکالمات رفتن در هر روز و... برای کشف کردن چگونه ما می تواند کارآمد ترین و انسانی انجام این کار" Leman گفت. "این است که در مورد euthanizing نیم دوجین حیوانات. این است که هزاران و میلیون ها نفر از حیوانات. این فقط یک پیش بینی نشده فاجعه واقعا."

و فراتر از فقط کشتن خوک وجود دارد یک سوال باز در مورد چه باید بکنید با بسیاری از 300 پوند لاشه. تدارکات به تنهایی دشوار است برای تامل: در حالی که اکثر کشاورزان باید معدوم خوک قبل از در کوچک و اعداد و انجام این کار برای گروه زیادی از خوک ها نیاز به تجهیزات پیچیده تر — پس از همه آنها کشته سنگین خوک نیاز به حمل و نقل برای دفع.

تعداد زیادی جلوگیری از راه حل های آسان مانند دور دادن خوک ها به مواد غذایی pantries — که آنها را مجبور به رفتن را از طریق گیاهان پردازش. یک احتمال این است که اختیار لاشه در محل های دفن زباله.

و بدتر برای Leman: آخر هفته گذشته یک تاوه از طریق میانه و مسدود برخی از ظهور محصول از دانه های سویا که با استفاده از او به خوراک خوک. این به این معنی او باید به replant هکتار و هکتار از سویا و حتی به عنوان او می پردازد گوشت خوک بحران است.

"من و همسرم را خیلی شوخی بین ما. او همیشه می گوید: "خوب چاد می تواند آن را بدتر'" Leman NPR گفت. "و من می گویم:" من می دانم, اما آن را می تواند بهتر!'"



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب