کودک آزاری در پاکستان مدارس مذهبی بومی است

پاکستان پاکستان - Muhimman با افتخار می نویسد نام خود را به آرامی با دقت یک حرف در یک زمان پوزخند به طور گسترد

توسط MINERALNEWS در 25 فروردین 1399

پاکستان پاکستان - Muhimman با افتخار می نویسد نام خود را به آرامی با دقت یک حرف در یک زمان پوزخند به طور گسترده به عنوان او پس از اتمام. او فقط 11 سال و یک دانش آموز خوب بود که رویاهای یک دکتر.

مدرسه باعث ترس او در حال حاضر. در اوایل سال جاری یک روحانی در مدرسه مذهبی او صادقانه با حضور در جنوب پنجاب شهر پاکستان در زمان او را به یک حمام و تلاش برای تجاوز به او را. Muhimman را, عمه ، خاله, شازیه که می خواستم تنها نام کوچک استفاده می شود گفت که او معتقد است که سوء استفاده از کودکان بومی است که در پاکستان مدارس مذهبی. او گفت: او شناخته شده روحانی Moeed شاه پس از او یک دختر کوچک بود و توصیف او به عنوان یک همیشگی آزار دهنده استفاده می شود که بخواهید کمی به جلو پیراهن خود را.

"او انجام داده اشتباه با پسران و همچنین با دو یا سه دختران" شازیه گفت: یادآوری یک دختر روحانی بار به شدت او را شکست و او را به عقب.

تحقیقات توسط آسوشیتد پرس در بر داشت ده ها تن از گزارش پلیس شناخته شده در اینجا به عنوان اولین اطلاعات گزارش ادعا آزار و اذیت جنسی و تجاوز به عنف و سوء استفاده جسمی و اسلامی توسط روحانیون آموزش در مدارس و یا مدارس مذهبی در سراسر پاکستان, که در آن بسیاری از کشور فقیرترین مطالعه است. AP نیز مستند شده است موارد سوء استفاده از طریق مصاحبه با اجرای قانون مقامات قربانیان سوء استفاده و پدر و مادر خود را. ادعا قربانیان سخن گفت که برای این داستان بود تا با درک تنها نام اول خود را می تواند مورد استفاده قرار گیرد.

وجود دارد بیش از 22,000 ثبت نام مدارس در پاکستان آموزش بیش از 2 میلیون کودک. اما وجود دارد بسیاری از مدارس مذهبی که در حال ثبت نشده است. آنها به طور معمول آغاز شده توسط یک روحانی محلی در یک محله فقیر جذب دانش آموزان با یک وعده غذا و مسکن رایگان. هیچ مرکزی بدن از روحانیون که حاکم مدارس. و نه است وجود یک قدرت مرکزی است که می تواند بررسی و یا پاسخ به اتهام سوء استفاده توسط روحانیون بر خلاف کلیسای کاتولیک که روشن سلسله مراتب صدر توسط واتیکان.

دولت نخست وزیر عمران خان قول داده است برای نوسازی درسی و مدارس بیشتر پاسخگو اما کمی وجود دارد که نظارت.

پلیس می گویند که مشکل سوء استفاده جنسی از کودکان توسط روحانیون فراگیر است و نمرات از گزارش پلیس آنها را دریافت کرده اند تنها نوک کوه یخ است. در عین حال با وجود ده ها گزارش هیچ کدام منجر به محکومیت یک روحانی. علمای دینی هستند یک گروه قدرتمند در پاکستان و نزدیک آنها صفوف وقتی اتهامات سوء استفاده به ارمغان آورد در برابر یکی از آنها است. آنها شده اند قادر به پنهان کردن سوء استفاده گسترده متهم قربانیان توهین یا افترا از اسلام است.

خانواده ها در پاکستان اغلب وادار به "غفور" روحانیون گفت: معاون پلیس سرپرست صادق بلوچ صحبت در دفتر خود در این کشور از شمال غرب به سمت مرز با افغانستان است.

غلبه بر شرم و ترس که ننگ از آزار جنسی را به دنبال خواهد داشت یک کودک در بزرگسالی خانواده را انتخاب کنید به جای رها کردن اتهامات او گفت:. اغلب زمانی که یک خانواده را می بخشد و روحانی این تحقیقات به پایان می رسد به دلیل اتهامات کاهش یافته است.

"این ریاکاری برخی از این ملاها که لباس بلند و ریش و عبا از تقوا تنها به انجام این اعمال وحشتناک در پشت درهای بسته در حالی که آشکارا آنها انتقاد از کسانی که در حال تمیز تراشیده که لیبرال و باز فکر" بلوچ گفت. "در جامعه ما بسیاری از این مردان که می گویند آنها مذهبی هستند درگیر در این فعالیت های غیر اخلاقی."

"من می خواهم این ملا به دار آویخته'

مقامات پلیس می گویند که آنها هیچ نظری ندارم که چگونه بسیاری از کودکان مورد آزار قرار گرفته توسط علمای دینی در پاکستان است. مقامات گفت: روحانیون اغلب هدف پسران جوان که هنوز به سن بلوغ در بخشی به دلیل محدود طبیعت پاکستان هنوز هم عمدتا محافظه کار جامعه که در آن مرد تعامل با زنان و دختران غیر قابل قبول است. روحانیون در بیشتر قسمت ها دسترسی داشت و با اعتماد به پسران که کمتر احتمال دارد به گزارش یک تجاوز جنسی.

هشت سال Yaous از پاکستان را از راه دور شمال Kohistan منطقه یکی از کسانی که در پسران است.

Yaous' پدر فقیر کارگر که تا به حال هیچ آموزش و پرورش و صحبت تنها به زبان محلی خود در منطقه و در عین حال او می خواست برای آموزش فرزند خود را. او شنیده بود از یک مدرسه مذهبی در مانسہرہ چند صد کیلومتر (مایل) در جنوب روستای خود را که در آن پسران دیگر از این منطقه رفته بود. بیش از حد ضعیف به حتی یک تلفن پدر خود رفت و برای ماه بدون صحبت با پسر خود.

Yaous کوچک است برای او هشت سال است. او ویژگی های جزئی. در مصاحبه با AP با عموی خود تفسیر Yaous' بدن کوچک لرزیدند به او گفت: از خود مصیبت.

آن را در اواخر ماه دسامبر سال گذشته — یک روز تعطیل در مدرسه. بسیاری از دانش آموزان را ترک کرده بود. تنها Yaous و یک تعداد انگشت شماری از دانش آموزان تا به حال ماندند. روستای خود بود ساعت دور و هزینه حمل و نقل خانه بود بیش از حد برای پدر و مادر خود را.

دیگر دانش آموزان رفته بود به لباس های خود را بشویید و Yaous گفت که او به تنهایی در داخل مسجد با قاری Shamsuddin به روحانی. از تجاوز جنسی غیر منتظره بود و دردناک. پسر گفت Shamsuddin برداشت دست خود را کشیده و او را به یک اتاق و قفل درب.

"پس از آن سرد است. من نمی فهمم چرا او من لباس گرم کردن" Yaous گفت: صدای او بود و به سختی زمزمه.

به عنوان Yaous به خاطر آنچه اتفاق افتاده است او دفن سر خود را عمیق تر به ژاکت خود را. روحانی برداشت چوب, او گفت:. آن را کوچک بود شاید حدود 12 اینچ است. چند شارپ سیلی را نیش زده است.

"درد من جیغ و گریه, اما او نمی خواهد متوقف" Yaous گفت. پسر برگزار شد زندان برای دو روز تجاوز بارها و بارها تا زمانی که او بیمار روحانی می ترسید او خواهد مرد و او را به بیمارستان است.

در بیمارستان دکتر فیصل Manan Salarzai گفت Yaous داد زدم هر بار او سعی کرد به او نزدیک شود. Yaous آنقدر کوچک و ضعیف به دنبال Salarzai او را به نام "کودک."

"کودک با داشتن بسیاری از کبودی بر روی بدن خود را بر روی سر خود را در قفسه سینه خود را بر روی پاهای خود بسیاری از کبودی بر روی سایر نقاط بدن خود را" Salarzai گفت.

مشکوک Salarzai دستور Yaous نقل مکان کرد و به انزوا بخش که در آن او مورد بررسی قرار او مشکوک شده بود تجاوز جنسی. این بررسی نشان داد وحشیانه و تکراری ضرب و جرح.

اما Solarzai گفت Yaous' دایی حاضر به باور او برادرزاده اش تجاوز جنسی به جای او گفت: پسر افتاده بود پایین. او گفت: "دایی در نهایت گفت:" اگر اخبار گسترش در منطقه ما است که او به تجاوز جنسی از آن خواهد شد بسیار دشوار است برای او برای زنده ماندن در منطقه ما است.'"

"او حاضر به صحبت در مورد آن و یا حتی فکر می کنم که او sexually assaulted" گفت: Solarzai. اما شواهد قاطع بود و دکتر با پلیس تماس گرفت.

روحانی دستگیر شد و در حال حاضر در زندان است. پلیس باید همسان خود نمونه DNA به کسانی که در Yaous. اما با وجود دستگیری همکار روحانیون و نمازگزاران در Madrassah-e-Taleem-ul-قرآن مسجد واقع در یک منطقه دور افتاده شمال غرب پاکستان اتهامات اختلاف. آنها می گویند Shamsuddin بی گناه قربانی از ضد اسلامی عناصر در کشور است. روحانیون و نمازگزاران نیز می گویند این اتهام است بخشی از یک توطئه برای بی اعتبار ساختن پاکستان رهبران مذهبی و به چالش کشیدن برتری اسلام پاره ای اغلب توسط جناح راست مذهبی روحانیون به دنبال خشم اوباش به دفاع از قدرت خود را.

Yaous' پدر عبدل قیوم گفت: "شرمنده او صحبت نکرده بود پسر خود را در بیش از سه ماه قبل از حمله اتفاق افتاده است.

"من می خواهم این ملا به دار آویخته شدند. هیچ چیز دیگری را انجام خواهد داد" قیوم گفت.

'مرا'

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه رایگان به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق ایمیل خود

ثبت نام در حال حاضر

پسران جوان هستند که نه تنها قربانیان سوء استفاده جنسی توسط علمای دینی. بسیاری از دختران جوان مثل مصباح که از یک عمیقا محافظه کار جنوب پنجاب روستای Basti Qasi نیز هدفمند توسط رهبران مذهبی.

پدر او محمد اقبال نیست دقیقا چه پیر مصباح است. او فکر می کند او است 11 دلیل در روستایی در پاکستان بسیاری از تولد ثبت نشده و یا ثبت نام بعدا و این فقط یک حدس می زنم وقتی که بچه به دنیا آمد. آنها سهم خود را کوچک cinderblock سازه ها با چند بز و یک خانواده ساخته شده به نظر می رسد بیشتر از کودکانی که برچسب بازی و اجرا در سراسر خاک ترکیب. مصباح که تلاش برای کلمات گفت که او مورد تجاوز قرار گرفت در این مسجد در کنار درب که در آن او تا به حال شده است مطالعه قرآن به مدت سه سال.

حمله اتفاق افتاده است یک روز صبح پس از او ماندند رفت و برگشت به مسجد. بچه های دیگر فرستاده شده بود خانه و روحانی, کسی به او اعتماد خواسته مصباح برای کمک به.

"من فقط شروع به پاک کردن زمانی که او ناودان مسجد درب," او گفت: در بومی Saraiki زبان. "من نمی دانم چرا و پس از آن او به طور ناگهانی از من برداشت و کشیده و من را به نزدیکی اتاق. من جیغ و فریاد و گریه. او نمی توانست بگوید چه مدت حمله رفت. همه او می تواند به یاد داشته باشید جیغ بود برای پدرش به او کمک کند اما او نمی خواهد متوقف کردن او نمی خواهد متوقف کردن او تکرار شود.

از آن او بود عمو محمد Tanvir که او را نجات داد. او تا به حال شده است در راه خود را به دانشگاه اما متوقف در مسجد به استفاده از مستراح. او متوجه یک جفت از کودک کفش در خارج از درب.

"سپس من شنیده ام فریاد از درون او فریاد برای پدرش" Tanvir گفت. او شکست درب پایین دیدم خواهر زاده خود را پهن و برهنه روی زمین. "نگاه به عنوان اگر او تا به حال غش" او گفت:. او خون آغشته شد در یک گوشه. روحانی به زانو در پای او.

"'مرا' گفت: به من'" Tanvir به یاد می آورد. روحانی دستگیر شد اما به قید وثیقه آزاد شد.

'مانند یک جانور نباید NE امان'

در پی این اقدام تجاوز به Muhimman این پسر جوان که تا به حال با افتخار نشان داد مهارت های نوشتن خود را عمه اش گفته شده است وجود دارد هماهنگ تلاش برای به سکوت خانواده است.

"مردم روستا می گویند اینها رهبران روحانی ما و امامان ما اماکن مذهبی و حاضر به بیرون کردن او," شازیه گفت:

پس از حمله به او برادرزاده او گفت: روستاییان آمد به خانه خود و با التماس آنها را ببخش به روحانی Moeed شاه که فرار کرده بود این منطقه است.

"همه آنها آمد به خانه ما و آنها می دانند که ما فقیر هستند و او امام است و به آنها گفت: ما باید او را ببخشم اما ما نمی خواهد" شازیه گفت. او گفت پدرش, Muhimman پدربزرگ خودداری کرد.

شاه هنوز دستگیر حتی اگر حمله شد و فیلم برداری با چندین روستای پسران که خراب درب حمام و وحشت زده شاه دور به او خسته به تجاوز Muhimman.

پلیس می گویند که آنها در حال بررسی و اتهام ثبت شده است اما شاه فراری. برخی از همسایگان نزدیک این مسجد گفت: پلیس در حال جستجو با شور و نشاط برای او. آنها عصبانی به نظر می رسید اما هم استعفا داد به این واقعیت است که او نمی خواهد بود زندانی شد.

Muhimman عمه تسلی ناپذیر بود.

"مانند یک جانور نباید امان در همه" شازیه گفت.

___

آسوشیتد پرس نویسندگان ضرار خان در اسلام آباد Asim Tanvir در مولتان پاکستان و ریاض خان در پیشاور پاکستان منجر به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن