مغولی حزب مردم حفظ قوی در پارلمان اکثریت

اولانباتور مغولستان - مغولی حزب مردم حفظ قوی اکثریت پارلمانی اولیه نتایج انتخابات نشان داد پنج شنبه به آمریکا

توسط MINERALNEWS در 5 تیر 1399

اولانباتور مغولستان - مغولی حزب مردم حفظ قوی اکثریت پارلمانی اولیه نتایج انتخابات نشان داد پنج شنبه به آمریکا و متفقین ملت ساندویچ بین روسیه و چین برگزار شد که بر روی آن اصول دموکراتیک در میان اقتصادی.

MPP امن 62 76 کرسی در حالی که مخالفان اصلی حزب دموکرات موفق به کسب 11 کرسی و سه نفر دیگر گرفته شده توسط مستقل و ائتلاف های انتخابات عمومی کمیسیون خبر داد.

مردم به دنبال سخت اجتماعی فاصله اقدامات در طول چهار رای در یک گسترده کشور محاط به خشکه است که تا به حال موفقیت قابل توجهی در دفع coronavirus. رای دهندگان نگهداری 2 متر (6.5 فوت) بين آنها را در حالی که ایستاده در خط در ایستگاه های رای گیری در پایتخت, Ulaanbaatar. هنگامی که در داخل محل رای, انتخابات, کارگران خود را بررسی دما و توزیع ضد عفونی کننده دست.

مغولستان ثبت کرده است فقط 215 مورد از COVID-19 همه آنها وارد شده و هیچ کس مرده است.

نتیجه انتخابات نشانه اولین بار یک حزب واحد حفظ کرده است اکثریت مطلق متوالی در انتخابات است. قبلا مغولی حزب مردم و حزب دموکرات گرفته بود تبدیل می شود و دارای حق اعمال یک اکثریت در دولت بزرگ Khural یا مجبور شدند برای تشکیل دولت های ائتلافی.

پیروزی اجازه خواهد داد که نخست وزیر Ukhnaagiin Khurelsukh آزادانه تشکیل یک کابینه جدید و یا حفظ خود را در زمان کابینه بدون مواجهه با هر گونه مخالفت.

او خواهد شد اما نیاز به کار با رئیس جمهور Khaltmaagiin Battulga از حزب دموکرات که انتخاب شد در سال 2017 شد و نه در انتخابات.

اقتصادی ضعف و فساد و ضعف خدمات عمومی تحت سلطه در میان نگرانی های این کشور 3.2 میلیون نفر در حدود نیمی از آنها زندگی می کنند در اولانباتور.

مشارکت بیش از 73 درصد در میان کشور 2 میلیون رای دهنده واجد شرایط حاکی از ادامه قدرت مغولستان سیستم دموکراتیک برقرار پس از یک قانون اساسی جدید به تصویب رسید در سال 1992 پس از شش دهه از کمونیسم.

MPP را اکثریت پایین است کمی از 65 کرسی را به دست آورد در سال 2016 انتخابات است. برخی از پراکنده جوامع روستایی بود و در عین حال به گزارش نتایج خود را اما که نمی شد انتظار می رود که تاثیر قابل توجهی در نتیجه نهایی.

MPP پیروزی دیده می شد که تا حدودی بر اساس آن صلاحیت های عمومی در اداره امور حکومتی و استادانه دست زدن به COVID-19.

مغولستان منتقل شده سریعا به نزدیک مرزهای خود در ماه ژانویه برای جلوگیری از گسترش ویروس به قلمرو آن است. کسانی که به طور کلی تشخیص داده شده اند مغولستانی بازگشت از روسیه و نزدیکی ملت ها. وزارت بهداشت می گوید: 158 بهبود و 57 باقی می ماند در درمان و انزوا.

وزیر بهداشت Sarantuya Davaajantsan انتخاب خواهد شد با یکی از بالاترین تعداد رای را در منطقه خود در آنچه در ظاهر به حمایت از دولت را از دست داده و همه گیر.

مستمری Tungalag Jambal, 68, گفت که او رای دادند برای او محلی MPP نامزد بر اساس موفقیت حزب در دست زدن به کروناویروس و کاهش Ulaanbaatar را بدنام بد زمستان آلودگی هوا.

"من واقعا امیدوارم که آنها را به نگه داشتن انجام آنچه آنها انجام می دهند و حمایت مردم عادی مثل ما" Jambal آسوشیتدپرس گفت.

دیگران کمتر با این پیروزی عظیمی.

Ariunzaya Artbazar یک میانسال داوطلب با یک سازمان مذهبی بودایی گفت: فقر باعث شده بود بسیاری از مغولستانی به "رای با معده خود را."

"این نتیجه به وضوح نشان می دهد که نیاز به تعمیرات اساسی از سیستم آموزش و پرورش و تفکر سنتی" گفت: Artbazar که حمایت نامزدهای مستقل.

Enkhtur Tsiiregzen, 45, یک کارآفرین اینترنت تشبیه انتخابات به یک تلویزیون مسابقه استعداد. "نتیجه مهم است که برای برندگان اما نه به نفع مردم است. آن را همواره مانند این است," او گفت:.

MPP به نظر می رسد که بهره مند از تقسیم آرا میان مخالفان در یک مسابقه که دیدم 606 نامزدها به دنبال ، هر یک از این کشور در مناطق منتخب دو تا سه قانونگذاران و به عنوان بسیاری از 28 نامزد زد در یک منطقه از Ulaanbaatar به تنهایی.

مغولستان دارایی های اصلی آن است گسترده معدنی, اما آن را به تلاش برای جذب سرمایه گذاری خارجی به دلیل غوطه وری قیمت کالاها و اختلافات با سرمایه گذاران بزرگ مانند معدن غول ریو تینتو.

فساد و بدهی های ملی است که bulged به حدود 23 میلیارد دلار و یا دو بار در این کشور سالانه اقتصادی خروجی نیز عمده کشیدن در اقتصاد است. بیش از 30 درصد از مغولستان را مردم زیر خط فقر زندگی میکنند و با وجود موفقیت آن در پایین نگه داشتن عفونت اقتصاد تنظیم شده است به کوچک شدن به دلیل همه گیر در حالی که قیمت ها در حال افزایش است.

در میان شش نامزد که زد مبارزات انتخاباتی خود را از زندان, نخست وزیر سابق Erdenebat Jargaltulga برنده در استان Selenge در شمال مغولستان با یک اکثریت بزرگ.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

Jargaltulga زندانی بوده در سال 2017 پس از متهم به سوء استفاده از قدرت و cronyism. این معلوم نیست که آیا این تحقیقات به اتهام سوء رفتارهای خود ادامه خواهد داد و پس از انتخابات.

مغولستان تلاش برای حفظ آن سیاسی و استقلال اقتصادی از هر دو دوران شوروی حامی مسکو — که منابع تقریبا تمام نیازهای انرژی و افزایش قدرت منطقه ای چین که اقدام به خرید بیش از 90 درصد از آن استخراج صادرات عمدتا زغال سنگ و مس است.

واشنگتن به دنبال تشویق حکومتداری خوب و رشد جامعه مدنی در مغولستان همراه با برگزاری نظامی مشترک آموزش و ساخت مغولستان ناتو شریک زندگی ملت است. بسیاری از مغولستان را با مراجعه به ایالات متحده به عنوان کشور خود را "سوم همسایه" در به رسمیت شناختن بسیاری از متنوع مبادلات بین این دو است که برای کمک به مقابله با هر دو روسی و چینی تحت تاثیر قرار.

آخرین مطالب