مقامات آمریکایی: مراقب باشید از چین و دیگران تلاش به سرقت COVID-19 تحقیقات

بزرگنمایی این تصویر یک داروساز می دهد جنیفر Haller یک شات در اولین مرحله ایمنی کارآزمایی بالینی بالق

توسط MINERALNEWS در 23 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

یک داروساز می دهد جنیفر Haller یک شات در اولین مرحله ایمنی کارآزمایی بالینی بالقوه واکسن برای COVID-19 روز 16 مارس به قیصر Permanente واشنگتن پژوهشکده سلامت در سیاتل. مقامات ایالات متحده می گویند که آنها در حال حاضر شاهد تلاش های خارجی بازیگران به سرقت اطلاعات از شرکت های ایالات متحده کار بر روی یک واکسن و درمان برای ویروس. تد S. وارن/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
تد S. وارن/AP

به عنوان محققان در سراسر جهان مسابقه به منظور توسعه یک coronavirus واکسن مقامات ایالات متحده در حال هشدار به شرکت های آمریکایی به ورزش احتیاط شدید در حفاظت از تحقیقات خود را در برابر چین و دیگران با سابقه سرقت و برش لبه تکنولوژی پزشکی.

"ما در حال درخواست تمام کسانی که امکانات پژوهشی و بیمارستان ها و شرکت های دارویی که انجام می دهند واقعا عالی تحقیقات به انجام همه چیز را در قدرت خود را برای حفاظت از آن" بیل Evanina مدیر ملی ضد جاسوسی و امنیتی مرکز گفت: در مصاحبه با NPR.

"ما نمی خواهیم که شرکت یا بیمارستان تحقیقاتی به یک سال از هم اکنون دو سال از هم اکنون مشخص شده به عنوان داشتن این همه سرقت قبل از آنها به پایان رسید آن گفت:" Evanina که مرکز می افتد تحت مدیر اطلاعات ملی.

به وزارت امنیت داخلی ایالات متحده و بریتانیا National Cyber Security مرکز به تازگی با صدور بیانیه ای گفت: هکرها "به طور فعال با هدف قرار دادن سازمان ... که شامل بهداشت و درمان, بدن, دارویی, دانشگاه, پزشکی, پژوهش, سازمان ها و دولت های محلی."

در این بیانیه به نام چین و یا هر کشور دیگر. رویترز گزارش داد که هکرهای مرتبط با ایران و تلاش برای شکستن به حساب های ایمیل در ایالات متحده داروسازی علوم جلعاد است که به طور بالقوه امیدوار کننده مواد مخدر برای درمان COVID-19 ویروس. ایران را تکذیب کرد به گزارش.

چین رکورد

در ضمن Evanina می گوید چین به مراتب بیشتر از هر کشور دیگری بوده است به شدت سرقت با ارزش تکنولوژی پزشکی برای سال. اطلاعات ممکن است واکسن می تواند یک جایزه بزرگ.

"ما انتظار کامل است که چین می خواهد همه چیز را در قدرت خود را برای به دست آوردن هر عملی تحقیقاتی که ما در حال انجام در اینجا در ایالات متحده" Evanina گفت. "خواهد شد که در خط با قابلیت های خود را و قصد دهه گذشته به علاوه و ما در انتظار آنها برای ادامه به انجام این کار است."

تعدادی از مواد مخدر سازندگان آزمایشگاه های تحقیقاتی و دولت سلامت بدن اعلام کرده اند تلاش به دنبال یک واکسن یا درمان برای COVID-19. ساخته شده است که آنها یک هدف FBI معاون مدیر تونیا Ugoretz گفت: به تازگی.

"ما قطعا دیده اند شناسایی فعالیت و برخی از رسوخ به برخی از این موسسات," او گفت:. "این نوع از آنها باعث می شود یک علامت برای دیگر ملت-متحده که علاقه مند هستند در خوشهچین جزئیات بیشتر در مورد آنچه که دقیقا آنها انجام می دهند و شاید حتی سرقت اطلاعات اختصاصی."

چین به مدت طولانی محروم به مشارکت در جاسوسی شرکت های بزرگ و خواستار همکاری بین المللی برای سرعت بخشیدن به پیشرفت در COVID-19 واکسن و درمان. پکن امتیاز به اشتراک گذاری آن را از coronavirus' توالی ژن به عنوان شواهدی از آن صداقت است. در ضمن چینی labs می گویند که آنها در حال مسابقه پیش رو برای پیدا کردن یک وطنی واکسن.

رئیس جمهور تهمت و دولت او را بارها مورد انتقاد چین برای دست زدن به آن از coronavirus. مغلوب ساختن پیشی جستن و وزیر خارجه مایک Pompeo باید گفت این ویروس ممکن است فرار کرده اند از یک آزمایشگاه در مرکز شهر ووهان. اما آنها باید مدارک ارائه شده و این امر منجر به شک و تردید در مورد برخی دولت ادعا می کند در مورد آنچه اتفاق افتاده در داخل چین در ماه های اخیر.

'ساخته شده در چین تا سال 2025'

ایالات متحده آمریکا امنیت ملی جامعه به اشتراک گذاشته شده یک اجماع گسترده برای سال در مورد آنچه آنها می گویند پایدار دولت چین تلاش برای به دست آوردن قانونی یا نه طیف گسترده ای از مالکیت معنوی از جمله تحقیقات پزشکی.

مقامات ایالات متحده اغلب به رئیس جمهور چین شی جینپینگ و خود را "ساخته شده در چین تا سال 2025" برنامه است که کشور به یک رهبر جهانی در مهم ترین تکنولوژی های قرن 21 — هوش مصنوعی, انرژی تجدید پذیر, محاسبات کوانتومی, اتومبیل های بدون راننده و طیف گسترده ای از پزشکی فن آوری.

در سال گذشته وزارت دادگستری ثبت شده است اتهامات متعدد در پرونده های مربوط به اتباع چینی یا افراد مظنون به فعالیت برای چین به سرقت تکنولوژی پزشکی اغلب مربوط به تحقیقات سرطان.

مقامات ایالات متحده توصیف این تلاش ها به چندین شکل مختلف.

یکی از گسترده و مداوم نرم تلاش کارگردان در شرکت های فن آوری و یا آزمایشگاه های تحقیقاتی کار بر روی تکنولوژی چین به عنوان مهم است.

روش دوم ارسال از دانشجویان یا محققان به کار در ایالات متحده اغلب برای مدت طولانی است. در یک مورد در سال گذشته وزارت دادگستری در زمینه اتهامات عنوان شده علیه یک زن و شوهر چینی که برای کار 10 سال در اوهایو آزمایشگاه که تحقیقات اطفال بیماری ها از جمله سرطان های دوران کودکی. مقامات ایالات متحده را متهم به زن و شوهر از سرقت پژوهش در اوهایو آزمایشگاه برای استفاده در یک شرکت شوهر و همسر تیم تا به حال تاسیس در چین است.

مقامات ایالات متحده می گویند یک سوم مسیر چین هزار استعدادهای برنامه. چین شناسایی تحقیقات امیدوار کننده اغلب در دانشگاهی در آمریکا و سپس ارائه می دهد کمک های مالی از طریق آن هزار استعدادهای برنامه با انتظار آن را دریافت کنید دسترسی به پژوهش به عنوان به خوبی. ایالات متحده دانشگاهیان ملزم به دولت ایالات متحده در صورتی که دریافت چنین بودجه خارجی.

امنیت جلسات

برای مبارزه با سرقت از تکنولوژی آمریکا Evanina با این نسخهها کار با اجرای قانون و دیگر شرکای دولت به مختصر شرکت مدیران, روسای دانشگاه ها و دیگر رهبران سازمان که در حال هدف قرار دادند.

این چند سال پیش آغاز شد و شامل رهبران ارشد جامعه پزشکی است. گاهی اوقات آنها به نام به واشنگتن برای یک جلسه که در آن سازمان ها نیز ممکن است از شنیدن بهداشت ، ریچارد با مته سوراخ کردن کارولینای شمالی جمهوریخواه که ریاست کمیته اطلاعات مجلس سنا و سناتور. مارک وارنر از ویرجینیا رتبه بندی دموکرات.

"ما (سازمان) یک روز طبقه بندی شده جلسه. ما مطمئن شوید که آنها را در درک پیچیدگی را انتخاب کنید. ما انجام داده ایم که برای بخش های متعدد که شامل بیمارستان و مراکز درمانی و موسسات تحقیقاتی و داروسازی جامعه نیز گفت:" Evanina.

گرگ Myre است NPR امنیت ملی خبرنگار. او را دنبال کنید @gregmyre1.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب