'دو حباب' سیاست در نیوفاندلند وادار کردن بی دست و پا و احساسات صدمه دیده

ST. جان N. L.—تصاویری از پدربزرگ و مادربزرگ بغل کردن و یا حتی نوه هاشون برای اولین بار در هفته آب گرفتگی رسانه

توسط MINERALNEWS در 14 اردیبهشت 1399

ST. جان N. L.—تصاویری از پدربزرگ و مادربزرگ بغل کردن و یا حتی نوه هاشون برای اولین بار در هفته آب گرفتگی رسانه های اجتماعی در این هفته پس از مقامات در نیوفاندلند و لابرادور اعلام کرد که ساکنان می تواند به گسترش دایره خود را که شامل یکی دیگر خانواده است.

Lorne Rostotski که استفاده می شود به صرف زمان با نوه خود را Aydan و آشا تقریبا هر روز شده بود ساخت با انجام بازديد از طریق ویندوز و از راه دور در خارج از منزل. در روز پنج شنبه زمانی که دو-سیاست های خانگی اعلام شد, او با عجله به دختر خود را به محل که در آن Asha در انتظار او بود در آن. پس از کامل شستن دست دو دختران شتافت یکدیگر برای اولین بار از آغوش با پدر بزرگ خود را.

"این فقط خالص lovefest," Rostotski به یاد می آورد در یک مصاحبه تلفنی از سنت جان, صفحه اصلی شنبه. "ما نمی متوقف بغل کردن و بوسیدن آنجا."

به اصطلاح "حباب دو" سیاست که به دنبال یک رویکرد مشابه اعلام کرد در نیوبرانزویک در هفته گذشته است که با هدف به حداقل رساندن انزوای اجتماعی به عنوان COVID-19 همه گیر و عمومی مرتبط با سلامت اقدامات پوشند.

اما همراه با reunions جدید-آزادی یافت به معاشرت تبدیل به یک میدان مین بالقوه برای احساسات صدمه دیده و خانواده, تنش به خانواده ها و هم اتاقی مجبور به انتخاب فقط یک مجموعه ای از صحابه برای آینده قابل پیش بینی.

در میان جوک ها در مورد پدر و مادر انتخاب مورد علاقه کودک و رد از پتانسیل حباب آمپول Saint John N. B. مبتنی بر مدنی litigator زمان Matthew R. Letson توییتی زبان-در-گونه پیشنهاد برای "two-خانواده حباب خدمات میانجی گری."

رسیده به گوشی Letson گفت: وجود یک هسته از حقیقت در پشت او شوخی که مردم کار را از طریق اضطراب و فشار روانی از چیدن یک دوست و یا نسبی برای دیدار با.

"من فکر می کنم که وجود دارد یک احتمال واقعی از ... پایدار عاطفی آسیب اگر افرادی وجود دارند که خود را پیدا کنید (در خارج) از یک حباب است که آنها فکر می کنم آنها باید در" Letson گفت.

Letson ندارد که این تمرین قانون خانواده گفت: او را شنیده و از موقعیت هایی که در خانواده های بدست رقابتی و مسابقه خواهر و برادر خود را به پدربزرگ و مادربزرگ' درب "در یک مورد پیام کوتاه (خود) برادر 'شما چرت زدن شما از دست بدهند.'"

در نهایت او گفت: مردم باید با فکر باز و بخشنده و مورد تصمیم گیری های دشوار بودن ساخته شده که به صرف زمان با طول بیماری همه گیر.

مدنی وکیل گفت: این یک موضوع مهم است که را آسان تر به فرایند از دیدگاه چه چیزی بهترین را برای جامعه به جای فکر کردن در مورد یک فرد حقوق برای دیدن عزیزان خود.

دکتر جنیفر راسل افسر ارشد پزشکی وزارت بهداشت در نیوبرانزویک هشدار داد کسانی که به دنبال نقاط ضعف جمعه که آنها این کار را در معرض خطر خود را در حالی که یادآوری افرادی که در این دایره باید محدود به فقط یکی دیگر خانواده است.

"من درک می کنم که این نیاز به انتخاب سخت — به خصوص برای پدربزرگ و مادربزرگ که می خواهید با نوه های خود — اما من از شما درخواست برای ادامه صبر و پایبندی به بهداشت عمومی مشاوره" راسل گفت.

یک روز پس از این سیاست اعلام شد, نیوفاندلند و لابرادور, وزیر بهداشت جان Haggie اذعان بحث برانگیخته توسط "حباب" پیشنهاد.

"در پایان روز ممکن است برای بخش من به ... تنظیم و یا حکمیت ممکن است هر سناریو" Haggie گفت.

برخی از خانواده ها تصمیم گرفته اند در برابر دو متلاطم برای جلوگیری از صدمه زدن به احساسات و ایجاد تنش است. دیگران مانند مراقبت های بهداشتی کارگران و کسانی که در معرض خطر عوارض ناشی از COVID-19 را رد فریبنده گزینه از دیدن عزیزان به منظور حفظ سلامت خود.

مگان سالیوان-کامینگز از سنت جان گفت: از آن سخت بود برای نه گفتن به پیشنهاد دو برابر شدن اما او تصمیم گرفت آن را یک ایده خوب برای گسترش خانواده اش دایره به دلیل خطرات بهداشتی در درون خانواده است.

"فرزندان من خواسته اند چندین بار و من احساس بد در مورد اجازه دادن به آنها. اما شما باید برای انجام هر کاری شما می توانید به نگه داشتن امن" سالیوان-کامینگز گفت: در پیام.

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام

برای مردم زندگی با هم اتاقی در ضمن "حباب" گفتگو ظهور تا زودتر از ضرورت در خانواده که در آن گروه از افراد با خانواده های مختلف شغل و روابط همزیستی.

"این قطعا آسان مکالمه و قطعا یکی نیست که من فکر می کنم ممکن است برای بسیاری از مردم" گفت: یکی از سنت جان که خواسته به استفاده از نام او را از نگرانی برای آزار و اذیت.

او و هم اتاقی او همراه, او گفت:, اما وجود دارد برخی از لحظه زمان در مورد اجتماعی مردم تصمیم گیری است که او اجازه دهید برای جلوگیری از تاب قایق.

ترین هم اتاقی در دوستان خود را گروه در حال حاضر تصمیم به گسترش حباب های خود را که شامل قابل توجهی دیگران او گفت: تا روز شنبه اعلام نظر می رسید به درخواست بیشتر به سنتی خانواده.

"این امر می تواند خوب برای فقط دیدن نوعی تشکر و قدردانی از افرادی که در حال قرار دادن این حکم یا نمونه از چگونه شما چگونه شما می توانید این کار ... دیگر از این ایده از یک خانواده زیر یک سقف و هیچ کس دیگری نمی," او گفت:.

جزیره پرنس ادوارد که در آن 24 استان COVID-19 موارد را بهبود گرفته است یک رویکرد متفاوت به جای اجازه دادن به مردم برای دیدار خارج از منزل در تعویض گروه های پنج.

"ما احساس می کنیم که انعطاف پذیری بیشتری برای ارتباط برقرار کردن با مردم به منظور پاسخگویی اجتماعی خود را شخصی و روان-سلامت نیاز به داشتن توانایی انعطاف پذیر تر می شود," دکتر گفت: هدر موریسون استان افسر ارشد پزشکی سلامت.

"شما نمی مجبور به اولویت بندی برخی از اعضای خانواده و یا خانواده دیگر از دوستان. من از کسانی خواهد بود تصمیم گیری های دشوار."

برای Rostotski و همسرش جیل آن را بدون ذهن و بسیار خوشحال به دو حباب با تنها دختر او را شوهر و بچه های خود را هر چند وجود دارد دیگر بستگان آنها مشتاق به دیدن در برخی از نقطه.

او گفت: او را افتخار خود را جوان نوه' صبر و درک در مورد خطرات بهداشتی که با تماس فیزیکی در طول همه گیر و گفت: خانواده رو از طریق خود جدا دانستن این امر به زودی منتقل می کند.

"به عنوان فوق العاده به عنوان آن بود (برای دیدن بچه ها) این همان نوع از فوق العاده به عنوان قبل از آن بود COVID."



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب