Coronavirus کالیفرنیا اعتصاب کارگران بیمارستان سخت از جمله 175 مورد در UCLA به تنهایی

Coronavirus آلوده کالیفرنیا پزشکی کارگران با شدت بیشتری نسبت به شده است علنا نشان داد, از جمله بیش از 175 مورد

توسط MINERALNEWS در 29 فروردین 1399

Coronavirus آلوده کالیفرنیا پزشکی کارگران با شدت بیشتری نسبت به شده است علنا نشان داد, از جمله بیش از 175 مورد در UCLA با توجه به سوابق مورد بررسی توسط بار و یک منبع با آگاهی از این وضعیت است.

این ویروس در دانشگاه UCLA درمانگاه های سرپایی سالمندان و کار و تحویل واحد و در بخش مراقبت ويژه کودکان این منبع گفت.

عفونت در مراکز درمانی شامل حداقل هشت موارد مربوط به پزشکی کارگران در پراویدنس St. john's مرکز بهداشت در سانتا مونیکا; 30 در پراویدنس شرکت کوچک مری مرکز پزشکی در سن پدرو که مثبت هستند و یا در انتظار نتایج; شش در دره سانتا کلارا مرکز پزشکی در دره سیلیکون از جمله یک مرگ; 10 در UC Davis مرکز پزشکی در ساکرامنتو; پنج در Cedars-Sinai Medical Center; و صدها پراکنده در میان متعدد مراقبت از سالمند و زندگی کمک سایت های سراسر کشور.

"از آنجا که بیمارستان در حال و نه در آینده با اطلاعات در مورد کارکنان خود را, من مطمئن هستم که وجود دارد خوشه که هیچ کس حتی نمی داند در مورد گفت:" استیو Trossman امور عمومی مدیر کارکنان خدمات اتحادیه بین المللی-ایالات بهداشت و درمان کارگران غرب (SEIU-UHW) که نشان دهنده نزدیک به 100,000 بهداشت و درمان کارگران است. "این است که فقط به اشتباه برای مردم نمی دانند که خود را به بیمارستان محلی است شیوع."

تبلیغات

در موارد متعدد این خوشه از موارد نمی تواند تایید فراتر از مصاحبه با مدیران و کارکنان شده است. بیمارستان ها و دیگر امکانات پزشکی لازم نیست به افشای شناخته شده خوشه; هیچ قانون مقرر آن و دولت و مقامات شهرستان باید تا حد زیادی به سمت چپ آن را به امکانات خود گزارش.

متخصصان پزشکی در مصاحبه با تایمز مشکوک اعضای هیات ممکن است عبور از این ویروس در میان خود. در برخی موارد آنها گفت: کمبود تجهیزات حفاظت فردی ممکن است آشکار شود. همه بیمارستان ها با شیوع گفت: کارکنان خود را دسترسی به مناسب دنده محافظ.

دکتر مارک Ghaly Gov. گاوین Newsom بالا, عمومی مشاور بهداشت گفت: پنج شنبه که رفاه کارگران پزشکی بود "بالاترین نگرانی است." اما او اذعان کرد که کالیفرنیا نمی طور جامع پیگیری ممکن است شیوع بیماری در بیمارستان ها و دیگر امکانات پزشکی و که دولت نیاز به انجام این کار.

Ghaly سر از کالیفرنیا بهداشت و خدمات انسانی سازمان گفت: دولت در ارتباط مستقیم با تنها برخی از بیمارستان ها وقتی که می آید به خوشه هایی از موارد و دریافت نمی کند گزارش از هر یک. هنگامی که با زمان " به طور کلی یافته های او گفت: دولت "کاملا" باید دریافت گزارش در مورد شیوع بیماری از تمام امکانات.

تبلیغات

در غیاب دولت و یا محلی نظارت امکانات بسیاری از جمله دولتی آنهایی که مانند UCLA — را انتخاب کرده اند به سکوت تا تلفات می شود که اطلاعات نمی تواند نکردن و یا خبرچین به جلو آمده است.

زمانی که بهداشت و درمان کارفرمایان ارائه اطلاعات در مورد بیمار و کارکنان آنها اغلب یک نکته: هیچ راهی برای اثبات کارمند تست مثبت قراردادی به این بیماری در محل کار.

پرسید که چگونه بسیاری از کارکنان باید آزمایش مثبت برای ویروس سخنگوی UCLA بهداشت پاسخ داد: در یک ایمیل "من لازم نیست که اطلاعات شما در مورد گروه های خاص از COVID-موارد مثبت."

سخنگوی اشاره کرد که UCLA گزارش اطلاعات مربوط به این شهرستان در بخش بهداشت عمومی.

تبلیغات

مشیت جنوب کالیفرنیا که صاحب سنت جان و کمی شرکت مریم گفت: آن را به حال 49 مربوط به کار COVID-19 مواجهه سراسر آن 35,000 کارکنان در 11 بيمارستان اما از آن کاهش یافته است به نام امکانات خاص.

Cedars-Sinai سخنگوی دوک Helfand مورد مناقشه که در بیمارستان بود یک خوشه از موارد اما اذعان کرد که برخی از کارکنان ممکن است تحت تاثیر قرار. او اضافه کرد که تمام کارکنان بودند که نمایش قبل از تغییرات خود را. UC Davis کاهش یافته است به می گویند که چگونه بسیاری از کارگران آلوده بودند با استناد به دلایل حفظ حریم خصوصی.

یک نقطه کور مربوط به بهداشت و درمان پزشکی حرفه ای است که مرگ و میر. هر چند مقامات دولتی گفت که به عنوان از آوریل 8, 10, بهداشت و درمان کارگران در کالیفرنیا مرده بود از علل مرتبط با COVID-19 آنها قادر به می گویند دقیقا همان جایی که این مرگ و میر رخ داده است.

تبلیغات

یکی از مرده است والریا Viveros, a 20-year-old دستیار پزشکی که مشغول به کار در یک شهرستان ریورساید خانه سالمندان با شیوع و مرگ او هفته گذشته پس از عقد قرارداد COVID-19 با توجه به دایی, Gustavo Urrea. Urrea معتقد است که کارکنان بهداشتی درمانی باید دسترسی بهتر به تست آموزش و اطلاعات است. زمانی که Viveros بیمار شد او کارفرما او را فرستاده خانه برای دو هفته اما نه بیشتر در ارائه کمک به او گفت.

"شما باید برای محافظت از این نوع از افرادی که خطر زندگی خود را و آنها نمی, آنها آن را انجام نمی" گفت: Urrea که توضیح داده شده خواهرزاده خود را به عنوان دلسوز و هدایت می شود برای تبدیل شدن به یک پرستار است.

"او جوان بود و سزاوار نیست این" او گفت:.

لس آنجلس تایمز تجزیه و تحلیل داده یافت تنوع گسترده ای در نرخ از کارگران بهداشت و درمان عفونت ها در سراسر کشور نشان می دهد برخی از مناطق با داشتن یک زمان سخت تر نگه داشتن کارکنان پزشکی امن تر از دیگران است.

تبلیغات

مقامات کالیفرنیا بهداشت و خدمات انسانی منتشر شد بخش-های-شهرستان داده ها در عفونت در میان کارکنان بهداشتی درمانی مارس 10 در درخواست از بار. در آن زمان کارگران اختصاص حداقل 7.8 درصد از موارد تایید شده در سراسر کشور هر چند که رقم می تواند گمراه کننده است چرا که برخی ممکن است دسترسی آسان تر به تست از ساکنان دیگر.

همانطور که از چهارشنبه 2,974 بهداشت و درمان کارگران در کالیفرنیا مثبت بودند COVID-19 از بیش از 26,000 موارد تایید شده — در حدود 11 درصد از تمام موارد در دولت است.

نرخ COVID-19 موارد مربوط به کادر پزشکی مورد بررسی قرار گرفت این بار به طور گسترده ای متنوع شهرستان با بهداشت و درمان کارگران حسابداری برای حدود 20 ٪ از تمام موارد در پلکر و هومبولت شهرستان, برای مثال, اما تنها بخشی از کسانی که در کرن و رودخانه شهرستانهای استان است. لس آنجلس در 6.4 درصد بود در میان پایین ترین نرخ در دولت است.

تبلیغات

شهرستان-توسط-شهرستان آمار تعداد کارکنان بهداشتی درمانی به آسانی در دسترس نمی ساخت آن را سخت به درک چه معنی اعداد به کلی جمعیت از کارکنان بهداشتی درمانی در هر منطقه است.

در میان بیش از 700 بهداشت و درمان کارگران آلوده در لس آنجلس حدود 42 درصد مشغول به کار در یک بیمارستان با توجه به شهرستان سلامت مدیر باربارا فرر. حدود 19 درصد مشغول به کار در یک آسایشگاه. اضافی 11 درصد مشغول به کار در مراقبت های اولیه دفاتر و حدود 5 درصد پاسخ دهندگان برای اولین بار.

مثبت COVID-19 تشخیص هستند تقریبا به طور مساوی تقسیم در میان بیماران و کارکنان در تنظیمات نهادی مانند خانه های پرستاری و امکانات زندگی کمک با توجه به L. A. شهرستان داده است. فرر گفت: 1,050 بیماران در نهادی تنظیمات باید آزمایش مثبت و همچنین به عنوان 913 کارکنان است.

او قادر به ارائه جزئیات بیشتر در جایی که آن دسته از کارگران شاغل بودند.

تبلیغات

"من لازم نیست که اطلاعات," او گفت:. "در این نقطه در زمان ما در حال گرفتن اطلاعات بیشتر با این نوع از کار است که کارگران بهداشت و درمان در حال انجام است و خود را از مواجهه ما شده اند به گرفتن آن توسط تسهیلات است."

دکتر کریستینا Ghaly سر از L. A. شهرستان در بخش خدمات بهداشتی و گفت: مردم نباید نگران باشید که مراجعه به بیمارستان خواهد شد در نتیجه آنها را از آلوده شدن با COVID-19.

"بیمارستان ها بسیار سختگیرانه کنترل عفونت دستورالعمل" Ghaly گفت: در یک کنفرانس خبری در روز شنبه. "من فکر می کنم مردم باید به درجه بالایی از اعتماد به نفس در توانایی بهداشت و درمان و بیمارستان تنظیمات برای حفظ آن پیشگیری از عفونت ها و دستورالعمل های کنترل و نگه داشتن مردم امن است."

اما کسانی که مشغول به کار در داخل این امکانات نیست به عنوان خوش مشرب و آنها به طور فزاینده ای به از دست دادن اعتماد به مقامات بهداشت عمومی و مدیران به اتهام حفاظت از ایمنی خود را و است که از بیماران به خصوص با توجه به کمبود محافظ دنده است که بسیاری از آنها مجبور شده اند به کار.

تبلیغات

در دره سانتا کلارا مرکز پزشکی یک بیمارستان عمومی در دره سیلیکون مدیران ماند سکوت به عنوان یک شیوع ویروس پاره پاره از طریق کارکنان پرستاری در طبقه دوم واحد پزشکی. ناشناس whistleblower شکایت به مقامات شهرستان در هفته گذشته.

در آن شش زنان تبدیل شده بود بیمار; چهار نفر از آنها تا به حال آزمایش مثبت و یکی مرده بود.

از کارکنان آموخته اند که از یکی دیگر از شیوع در میان کارگران در اتاق دیگ بخار.

"مدیریت شده است بسیار hush-hush در مورد آن گفت:" یک کارمند که به تازگی یک اتاق دیگ بخار اپراتور که تا به حال آزمایش مثبت است. "من آنها را درک نمی مایل به علت هیستری در بیمارستان است. من که. اما من فکر می کنم افرادی که در معرض شده اند حق دارند به مطلع می شود و قرنطینه."

تبلیغات

آسیاب شایعه در مورد کسی که در هیات بیمار است اجرا می شود تمام شب و روز کارمند گفت.

"این چیزی است که همه ما در حال صحبت کردن در مورد و نا امیدی است که مدیریت نیست و قرار دادن هر چیزی به نگه داشتن ما اطلاع بنابراین ما باید آن را کشف کردن" کارمند گفت.

Maury کندال سخنگوی سانتا کلارا کانتی نظام سلامت گفت: اتاق دیگ بخار کارکنان ارائه شده تست و مقامات با توجه به تغییرات در نحوه مدیران در برقراری ارتباط با کارکنان است.

عضویت در خبرنامه

دریافت رایگان ما Coronavirus امروز عضویت در خبرنامه

برای ثبت نام در, آخرین اخبار و بهترین داستان های و معنی آنها را برای شما به همراه پاسخ به پرسش های شما.

شما گاهی اوقات ممکن است دریافت محتوای تبلیغاتی از لس آنجلس تایمز.

تبلیغات

"ما در حال حاضر در حال بررسی سیاست ها و اقدامات در نور از نگرانی هایی که مطرح شده است," او گفت:.

آنجلا Gatdula یک پرستار ثبت شده در پراویدنس St. john's مرکز بهداشت در سانتا مونیکا آزمایش مثبت برای COVID-19 هفته گذشته است. به عنوان شیوع رشد کرده در لس آنجلس او بخش تبدیل شده پر مشکوک و تایید COVID-19 بيمار به استثنای کسانی که باید در ICU او گفت: اما پرستاران نداشته دسترسی به N95 ماسک.

Gatdula معتقد است که او سقوط کرد در حالی که بیمار درمان COVID-19 بيمار و پوشیدن فولاد ، در اوایل شیوع فدرال مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری شده بود توصیه که همه ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی پوشیدن N95 ماسک, اما آن را سست دستورالعمل اخیرا در بخشی به کشش محدود منابع در سراسر کشور.

Gatdula گفته شده است وجود دارد هیچ شفافیت از بیمارستان در اطراف اعضای هیات سقوط بیمار است. او گفت: وجود پرستار دیگر در او واحد است که بیمار اما پرستار که مطلع Gatdula خودش — بیمارستان نیست به اشتراک گذاری اطلاعات است.

تبلیغات

"عدم وجود شفافیت در نظر دارد که مراقبان که بیمار هستند," او گفت:. "هیچ کس نمی داند که چه چیزی درست و چه چیزی واقعیت است."



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.detny.im
آخرین مطالب