کانادا سیاستمدار لگد از مجلس برای تماس رقیب 'نژادپرستانه'

بزرگنمایی این تصویر Jagmeet سینگ که سر به سمت چپ متمایل جدید حزب دموکرات بود بوت از مجلس عوام برای ر

توسط MINERALNEWS در 30 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

Jagmeet سینگ که سر به سمت چپ متمایل جدید حزب دموکرات بود بوت از مجلس عوام برای روز پس از تماس با بلوک کبک سیاستمدار آلن Therrien یک نژادپرست در روز چهارشنبه. Therrien تا به حال مخالف حرکت به اذعان سیستمیک نژادپرستی در پلیس سوار سلطنتی کانادا. همین Mackinnon/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
همین Mackinnon/خبرگزاری گتی ایماژ

کانادا سیاستمدار Jagmeet سینگ خارج شد از پارلمان این کشور برای روز پس از تماس با یکی دیگر سیاستمدار یک نژادپرست است.'

سینگ که سر به سمت چپ متمایل جدید حزب دموکرات بود بوت از مجلس عوام برای روز چهارشنبه پس از ساخت این اتهام علیه آلن Therrien یک عضو از بلوک کبک ،

Therrien تا به حال مخالف حرکت به اذعان سیستمیک نژادپرستی در پلیس سوار سلطنتی کانادا.

این حرکت با توجه به بخش های خوانده شده با صدای بلند توسط سینگ خواست برای بررسی اجرای قانون بدن بودجه و آزادی استفاده از زور ، این حرکت نیز اشاره از "چند مردم بومی بوده اند در دست RCMP در ماه های اخیر است."

سینگ گفت: او شوکه شده بود "نه" رای است و او به عقب نگاه کرد و در Therrien زمانی که او شنیده سیاستمدار صدای مخالفت خود را.

"نگاه کردم و دیدم که MP نه تنها می گویند" نه " اما تماس با چشم با من و فقط نوع قلم مو دست خود را. رد شدن از آن." سینگ به خبرنگاران گفت: پس از او ساخته شده بود را ترک کنند. "در آن لحظه من عصبانی شدم."

بلافاصله پس از رای گیری سینگ روشن برای مجلس عوام رهبری است که او تا به حال به نام Therrien "یک نژادپرست و من باور دارم که خیلی." سینگ همچنین گفت که او نمی خواهد عذرخواهی می کنیم. سخنران آنتونی روتا و سپس اخراج سینگ از بدن برای بقیه روز.

سینگ که سیک و اولین نژادی اقلیت رهبر فدرال حزب سیاسی باقی مانده unapologetic حتی بعد از اینکه بوت.

"در آن ژست دیدم دقیقا چه اتفاقی افتاده است. مردم نژاد پرستی به عنوان یک معامله بزرگ نیست ببینید سیستمیک نژادپرستی و کشتار مردم بومی به عنوان یک معامله بزرگ دیدن سیاه و سفید مردم بودن موضوع خشونت و کشته شدن به عنوان یک معامله بزرگ نیست و در لحظه ای من تو را دیدم چهره نژادپرستی " سینگ گفت.

روز پنجشنبه CBC, گزارش, رهبر بلوک کبکی ایو-فرانسوا Blanchet دفاع از خود را عضو حزب عمل انکار است که Therrien ساخته ژست سینگ شرح داده شده است. Blanchet همچنین خواستار آن شدند که سینگ عذر خواهی به او و گفت: روتا باید تحمیل یک "شدید" مجازات اگر سینگ حاضر.

"او یک نژادپرست است. او دوست دارد همه" Blanchet گفت.

اما نخست وزیر کانادا جاستین ترودو حمایت سینگ در روز پنج شنبه.

"این مهم است که ما می دانیم که تنها racialized رهبر در مجلس عوام باعث می شود بیانیه ای که که آن را از یک محل که بله مردم را ناراحت کننده اما باید با رسیدگی می شود همانطور که ما حرکت رو به جلو به عنوان یک کشور" ترودو به خبرنگاران گفت:.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب