خلبانان قرار دادن در یک نمایش هوایی برای تشکر از سن دیگو-منطقه بهداشت و درمان کارگران

اجتماعی فاصله مردم مانع از دادن بهداشت و درمان کارگران حتی یک پنج این روزها بنابراین برخی از سان دیگو-منطقه خل

توسط MINERALNEWS در 7 اردیبهشت 1399

اجتماعی فاصله مردم مانع از دادن بهداشت و درمان کارگران حتی یک پنج این روزها بنابراین برخی از سان دیگو-منطقه خلبانان با هدف حتی بالاتر برای نشان دادن قدردانی خود را از جمعه.

حدود دو دوجین خلبانان هواپیماهای خصوصی است که مورخ به 1940s گرفت و به آسمان پرواز کرد و در شکل گیری گذشته چندین بیمارستان و با بسیاری از دنباله دود برای اضافه کردن به منظره.

"این احساس که مردم در حال انجام کارهایی برای بهداشت و درمان کارگران و آنها احساس کمی بیشتر سپاسگزار" گفت: Lorena Cisneros, یک وزیر در اتاق اورژانس در تیز بیمارستان یادبود در کیرنی مسا که در آن حدود 100 نفر جمع شده بودند خارج و به تماشای روگذر.

دانستن بهداشت و درمان کارگران قرار دادن زندگی خود را در معرض خطر هر روز خلبانان رفت "مایل اضافی که به واقع قرار دادن در یک نمایش کمی برای آنها" کیسنرس گفت.

تبلیغات

این روگذر برگزار شد Phil Kendro های دریایی جانباز و خلبان که مشغول به کار در مقیاس کامل هوانوردی حوادث مختلف از جمله نمایش هوایی میرامار.

"وجود دارد یک پرواز در کانزاس سیتی و کسی گفت: چرا ما نمی توانیم فراموش کنیم که در اینجا در سان دیگو چرا که ما بسیاری از محلی خلبانان حرفه ای," او گفت:.

Kendro است در تیز یادبود او یک دیدگاه شخصی بر تعهد کارکنان بهداشتی درمانی در طول COVID-19 شیوع.

"من خوشحالم که ما قادر به افتخار ما متخصصان پزشکی و مردم قادر به خارج و لذت بردن از آب و هوای عالی," او گفت:, و اضافه کرد که این رویداد یک راه نشان دادن به کارگران بیمارستان عشق سن Diegans باید برای آنها.

تبلیغات

خلبان جورج واتسون 82 پرواز خود را در سال 1956 Beechcraft T-34 از Temecula به Gillespie زمینه در ال کاجون به شرکت.

"از پزشکان به بچه ها که رفت و برگشت طبقه ما فقط سپاسگزار برای آنها" او گفت:. "من دیده ام چقدر سخت کارگران در برخورد با کروناویروس. من نمی توانم تصور کنید."

واتسون گفت که او شخصا خدا را شکر به کارکنان در Scripps بیمارستان یادبود در لا جللا که در آن او تا به حال عمل جراحی قلب در سال 2018 است.

خارج تیز یادبود کارگران در مالش, کلاه, ماسک, کت آزمایشگاه منتظر پرواز در حالی که ده ها تن از همکاران خود را به تماشای از داخل از طریق تصویر ویندوز در پنج طبقه در مقابل بیمارستان.

تبلیغات

در یک نقطه کارگران در یک طبقه آغاز شد به Macarena رقص در حالی که همکاران خود را در زیر تشویق آنها ،

به عنوان اولین گروه از هواپیما نزدیک یک الماس شکل گیری در حدود 10:20 صبح همه چشم و بسیاری از تلفن های همراه تبدیل آسمان و جمعیت را تشویق می کردند و دست تکان داد.

زمان سفید مسیرهای پیاده روی از هواپیمای ناپدید شده بود بیش از نیمی از کارگران بازگشت به وظیفه خود را, اما بسیاری از آنها هنوز هم در خارج به تشویق گروه دیگری پرواز در یک V-شکل گیری است.

"عالی بود" گفت: Courtney Robison مدیر یکی از بیمارستان فولاد حاد مراقبت های ويژه. "به کارکنان تمام آمد و به رسمیت شناخته شود ... شما می دانید که آنها همه آمدن و نشان دادن به کار پس از آن را به خوبی به شنیدن از شما از جامعه است.

تبلیغات

"ما همه در این که آیا شما در خط مقدم کمک به مراقبت از بیماران و یا شما در جامعه تلاش به انجام بخشی خود را و اجتماعی فاصله و ماندن در خانه را به آن را آسان تر به ما در خط مقدم ما آن را درک," او گفت:.

خلبان جان Flippen که مانند واتسون پرواز یک Beechcraft T-34 مربی نظامی گفت: قبل از مصرف کردن است که او نیز می خواست برای نشان دادن قدردانی به بهداشت و درمان کارگران است. "مردم من به صحبت کردیم که می دانید ما در حال آمدن و کار در این بیمارستان گفت: این روحیه بود که نوع کم," او گفت:. "زمانی که آنها شنیده بودیم به انجام پرواز با ... آن را مانند چراغ در آمد.

"این احساس خوبی است که ما در حال ساخت یک کمی تفاوت در روزانه خود را هنجار" او گفت:. "این اجازه می دهد آنها را می دانم که مردم در حال فکر کردن در مورد آنها."

ورته و طبخ نوشتن برای San Diego Union-Tribune



tinyurlis.gdv.htclck.rucutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب