Coronavirus عفونت می تواند بسیار گسترده تر از اعتقاد کالیفرنیا مطالعه نشان می دهد

در این هفته از شیوع کروناویروس است squelched, روزانه, زندگی در آمریکا, محققان تلاش کرده اند به ارزیابی واقعی گ

توسط MINERALNEWS در 30 فروردین 1399

در این هفته از شیوع کروناویروس است squelched, روزانه, زندگی در آمریکا, محققان تلاش کرده اند به ارزیابی واقعی گسترش ویروس. اما نتایج اولیه از یک شمال کالیفرنیا مطالعه در coronavirus آنتی بادی نشان می دهد این گردش بسیار گسترده تر از آنچه قبلا فکر می کردم با توجه به گزارش منتشر شده در روز جمعه.

این مطالعه مقدماتی انجام شده توسط محققان در دانشگاه استنفورد تخمین می زند که بین 2.5% و 4.2% از شهرستان سانتا کلارا ساکنان دارای آنتی بادی به کروناویروس در خون خود در اوایل ماه آوریل است. آنتی بادی ها نشان می دهد که سیستم ایمنی بدن یک فرد است در پاسخ به یک گذشته عفونت است.

هر چند در این شهرستان گزارش شده بود حدود 1,000 موارد در اوایل ماه آوریل محققان دانشگاه استنفورد تخمین تعداد واقعی بین 48,000 و 81,000.

شهرستان سانتا کلارا بود اوایل کانون COVID-19 همه گیر در کالیفرنیا است. با نمونه گیری خون از 3300 ساکنان شهرستان و تست آن را برای coronavirus آنتی بادی محققان امیدوار به برآورد شیوع این ویروس در جمعیت است.

تبلیغات

این آنتی بادی آزمایش خون, همچنین شناخته شده به عنوان سرولوژی تستهای مجزا از تست های تشخیصی استفاده می شود برای تایید عفونت فعال.

محققان از لس آنجلس وزارت بهداشت و USC راه اندازی یک مطالعه مشابه یک هفته پس از سانتا کلارا خود را آغاز کرد و تلاش. مقامات می گویند که آنها را حروف اول اسم خود نتایج عمومی دوشنبه.

باربارا فرر از شهرستان های برتر بهداشت عمومی رسمی گفت که altough لس آنجلس مطالعه را تا حدودی متفاوت اعداد "آنها در حال رفتن به یک داستان مشابه است. و من فکر می کنم این داستان است ... بسیاری از مردم با آلوده شده اند COVID-19 از کسانی که دستگیر شده از طریق آزمایش ما."

این اختلاف فرر گفت: بدهکار به سرعت شروع به تست تشخیصی کروناویروس و این واقعیت است که بسیاری از مردم با چند و یا هیچ نشانه نمی کردم تست شده است.

وجود دارد مهم هشدارهای به سانتا کلارا یافته. بر خلاف در لس آنجلس که در آن محققان استخدام یک نمونه تصادفی از شرکت کنندگان به آینه شهرستان آرایش شمال کالیفرنیا مطالعه تهدیدی شرکت کنندگان از رسانه های اجتماعی.

تبلیغات

به عنوان یک نتیجه, سفید, سنین 19 تا 64 سال بودند در مقایسه با نسبت جمعیتی شرکت کننده استخر در حالی که لاتینی ها و آمریکایی ها بودند کمتر نسبت به سهم خود از جمعیت شهرستان. محققان سعی در تنظیم این عدم تعادل در تجزیه و تحلیل خود را.

همچنین استنفورد گزارش نوشته شده بود به یک وب سایت برای به اشتراک گذاری اولیه پزشکی یافته های تحقیقاتی و هنوز رتبهدهی نشده است تایید از طریق معمولی نظیر فرایند بررسی.

کارین Michels صندلی از گروه اپیدمیولوژی در دانشگاه UCLA فیلدینگ دانشکده بهداشت گفت: او شگفت زده به شنیدن این که شيوع coronavirus است که احتمالا بسیار بالاتر از آنچه که قبلا شناخته شده بود.

"ما تا کنون انجام داده خیلی از نظر تست افراد بدون علامت و یا یک نمونه تصادفی از جمعیت" گفت: Michels بود که نه درگیر با دانشگاه استنفورد مطالعه است.

تبلیغات

یک غذای آماده کلیدی از شهرستان سانتا کلارا مطالعه است که تعداد زیادی از افرادی که مبتلا به کروناویروس هرگز نشان می دهد هر گونه علائم Michels گفت. واقعیت این است که چنین افرادی می تواند ندانسته بود مسری بدان معنی است که برخی از سطح فیزیکی فاصله نیاز به باقی می ماند در محل برای محافظت از سالمندان و افراد با بیماری های زمینه ای هستند که خیلی بیشتر در معرض خطر این بیماری است.

"چگونه ما حفاظت از آسیب پذیر در حالی که اجازه دادن به افراد دیگر که شاید ایمنی بدن چون آنها آلوده شده است و دارای آنتی بادی دوباره به کار می کند ؟ چگونه می توانم به شما مرتب کردن بر اساس این؟" Michels گفت.

آنتی بادی تشخیص ممکن است کمک به ارائه یک پاسخ او گفت:, اما تنها اگر بخش بزرگی از جمعیت است که قادر به گرفتن تست شده است.

مطالعات نشان می دهد که شاید 30% به 50% از افرادی که قرارداد جدید کروناویروس هیچ علائم و گفت: دکتر باب Wachter صندلی از گروه پزشکی در دانشگاه سان فرانسیسکو. در برخی از نقطه, او گفت: وجود دارد باید به طور استراتژیک از افراد بدون علامت تست.

تبلیغات

مقامات دولتی و محققان به طور فزاینده ای با اشاره به آنتی بادی آزمایش به عنوان کلیدی برای کمک به تعیین اینکه چه موقع و چگونه برای کاهش محدودیت در حرکت و تجارت که منجر به بی سابقه اقتصادی shutdown.

دانستن میزان واقعی این ویروس می تواند رسیدن به روشن چگونه نزدیک جمعیت است که برای دستیابی به گله ایمنی است که در آن مردم به اندازه کافی به برخی از درجه ایمنی به ویروس است که آن را دشوار می شود برای عفونت به گسترش است.

این آزمون همچنین می تواند به ارائه یک تصویر دقیق از چگونگی کشنده این ویروس است. در حال حاضر میزان مرگ و میر بر اساس تعداد تایید عفونت, اما بالاتر تعدادی از عفونت و کاهش نرخ مرگ و میر.

بر اساس نتایج محققان دانشگاه استنفورد تخمین زده می شود میزان مرگ و میر در شهرستان سانتا کلارا به میان 0.12% و 0.2%. مقایسه متوسط نرخ مرگ و از آنفلوآنزای فصلی است 0.1%.

تبلیغات

کارشناسان سازمان بهداشت جهانی هشدار داد جمعه که خیلی زود است که به ارزیابی میزان که تست آنتی بادی نشان می دهد ایمنی.

ماریا ون Kerkhove بازیگری سر از بیماری های نوظهور در که گفت: هیچ شواهدی وجود ندارد در عین حال که سریع آزمايشهاي می تواند نشان ایمنی به کوروناویروس.

"در حال حاضر ما هیچ مدرکی وجود ندارد که استفاده از یک سرولوژی می تواند نشان دهد که یک فرد مصون است و یا محافظت از عفونت مجدد" او گفت:.

آزمايشهاي اندازه گیری سطح آنتی بادی علیه این ویروس که در بدن ایجاد می کند یک یا دو هفته پس از آلوده شدن ،

تبلیغات

اما دانشمندان هنوز نمی دانند که آیا افرادی که آنتی بادی این ویروس سیستم ایمنی هستند.

"ما خواهد بود با صدور راهنمایی در اطراف این بیش از آخر هفته به دلیل آن است که یک گیج کننده منطقه" ون Kerkhove گفت.

دکتر Michael Ryan مدیر اجرایی که بهداشت و درمان اضطراری برنامه تکرار نگرانی او را.

"مردم نیاز به نگاه در طول در حفاظت است که آنتی بادی ممکن است," او گفت:. "هیچ کس مطمئن است که آیا کسی که با آنتی بادی است که به طور کامل محافظت از در معرض بودن و داشتن بیماری دوباره."

تبلیغات

بار نویسنده کارکنان Maura دولان در سان فرانسیسکو کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن