آزادی دانشگاه رئیس جمهور معذرت خواهی برای به Tweeting نژادپرستانه تصویر

بزرگنمایی این تصویر جری فالول جونیور در اینجا نشان داده شده در سال 2018 است عذرخواهی برای به tweetin

توسط MINERALNEWS در 20 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

جری فالول جونیور در اینجا نشان داده شده در سال 2018 است عذرخواهی برای به tweeting یک نژادپرست تصویر. استیو Helber/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
استیو Helber/AP

آزادی رئيس دانشگاه جری فالول جونیور است عذرخواهی برای به tweeting یک نژادپرست تصویر که در ابتدا به نظر می رسد در ویرجینیا رژیم صهیونیستی است. رالف نرتهم پزشکی مدرسه سالنامه.

فالول گفت: او حذف توییت پس از صحبت با آمریکایی آفریقایی اعضای دانشگاه جامعه.

فالول برجسته حامی رئیس جمهور تهمت و رهبر بزرگ محافظه کار مسیحی انجیلی در دانشگاه اونورتر Va., که تاسیس شد در اواخر پدر کشیش جری فالول.

فالول انتقاد اجتماعی فاصله سفارشات صادر شده توسط نرتهم یک دموکرات در پاسخ به این بیماری همه گیر کوروناویروس – از جمله نیاز به پوشیدن ماسک در برخی از اماکن عمومی.

در یک صدای جیر جیر در اواخر ماه گذشته فالول به اشتراک گذاشته تصویر از نرتهم پزشکی مدرسه سالنامه که در اصل در ظاهر در سال گذشته به تصویر می کشد یک فرد در blackface و دیگری در یک Ku Klux Klan لباس بلند و گشاد. در حال حاضر حذف شده, صدای جیر جیر, فالول نوشت: "اگر من دستور به پوشیدن ماسک, من با اکراه منطبق اما تنها در صورتی این تصویر از فرماندار Blackface خود را بر روی آن!"

فالول را توییت باعث یک واکنش از فارغ التحصیلان و کارکنان. بدون ذکر فالول با نام دانشگاه, مدیر تنوع احتباس LeeQuan McLaurin استعفا داد اوایل این ماه نوشته است که او "هیچ جایگزین دیگری." به گزارش اخبار و پیشرفته در Lynchburg, McLaurin یک آزادی فارغ التحصیل نوشت: "من نه تنها می تواند یک پنجره پانسمان در آنچه که به وضوح یک موسسه است که مبارزات با سابقه نژادپرستی و تعصب و تبعیض است."

در یک سری از توییت این هفته فالول گفت: "پس از گوش دادن به آمریکایی های آفریقایی تبار LU رهبران و فارغ التحصیلان در طول هفته گذشته و شنیدن نگرانی های خود را من درک می کنم که با به tweeting یک تصویر به یاد تمام از فرماندار نژادپرستانه گذشته من در واقع تجدید ضربه ای که تصویر را باعث شده بود و جرم برخی با استفاده از تصویر را به یک نقطه نظر سیاسی."

فالول همچنین گفت که او تا به حال حذف صدای جیر جیر و عذرخواهی کرد "برای هر گونه صدمه تلاش من ایجاد می شود به خصوص در داخل آفریقایی جامعه است."

پس از سالنامه عکس ظاهر در اوایل 2019, Northam عذرخواهی کرد و متعهد به نژادی و عدالت تمرکز دولت او. در روزهای اخیر نرتهم دستور حذف مجسمه به مؤتلفه ژنرال رابرت لی ه از اموال دولت در ریچموند; یک قاضی به طور موقت مسدود شده است که به منظور.

در بیانیه رئیس لیبرتی امنا جری Prevo گفت: برخی از اعضای هیئت مدیره تا به حال ملاقات با فالول و "راضی هستند با رئیس جمهور توضیح خود هدف و نیت."



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب