600 دلار در هفته: فقر درمان یا کار قاتل?

بزرگنمایی این تصویر برادوی تئاتر ایستاده بسته در امتداد یک خیابان خالی در تئاتر منطقه در 30 ژوئن در

توسط MINERALNEWS در 6 مرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

برادوی تئاتر ایستاده بسته در امتداد یک خیابان خالی در تئاتر منطقه در 30 ژوئن در شهر نیویورک است. $600 هفتگی همه گیر بیکاری پرداخت را به تنهایی تغییر اقتصادی معادله در امریکا است. اسپنسر پلات/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
اسپنسر پلات/گتی ایماژ

در این صورت از آن 600 دلار است بسیار عادی شماره.

دولت فدرال شده است و پرداخت این مبلغ اضافی در هر هفته برای هر کسی که از دست داده است یک کار با توجه به همه گیر.

اما به طرز حیرت انگیزی شماره گرفته شده اهمیت زیادی در عمر کوتاه. به عنوان همه گیر ویران کردن در ایالات متحده ربودن میلیون ها شغل عمدتا در پایین بخش درآمد اضافی $600 هفتگی پرداخت مالی تبدیل شده تاسیسات برای بسیاری از خانواده ها کمک به پرداخت هزینه برای اجاره و غذا و لباس از آغاز ماه آوریل است.

آن را نیز به تنهایی تغییر اقتصادی معادله است. یک درهم و برهم نتیجه این است که بسیاری از مردم با درآمد بیشتر ماندن خانه از آنها در شغل خود را از دست دادند. و برخی از کسب و کار پیدا کردن هستند که کارکنان نمی خواهند به بازگشت به شغل که پرداخت کمتر از آنچه آنها می توانید کسب درآمد در بیکاری است.

اما پرداخت در حال حاضر نیز حدود 15 درصد از کل ملت دستمزد است و در واقع دامن زدن بخشی از اقتصاد ایالات متحده — از آنجا که مردم بیکار هستند و صرف بیش از آنها قبل از همه گیر در حالی که کسانی که دارای شغل هستند و هزینه کمتر است.

بدیهی است که هیچ یک از این چین منظمی را به روشنی خط داستان. اما همه آنها را نقش مهمی در تصمیم گیری سرنوشت این پرداخت توسط اعضای کنگره در چند روز آینده. اما در زمانی که coronavirus موارد در ایالات متحده عبور نکرده اند 4 میلیون و بیشتر مردم در حال از دست دادن شغل بسیاری نگران هستند که با در نظر گرفتن پرداخت خواهد اثر مخربی بر روی هر دو خانواده و اقتصاد است.

بسیاری در خطر است به عنوان ما را دیده اند از زمان شروع این بیماری همه گیر. برای بسیاری از این اتحاد حمایت خود را از اساسی ترین نیازهای مردم مانند متصدی بار کورتنی Woodruff که از دست رفته کار خود را در دنور brewpub برای آنها اضافی بیکاری برای پرداخت اجاره بها و مواد غذایی است. "من واقعا نمی زیادی را صرف" او می گوید.

تجربه او حمایت تحقیقاتی که آهنگ چگونه مردم صرف پول است. "ما شواهدی وجود دارد که آن را واقعا فدرال محرک پولی که نگه داشته است مستاجرها در خانه های خود می گوید:" پریسیلا داستانی مدیر عامل شرکت ارتباطات شرکای مقرون به صرفه مسکن غیر انتفاعی. او نگران است که مصرف آن را دور خواهد منجر به یک سونامی اخراج.

"من پول کمتر کار کردن نسبت به کسانی که شغل خود را از دست

هنوز هم وجود دارد هیچ شکی نیست که پرداخت شده بی عدالتی.

دانشگاه شیکاگو محققان دریافتند که برای دو سوم از افرادی که از دست دادن شغل خود را از مزایای بیکاری بیش از آنچه به آنها داده شده بود درآمد. محققان حتی حفر کردن به خاص کم-شغل پرداخت تا ببینید که چگونه کسانی که نگه داشته و کار به دست آورده کمتر از کسانی که نبودند. مثلا بیکار janitors شد واجد شرایط برای جمع آوری 158 درصد از پرداخت های خود را در حالی که نمونه های خرده فروشی کارگر می تواند 142 درصد از آنچه که آنها به طور منظم کسب درآمد.

NPR صحبت کرد به کاترین توماس, که با این نسخهها کار, نقدی, ثبت نام در مواد غذایی co-op در ویسکانسین. توماس به خاطر دیدن مردم در اطراف او از دست دادن شغل و جمع آوری بیکاری دولت درآمد به علاوه اضافی فدرال امداد 600 $در هفته.

"من احساس بسیار, عصبانی,," او می گوید. "من باید برای رفتن به محل کار. و من کمتر پول بودن ضروری است. 600 دلار در هفته — که تقریبا تمام چک برای من. حتی با خطر پرداخت من هنوز نمی را که پول زیادی."

توماس دریافت اضافی $2 یک ساعت کار در طول بیماری همه گیر. آن بخشی از موقت برجستگی در پرداخت به نام قهرمان پرداخت با تشکر از شما و یا خطر پرداخت که بسیاری از کارفرمایان مانند Kroger و آمازون کارگران پرداخت می شود که در معرض خطر سلامت خود را به ادامه کار در این بیماری همه گیر. اضافی که پرداخت بین $1 به $3 ساعت در حال حاضر تا حد زیادی از بین رفته اند.

زمانی که بیکاری است و رقابت برای صاحبان کسب و کار

این 600 دلار در هفته کار می کند به حدود 15 دلار در ساعت است که بالاتر از آنچه کارفرمایان پرداخت کارگران در بسیاری از نقاط کشور است. بنابراین اگر یک بیکاری فرد دریافت 340 دلار در هر هفته در دولت مزایای بیکاری — میانگین ملی — پس از آن با پرداخت هزینه اضافی از برنامه فدرال را-خانه پرداخت می شود $940 در هر هفته.

این گسترش مزایای فدرال بودند هیچ بازی برای کافی شاپ مالک آسمان ماریتا که او پرداخت می شود, کارکنان, بین $10-$15 ساعت در Harlan, Ky. ماریتا. او به طور داوطلبانه تصمیم به نزدیک او شاپ گذاشته و خود کارکنان به طوری که آنها را واجد شرایط برای گسترش مزایای بیکاری.

"نه به این دلیل آنها نمی مانند شغل خود و یا به دلیل آنها نمی خواهند به کار" ماریتا گفت: "اما به دلیل آن که هزینه آنها را به معنای واقعی کلمه صدها هزار دلار در هفته به کار گرفته شود."

جهانی درآمد اولیه است که در اینجا. باید آن بماند ؟

پرداخت که به وجود آمد از طریق عجله تصویب لایحه بود ناگهانی و غیر منتظره مانند ویروس خود را. فوری آن نتایج این حال اقتصاددانان برجسته به بررسی شکاف درآمد.

سال گذشته زمانی که دموکرات نامزد ریاست جمهوری اندرو یانگ پیشنهاد پرداخت از $1000 در ماه برای هر فرد بالغ در آمریکا برای از دست دادن شغل به پیشرفت های فن آوری مانند اتوماسیون رقیب خود 2020 نامزد خندید و پیشنهاد خود را. یانگ آن را به نام جهانی درآمد پایه این فرض است که به کاهش فقر و راکد دستمزد برای کسانی که از دست دادن شغل برای هیچ گسل از خود را در حالی که ارائه محرک اقتصادی آمریکا و کسب و کار.

و در عین حال در ماه های coronavirus را دقیقا همان است که. شغل ناپدید شد و ده ها میلیون نفر از آمریکایی ها است. در پاسخ دولت ایالات متحده از طریق پست از محرک چک برای بسیاری از خانواده ها از 1 ، 200 $به علاوه 500 دلار برای هر کودک. و سپس اضافه 600 دلار افزایش بیکاری بهره مند شوند.

و فقط می خواهم که coronavirus آورده اساسی جهانی درآمد به دست دهها میلیون نفر از آمریکایی ها است.

در حال حاضر حداقل دو مطالعات نشان می دهد که با وجود یورش از بدترین رکود اقتصادی از زمان رکود بزرگ در آمریکا نرخ فقر نیست کاهش یافته است به عنوان سریع به عنوان آن را باید. چرا که این پرداخت اضافی نگه داشتن بسیاری از خانواده های کم درآمد شناور است و حتی اجازه می دهد آنها را به صرف کمی بیشتر از آنها به طور معمول خواهد بود.

هیچ کشش از تخیل است 600 $در هفته است که با این نسخهها کار به حدود کمی بیش از $30,000 یک سال — لوکس درآمد.

اقتصاددانان می گویند که هزینه های در معرض تعداد زیادی از مردم چک به چک و وقت آن است که به بررسی سیاست های برای کمک به توزیع بهتر ثروت در این کشور است.

به طوری که گرفتن $600?

آنچه ما می دانیم این است که در حال حاضر حدود 30 میلیون نفر در امریکا در حال دریافت آن و پرداخت به راه منقضی ژوئیه 31. از آنجا که از راه بیکاری دولت پرداخت برنامه ریزی شده است, آخرین 600 دلار می رفته اند این آخر هفته فقط به عنوان شواهدی وجود دارد بیشتر مردم از دست دادن شغل با آخرین خوشه در موارد در جنوب و غرب است.

این بحث شدید در حال حاضر در واشنگتن این است که آیا برای تمدید این مزایا یا جای آنها را با چیز دیگری است.

خاص نگران است که خانواده های کم درآمد و زنان هستند که به طور نامتناسبی تحت تاثیر COVID-19 زیان کار است. تحقیقات از دانشگاه شیکاگو نشان می دهد که بیش از 57 درصد از زنان کمتر از 30.000 دلار از دست داده و درآمد خود را در طول ماه اول از بحران است.

یک نگرانی — بخش بزرگی از این کار ضرر و زیان دائمی هستند. "ما تخمین می زنند که 42 درصد از اخیر همه گیر ناشی از اخراج خواهد شد در نتیجه دائم از دست دادن شغل" گفت: استیون دیویس از دانشگاه شیکاگو غرفه دانشکده کسب و کار.

بنابراین حتی اگر دولت پرداخت پول به مردم را به بازگشت به کار به عنوان پیشنهاد شده توسط برخی از وجود دارد نمی تواند شغل برای بازگشت به.

اقتصاد در حال حاضر متکی بر آن

آنچه روشن است این است که خانواده های کم درآمد و اقتصاد در حال حاضر در دام آن را برای زنده ماندن است.

اضافی pandemic پرداخت زمانی یک هدف اساسی در قلب آن بود که آن را به کمک افزایش جیب اقتصاد است. افرادی که پول اضافی صرف بیش از کسانی که با مشاغل. موسسه جی پی مورگان چیس یک مخزن فکر می کنم با بانک در ارتباط است که از خانواده دریافت مزایای صرف 10% بالاتر از پیش همه گیر سطوح در مقایسه با هزینه های رها از 10 درصد برای اشتغال خانواده ها. "حالا بیشتر از همیشه مزایای بیمه بیکاری بازی یک آستین ، نقش مهمی در اقتصاد ایالات متحده گفت:" دیانا Farrell مدیر عامل موسسه.

و در حالی که آن است که یک گلوله سحر و جادو تا زمانی که اقتصاد و تثبیت شغل بیشتر دوباره آن را روشن است که گرفتن افزایش فوق العاده خواهد بود ویرانگر برای هر دو خانواده و اقتصاد است.

Pallavi Gogoi است NPR ارشد کسب و کار ویرایشگر. NPR آلینا Selyukh و اسکات Horsley کمک گزارش برای این قطعه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب