Coronavirus 2nd موج ؟ جواب منفی ایالات متحده است که هنوز هم در گیر 1st یکی

بزرگنمایی این تصویر بقیه مردم در داخل و اجتماعی نشانگر فاصله در مهره های بازی دومینو در پارک بروکلین

توسط MINERALNEWS در 24 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

بقیه مردم در داخل و اجتماعی نشانگر فاصله در مهره های بازی دومینو در پارک بروکلین شهر نیویورک در اواخر ماه مه. اقامت در خانه سفارشات در نیویورک کمک به کاهش دولت "تولید مثل شماره" تخمین می زند که چگونه بسیاری از مردم یک فرد بیمار می تواند آلوده با کوروناویروس. مایکل ناگل/Xinhua News Agency/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
مایکل ناگل/Xinhua News Agency/گتی ایماژ

تنها چند هفته پس از بخش هایی از ایالات متحده آمریکا آغاز شد بازگشایی مجدد عفونت کروناویروس در شکوفایی در چندین ایالت از جمله آریزونا و یوتا تگزاس و فلوریدا. افزایش قابل توجهی در روزانه مورد شمارش افزایش داده و به برخی از سوالات نگران کننده: ایالات متحده در آغاز موج دوم? باید متحده بازگشایی بیش از حد به زودی ؟ و اخیر تظاهرات گسترده در برابر نژادی و بی عدالتی سهوا سوخت به آتش اضافه شده?

کوتاه ناخوشایند پاسخ به اولین سوال این است که ایالات متحده حتی بدست طریق زمان اولین موج از عفونت. پس از اوج در اطراف 31,000 متوسط جدید روزانه موارد در آوریل 10, جدید, روزانه موارد کاهش یافته و به حدود 22,000 طور متوسط در اواسط ماه مه و مانده اند تقریبا ثابت بیش از چهار هفته است. در سراسر کشور بیش از 800 نفر در ادامه به مرگ روز پس از روز.

در حال بارگذاری...

برجسته پیش بینی پیش بینی آهسته اما مداوم انباشت اضافی مرگ و میر بین در حال حاضر و اکتبر. 1 — بیش از 56000 توسط یک برآورد حدود 90000 توسط یکدیگر است.

"ما واقعا هرگز کاملا به پایان رسید موج اول می گوید:" دکتر Ashish Jha, استاد بهداشت جهانی در دانشگاه هاروارد. "و آن را به نظر نمی آید مانند ما در حال رفتن به در هر زمان به زودی."

که گفت: پیش بینی می گویند ما هنوز هم می تواند دلیل برای درست موج دوم بعد از آن در سال, با استناد به شواهد رو به رشد است که آب و هوای سرد می تواند منجر به افزایش coronavirus موارد است.

چرا ما گیر

پس چرا ایالات متحده در گیر در یک coronavirus فلات با وجود ماه گسترده اجتماعی فاصله? به توضیح آن کمک می کند تا برای به دست آوردن یک بیت ویژگی های. شاخص کلیدی در موضوع چیزی است که به نام "تولید مثل شماره" از coronavirus — و یا R به صورت کوتاه اساسا یک پروکسی برای چگونه قدرت عفونت در حال گسترش در جامعه خود را. این به شما می گوید برای هر فردی که آلوده است چگونه بسیاری از مردم دیگر این فرد را در آلوده شود. هنگامی که تولید مثل تعداد بالا 1 مورد شمارش خواهد مارپیچی به سمت بالا نمایی. هنگامی که آن را به خوبی زیر 1 و باقی می ماند وجود دارد شیوع بیماری فروکش می کند.

برای مثال اگر تولید مثل شماره 2 و سپس یک فرد می رود و برای آلوده کردن دو نفر دیگر. آن دو نفر رفتن به آلوده کردن چهار نفر دیگر. آن چهار رفتن به آلوده هشت سپس 16 و.... اگر شما فرض کنید مثلا یک شش روز فاصله بین هر دور جدید از عفونت — در بیش از یک ماه است که یکی از اولیه فرد خواهد شد که راه اندازی یک زنجیره ای است که آلوده به 127 نفر است.

بیشتر تخمین زده میشود که اوایل این سال زمانی که هیچ اقدامات گرفته شده برای نگه داشتن coronavirus در بررسی تولید مثل شماره در ایالات متحده بود بالای 2.

اقامت در خانه اقدامات و اجتماعی دیگر فاصله تلاش است که از عهده این بهار خدمت به فشار تولید مثل تعداد کمی زیر 1 — برای 0.91, با توجه به برآورد توسط Youyang Gu مستقل modeler که کار به شدت مورد توجه برجسته اپیدیولوژی.

این متوقف مارپیچ رو به بالا از موارد. اما از آنجا که تولید مثل شماره بود که هنوز هم پس از نزدیک به 1 منحنی از عفونت های جدید واقعا هرگز خم به شدت رو به پایین. اساسا بسیاری از ایالات متحده به یک نوع حالت پایدار — با هر فرد آلوده انتقال ویروس را به یک فرد جدید به طور منظم در یک قطره ای-قطره ای از عفونت های جدید و جدید و میر.

در حال حاضر که متحده باز کرده اند تا تولید مثل شماره شروع به خزش بالا 1. با توجه به گو و تحلیل است که در حال حاضر پرونده در بیش از دو سوم از کشورهای.

تا کنون حداقل تولید مثل شماره شده است معلق در هوا در بالای 1. فرض کنید که در مورد باقی مانده است که ایالات متحده نمی خواهد ببینید نوع فراری در موارد بود که خیلی نگران کننده در نیویورک است. اما این به آن معنا موارد و مرگ و میر را ادامه خواهد داد به تعلق پیوسته است.

"اگر همه چیز ماندن در واقع وضعیت موجود و ما همچنان به انجام آنچه ما انجام می دهیم ما در حال رفتن به ادامه دیدن 25,000 30,000 اضافی مرگ و میر یک ماه آینده قابل پیش بینی" Jha می گوید.

بزرگنمایی این تصویر

بیمارستان یادبود پارک کارکنان دستورالعمل را به یک مرد و یک زن چگونه به خود اداره یک آزمون برای coronavirus در دالاس پیاده روی تا مرکز. تگزاس شاهد افزایش موارد در هفته گذشته. تونی Gutierrez/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
تونی Gutierrez/AP

ترسناک به عنوان آن است که حتی این تصویر ممکن است بیش از حد گلگون, Jha می افزاید. "من نگران هستم که این ایده که ما در حال رفتن به ماندن در تخت تمام تابستان بسیار خوش نظر از آنچه اتفاق می افتد در طول سه ماه آینده," او می گوید.

برای حفظ تولید مثل شماره که فقط بیش از 1 یا بهتر است فشار آن به کمتر از 1 حتی در میان بیشتر دوباره باز کردن "را به مقدار زیادی از کار" Jha می گوید. "شما می خواهم به واقعا قابل ملاحظه ای یافت تا تست و انزوا [از موارد جدید]." همچنین شواهد در حال ظهور است که استفاده گسترده از ماسک توسط مردم زمانی که آنها را در ملاء عام می تواند کمک Jha یادداشت ها. او می گوید آن است که سخت به تصور ایالات متحده در اتخاذ هر یک از این شیوه برای مدرک کافی "بر اساس جایی که ما امروز."

اثر فصلی

از آن بدتر می شود. در روز پنج شنبه, کریس موری رئیس دانشگاه واشنگتن موسسه سلامت و معیارهای ارزیابی پیش بینی, تیم, با اشاره به رشد شواهد که coronavirus را بیشتر به راحتی به تبدیل آب و هوا سرد.

موری تیم مورد تجزیه و تحلیل الگوی گسترش کروناویروس در آمریکا به تاریخ. آنها دریافتند که کاهش در تولید مثل تعدادی از اوایل بهار نمی تواند به طور کامل توضیح واضح عوامل موثر بر آن — مانند مردم را کاهش تحرک یا ماسک پوشیدن یا بهتر است تست. و زمانی که تیم برای نگاه متغیرهای اضافی است که می تواند توضیح دهد که تغییر آن را در بر داشت یک همبستگی قوی با گرم شدن آب و هوا.

این پیدا نمی کند روشن چرا انتقال کاهش می یابد ممکن است در ماه های گرم. (برای مثال می تواند از آن بود که coronavirus قطرات نمی آویزان در هوا گرمتر می? آن را به سادگی که مردم زمان کمتری را صرف mingling با یکدیگر در داخل خانه؟) اما موری می گوید که "به عنوان زمان می رود توسط شواهد انباشته آن است که بسیار قوی پیش بینی از انتقال است."

این اثر به اندازه کافی قوی نیست به این ویروس به طور کامل ناپدید می شوند بیش از تابستان است. اما این به آن معنا موری می گوید که بیا پاییز انتقال به احتمال زیاد انتخاب کنید تا.

"ما شروع به دیدن قدرتمند افزایش خواهد شد که رانده شده توسط فصلی با شروع در اوایل ماه سپتامبر و این اعداد را تشدید خواهد کرد تا از طریق فوریه" موری می گوید. "بنابراین فصلی خواهد بود یک راننده موج دوم."

بزرگنمایی این تصویر

رستوران باز کرده اند تا در شهرستانها در سراسر کشور. همانطور که بیشتر مردم درآمیزند ، coronavirus افسران می گویند که هر گام برای کاهش خطر اجتماعی مانند فاصله و یا ماسک پوشیدن می تواند تاثیر بر گسترش ویروس. الکس Edelman/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
الکس Edelman/خبرگزاری گتی ایماژ

او می افزاید: هر چند که این را به حساب اقدامات است که می تواند به کاهش تاثیر. "آنچه به وضوح انتخاب افراد به انجام می متوسط پیش بینی" او می گوید و اشاره کرد که گسترده استفاده از ماسک و اجتناب از تماس های اجتماعی با افراد خارج از خانواده می تواند کمک کند.

تجزیه اثرات تظاهرات

حتی به عنوان بسیاری از کارشناسان بهداشت عمومی تشویق های ضد نژادپرستی تظاهرات — و امکان زندگی می کند که در نهایت می تواند ذخیره شود اگر تظاهرات در نتیجه تغییر سیاست است که کاهش نابرابری نژادی — برخی از تعجب در حدی که این خواهد آمد در هزینه افزایش مرگ و میر ناشی از COVID-19.

اما محاسبه که چگونه بسیاری از اضافی مرگ و میر تظاهرات ممکن است منجر به دشوار است. وجود تعداد دقیق موجود از تعداد شرکت کنندگان اجازه دهید به تنهایی خود را سنین — که به نظر می رسد به انحراف جوان, نشان می دهد اکثریت قریب به اتفاق کسانی که آلوده نمی خواهد تجربه نتایج بد.

همچنین با کمی تحقیقات قبلی در این شکل خاص از معاشرت با آن را سخت می گویند چقدر عفونت نتایج حاصل از آن است. هر چند بسیاری از مردم شده اند ایستاده و راهپیمایی در محله های نزدیک بودن, خارج از منزل کاهش اثر تراکم به عنوان ماسک استفاده کنید.

اما بزرگترین عامل تعیین کننده چگونه بسیاری از مرگ و میر در نهایت نتیجه آن چیزی است که اتفاق می افتد در پس از این تظاهرات می گوید: Marc Lipsitch متخصص اپیدمیولوژی در دانشگاه هاروارد.

"برخی از انتقال تقریبا قطعا اتفاق می افتد در تظاهرات و سوال این است که آیا کسانی که منجر به بسیاری از موارد پایین خط یا تعداد نسبتا کمی از موارد پایین خط," او توضیح می دهد. آیا کسانی که آلوده می شوند در راهپیمایی رفتن به یک محیط که در آن وجود دارد یک سطح بالا در حال انجام انتقال و یا یک سطح پایین?

"چقدر انتقال اتفاق می افتد بعد از آن در" Lipsitch می افزاید: "به مراتب بیشتر وابسته به اعمال ما به عنوان یک جامعه و اینکه آیا ما می توانیم سرکوب انتقال در سراسر کشور از چگونه بسیاری از مردم به تظاهرات."

به عبارت دیگر شاید سوال بهتر این است که نمی خواهد تظاهر کنندگان باعث افزایش COVID-19 عفونت? اما نه همه از ما و رهبران ما — رفتار در راه است که نگه می دارد مثل تعداد کم و تضمین می کند که این راه پیمایی ها و هر گونه پیشرفت به برابری نژادی رسیدن به آنها نمی آیند در قیمت بسیاری از COVID-19 مرگ و میر.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب