محبوب ترین وبلاگ پست های 2019

من ارسال نشده است و تا آنجا که من تا به حال امیدوار است در سال 2019 اما من امیدوارم درست می تواند این کار را د

توسط MINERALNEWS در 16 دی 1398
من ارسال نشده است و تا آنجا که من تا به حال امیدوار است در سال 2019 اما من امیدوارم درست می تواند این کار را در سال آینده است. من که متوجه بالا دو پست از سال گذشته نوشته شده توسط نویسندگان مهمان و من دعوت دیگران که ممکن است پس از نقل مکان به هم جلو آمده و اضافه کردن به محتوای تولید شده در این وبلاگ است.

این رتبه بندی بر اساس آمار به من داده میزبانی وب پلت فرم و به طور کلی آنها نگاه منطقی و محتمل است. در این روز از خبر جعلی و تقلبی تصاویر, یکی از نیاز به احتیاط. من تولید گزارش های دیگر که تولید کرده اند به شدت متفاوت رتبه بندی است که به نظر می رسید تا حدودی مشکوک به من به طوری که من می خواهم با مثال ارائه شده در این پست.


محبوب ترین پست 2019 سال بود از مهمان مکرر نویسنده در صفحات خالی: لوئیجی Muzii که همچنین نوشته شده گسترده در مورد پست-ویرایش بهترین شیوه در جای دیگر.

1. درک این واقعیت از زبان داده


با وجود اعتیاد به مواد مخدره ما باید درک کنند که یادگیری عمیق و الگوریتم های به طور فزاینده ای در حال رفتن به عنوان یک کالا است.

داده ها توسط معلم خود را. این داده ها که در آن ارزش واقعی است. من پیش بینی است که این تبدیل خواهد شد به طور فزاینده ای روشن بیش از سال آینده.

اطلاعات با ارزش است که آن را به درستی جمع آوری شده, درک سازمان و طبقه بندی شده. داشتن غنی فراداده و طبقه بندی بسیار ارزشمند است با زبانی داده است. لوئیجی در حال حاضر نوشته شده است در مورد فراداده قبلا و شما می توانید پیدا کردن مقالات قدیمی تر اینجا و اینجا.


دوم محبوب ترین پست های 2019 شد توسط نویسنده مهمان رابرت Etches با چشم انداز خود را برای Blockchain.

2. یک دیدگاه برای Blockchain در صنعت ترجمه

Cryptocurrency تا به حال بسیار بد سال, اما زمینه تکنولوژی است که هنوز هم به عنوان یک انتقادی بلوک ساختمانی برای بسیاری از طرح های جدید. مهم این است که باید واقع بینانه و بدون انکار این وعده به عنوان ما را دیده اند بدنام اجرائی انجام دهد. تغییر می تواند با زمان و گاهی اوقات به آن نیاز دارد بسیار بیشتر زیرساخت های ما در ابتدا تصور کنید. مک کینزی (smart افرادی که هم انرون و وام مسکن اوراق بهادار ترویج میراث) نیز فقط انتشار یک نظر در این تحويل بالقوه است که می تواند به عنوان خلاصه:

"مفهومی blockchain پتانسیل انقلابی فرآیندهای کسب و کار در صنایع از بانکی و بیمه و حمل و نقل و بهداشت و درمان. هنوز این تکنولوژی هنوز دیده می شود قابل کاربرد در مقیاس و آن چهره چالش های ساختاری از جمله حل معضل مبتکر. برخی از صنایع در حال حاضر تنزیل رتبه و انتظارات خود را (فروشندگان باید نقش بازی وجود دارد) و ما انتظار داریم بیشتر "دوز از واقع گرایی" به عنوان آزمایش همچنان ادامه دارد."

در حالی که من در واقع شک و تردید جدی در مورد استقرار blockchain در صنعت ترجمه در هر زمان به زودی احساس می کنم که اگر آن اتفاق می افتد آن رانده خواهد شد با خیال و نه با روند فلج NIH پراگماتیست مانند لو Gerstner و روری. این مردان از دست رفته آشکار است چرا که آنها تا مطمئن شوید که آنها می دانستند همه بدانند وجود دارد و به این دلیل که آنها گیر کرده در راه قدیمی از انجام کارها است. در حالی که وجود دارد بسیار مورد blockchain که کثیف و پیچیده این روزهای اولیه و در عین حال بهترین است هنوز به آمده است.

یک سری از پست ها که متمرکز بر جایگزین ارزشیابی دوزبانه نمرات و MT کیفیت خروجی ارزیابی شد بعدی محبوب ترین. امیدوارم تلاش من برای هدایت جدی کاربر/خریدار نگاه به کسب و کار تاثیر فراتر از این نوع از نمرات موفق شده است و به اطلاع خریداران در حال حاضر درک کنند که ممکن است به نمره قابل توجهی تفاوت که باید حداقل یک کسب و کار تاثیر و در نتیجه باید نادیده گرفته می شود در تصمیم گیری های مهم ساخت.

3. درک MT کیفیت: جایگزین ارزشیابی دوزبانه نمرات

به عنوان وجود دارد بسیاری از تکنولوژی MT گزینه های موجود امروز, جایگزین ارزشیابی دوزبانه و مشتقات آن هستند که گاهی اوقات استفاده می شود به را انتخاب کنید آنچه MT فروشنده و سیستم استفاده کنید. استفاده از جایگزین ارزشیابی دوزبانه در این زمینه بسیار مشکل و در معرض ابتلا به رسم نتیجه گیری اشتباه به عنوان اغلب مقایسه شده بین سیب و پرتقال است. رایج ترین خطا در تفسیر جایگزین ارزشیابی دوزبانه عدم آگاهی و درک مثبتی وجود دارد تعصب نسبت به یک MT سیستم به دلیل آن را در حال حاضر دیده می شود و آموزش دیده در داده ها از آزمون تی استفاده شده است به منظور توسعه آزمون مجموعه داده.

آنچه که جایگزین ارزشیابی دوزبانه مفید است ؟

مدرن MT سیستم های ساخته شده توسط "آموزش" کامپیوتر را با نمونه هایی از ترجمه انسانی. به عنوان انسانی تر ترجمه داده ها اضافه شده است سیستم باید به طور کلی بهتر است در کیفیت. اغلب داده های جدید را می توان اضافه شده با نتایج مفید اما گاهی اوقات داده های جدید می تواند یک اثر منفی به ویژه اگر آن را پر سر و صدا و یا در غیر این صورت "کثیف". بنابراین برای اندازه گیری اگر پیشرفت در حال ساخته شده در فرایند توسعه سیستم توسعه دهندگان باید قادر به اندازه گیری کیفیت تاثیر سرعت و اغلب به مطمئن شوید که آنها در حال بهبود سیستم و در واقع در حال پیشرفت است.

جایگزین ارزشیابی دوزبانه اجازه می دهد تا توسعه دهندگان به معنی "برای نظارت بر اثر تغییرات روزانه به سیستم های خود را به منظور به علف هرز از ایده های بد از ایده های خوب." هنگامی که مورد استفاده برای ارزیابی شایستگی نسبی از سیستم های مختلف ساختمان استراتژی های جایگزین ارزشیابی دوزبانه می تواند کاملا موثر به عنوان آن را فراهم می کند بسیار سریع بازخورد و این را قادر می سازد MT توسعه دهندگان به سرعت اصلاح و بهبود ترجمه سیستم های آنها در حال ساخت و همچنان به بهبود کیفیت به صورت بلند مدت.

4. درک MT کیفیت - آنچه واقعا اهمیت دارد ؟
ارزش سازمانی-معادله بسیار پیچیده تر و فراتر از زبانی کیفیت و پردازش زبان طبیعی (NLP) نمرات. واقعا منعکس کننده ارزش کسب و کار و تاثیر, بررسی تکنولوژی MT باید عوامل غیر زبانی ویژگی های از جمله:
  • سازگاری به کسب و کار و موارد استفاده
  • اداره
  • ادغام شرکت زیرساخت
  • استقرار انعطاف پذیری
به طور موثر با لینک MT خروجی به ارزش کسب و کار مفاهیم ما نیاز به درک که اگر چه زبانی با دقت یک عامل مهم آن اغلب دارای اولویت پایین تر در بالا و ارزش کسب و کار با استفاده از موارد. این دیدگاه امیدوارم را نگه دارید به عنوان هدف و استفاده از MT بهتر است درک در زمینه کسب و کار بزرگتر تاثیر سناریو فراتر از محلی سازی.

در نهایت معنی دار ترین اقدامات MT با موفقیت و به طور مستقیم به نتایج کسب و کار و موارد استفاده. تعریف موفقیت متفاوت است با استفاده از مورد اما اغلب زبانی دقت به عنوان یک بیان از کیفیت ترجمه است ثانویه به اقدامات دیگر از موفقیت است.

یکپارچگی کلی راه حل به احتمال زیاد خیلی بیشتر تاثیر از MT کیفیت خروجی در مفهوم سنتی: جای تعجب نیست MT کیفیت خروجی می تواند متفاوت باشد 10-20 ٪ در هر دو طرف از زمان جایگزین ارزشیابی دوزبانه نمره بدون تأثیر واقعی کسب و کار نتیجه. زبانی کیفیت مهم است اما نه راننده نهایی موفق نتایج کسب و کار. در واقع وجود دارد گزارش ها از بهبود در کیفیت خروجی در تجارت الکترونیک مورد استفاده است که در واقع کاهش نرخ تبدیل در پست-ویرایش بخش عنوان این پست ویرایش مطلب بازدید شده به عنوان به طور بالقوه تبلیغات محور و در نتیجه کمتر معتبر و قابل اعتماد است.

نیز وجود دارد یک پست توسط Dr. Pete Smith است که ارزش یک نگاه: در یک فانک در مورد جایگزین ارزشیابی دوزبانه

شخصی خود امنیت اطلاعات واقعا مهم
لازم نیست آن را دور


در نهایت خیلی به من بهت یک پست نوشتم که در مارس سال 2012 پنجمین ترین-دفعات بازدید: پست 2019 حتی اگر هفت سال گذشت. این ثابت می کند لوئیجی نقطه (من قول در اینجا) که بیشتر چیزهایی که تغییر در جهان بیشتر آنها اقامت در ترجمه میباشد.

5. بررسی مسائل مربوط به پست-ویرایش MT جبران

موضوع عادلانه برای جبران پست-ویراستاران مهم است و این مهم است به درک مسائل مربوط به پست-در حال ویرایش است که بسیاری از مترجمان پیدا می شود یک منبع درد بزرگ و بی عدالتی. MT اغلب می تواند شکست و یا نتیجه معکوس اگر انسان عوامل زمینه ای کار نمی کند به درستی در نظر گرفته و خطاب.

از دیدگاه من روشن است که کسانی که درک این مسائل مختلف و مراحل رسیدگی به آنها به احتمال زیاد برای پیدا کردن بزرگترین موفقیت با MT استقرار. این پزشکان را شاید هموار کردن راه برای دیگران در این صنعت و "نشان می دهد شما چگونه به آن را انجام دهد حق" به عنوان Frank Zappa می گوید. بسیاری از مشکلات با PEMT مربوط به جهل حدود بحرانی عناصر "تنبل" استراتژی و عدم وضوح در مورد آنچه واقعا مهم و یا فقط به سادگی با استفاده از MT که در آن معنی ندارد. این عوامل در نتیجه در بسیاری از نمونه هایی از فقیر PEMT پیاده سازی میگیرد که مترجمان.


نقش من در SDL نیز تا حدودی اجتناب ناپذیر پس از زمانی که 7 سال پیش من و گفت:

من شک دارم که اکثر شواهد قانع کننده ای از ارزش و امکانات PEMT خواهد آمد از LSPs که تیم در خانه ویراستاران/مترجمان که در حقوق ثابت هستند و در نتیجه کمتر در مورد آن کلمه در مقابل ساعتی جبران مسائل. برای این شرکت ها آن را تنها لازم است تا ثابت کند که اول از همه تن تولید کیفیت بالا به اندازه کافی به منظور بالا بردن بهره وری و سپس اطمینان حاصل کرد که همه در حال کار به عنوان کارآمد که ممکن است. (من.e نه "بیش از تصحیح"). من شرط می بندم که این طرح را بهتر از هر شرکت خانه MT ابتکار در کیفیت و بهره وری.

همچنین روشن است که به عنوان بزرگ تر داده می شود ترجمه شایسته نیاز به فن آوری اطلاع زبانی فرمان تبدیل خواهد شد بیشتر ضروری و ارزشمند است.SDL منحصر به فرد قرار به انجام این کار بهتر از تقریبا هر کس دیگری که من می توانم از فکر می کنم. من مشتاقانه منتظر برای کمک به تحقق این امر در SDL در سال 2020 است.

این SDL وبلاگ نیز تا به حال یک اولویت قوی برای تن مربوط به تم و اگر شما کنجکاو هستند شما می توانید این را بررسی کنید: نشان داد: محبوب ترین SDL وبلاگ 2019

آرزوی همه شما شاد و موفق
و سالم در سال جدید و دهه



ترجمه مقاله

tinyurlrebrandlybitly
آخرین مطالب