دموکرات ها نگاه برای مقابله با ایران رای گیری با تقلب در ایمیل ادعا می کند

واشنگتن - دموکرات ها در حال نصب یک تلاش جدید برای فشار به عقب در برابر خوبی تامین می شود خواه کمپین که به دنبا

توسط MINERALNEWS در 19 خرداد 1399

واشنگتن - دموکرات ها در حال نصب یک تلاش جدید برای فشار به عقب در برابر خوبی تامین می شود خواه کمپین که به دنبال تضعیف اعتماد عمومی به پست الکترونیکی-در رای گیری که رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است گفت: بدون ارائه مدرک منجر به تقلب در انتخابات.

نمایشگاه مبارزه با یک سازمان رهبری سابق گرجستان فرمانداری نامزد استیسی آبرامز, نیروهای با اولویت های ایالات متحده آمریکا بزرگترین دموکراتیک در خارج از گروه و آمریکایی پل حزب اپوزیسیون تحقیقات تهاتری به شکل یک تلاش جدید به نام رای دهندگان سرکوب سازمان دیده بان.

هدف این است که نه تنها به مقابله با جمهوری خواهان در دادگاه اما در روابط عمومی هم در حالی که بازی جرم با ارائه مخالفت با تحقیقاتی که اغلب اشکال این قسمت از بحرانی اخبار.

"2020 انتخابات مهمترین و محوری انتخابات است که من می توانم از فکر می کنم ما شناخته شده اند در حالی که وجود دارد خواهد بود تلاش های انجام شده برای سرکوب رای" آبرامز گفت: روز شنبه در مصاحبه با آسوشیتد پرس. "ما نیاز به نه تنها یک تلاش هماهنگ به عقب براند اما ما نیاز به بالا بردن سطح آگاهی بیش از حد."

حتی قبل از coronavirus گیر یک حزبی در مبارزه با بیش از رای گیری از دسترسی به بازی کردن در یک تعداد انگشت شماری از دادگاه های ایالتی. اما در حال حاضر که این ویروس مطرح شده است و ترس است که در شخص رای گیری می تواند یک تهدید برای افراد مسن و کسانی که در سلامت فقیر و مردم از رنگ که آمار نشان می دهد باید به طور نامتناسبی به عهده فشار از اثرات آن, تلاش برای گسترش رای گیری از طریق پست باید رو سفت مخالفان از مغلوب ساختن پیشی جستن و متحدان خود را.

آنها استدلال می کنند بدون ارائه شواهد که این منجر به افزایش تقلب انتخابات حتی به عنوان آنها را تشویق خواهان به بازیگران برگه از طریق پست در شماره اخیر انتخابات است. مغلوب ساختن پیشی جستن کست خود برگه از طریق پست.

دموکرات ها می گویند جمهوری خواه اپوزیسیون به پست الکترونیکی رای گیری نیز پوششى استفاده می شود برای فشار به صورت گسترده تر رای گیری محدودیت ها.

"در حالی که همه با تمرکز بر آرا-توسط-mail استدلال معماری کار خود را فوق العاده گسترده" آبرامز گفت. "یکی از ماموریت ما خواهد بود به جمع آوری منابع لازم برای فشار به عقب در برابر تلاش های خود را در سراسر کشور است."

بیش از بیش از یک دهه جمهوری خواهان به تصویب قوانین در سطح ایالت که دموکرات ها استدلال می کنند باعث می شود آن را سخت تر برای اعضای پایگاه خود را به رای دادن. این خدمات عبارتند از رای دهندگان ID قوانین و تلاش برای محدود کردن مکان های رای گیری در مناطق شهری و قوانین است که حد اولیه رای گیری. جمهوریخواهان استدلال کرده اند که تلاش های خود را با هدف محدود کردن گسترده تقلب انتخابات هر چند شواهد کمی وجود دارد به کسانی که ادعا می کند ،

تقویت شده توسط یک دادگاه فدرال حکم برای اولین بار در دهه هستهای نیز مجاز به انجام نظرسنجی نظارت در روز انتخابات در ماه نوامبر.

از لحاظ تاریخی وجود دارد این است که هیچ شواهد گسترده رای دهندگان تقلب از طریق پست الکترونیکی-در رای گیری. اما برخی از کاربران رسانه های اجتماعی را تحت فشار قرار دادند پر اب و تاب تئوری ریخته گری شک در روش. مغلوب ساختن پیشی جستن را تشویق کرده است که شک و تردید کرد و گفت در طول یک کنفرانس مطبوعاتی که "بسیاری از مردم تقلب با پست الکترونیکی-در رای گیری." ماه گذشته او در توئیتر خود نوشت: "اجازه نمی دهد از تقلب در انتخابات!"

دموکرات ها و رای گیری گروه های حقوق بشر ادعا می کنند آنها به سادگی می خواهید برای محافظت از حق رای همه شهروندان و به آنها توجه داشته باشید که تکرار مطالعات نشان داده اند هیچ تقلب گسترده و هیچ حزبی به نفع گسترش رای گیری.

"ما می خواهیم برای ایجاد یک ائتلاف قوی به مطمئن شوید که چه چیزی اتفاق می افتد در طرف نمی رفتن بدون جواب گفت:" Aneesa McMillan مدیر ارتباطات استراتژیک و حق رای در اولویت های ایالات متحده آمریکا.

نتیجه دور جدید ائتلاف دموکراتیک مطرح نیست که بودجه اضافی برای تلاش هر چند که می تواند تغییر کند. آبرامز که در میان کسانی که در نظر گرفته شده برای جو بایدن همسر در حال اجرا گفت: او با هدف بالا بردن میلیون ها نفر برای شود.

"من فکر نمی کنم وجود یک مسیر برای مغلوب ساختن پیشی جستن و گرفتن رای بدون رای دهندگان سرکوب تاکتیک" به گفته دیوید براک یک پرکار جمع آوری کمک که یکی از بنیانگذاران آمریکا پل. "در حالی که وجود دارد غیر محتمل مسیر برای مغلوب ساختن پیشی جستن به یک کالج انتخاباتی پیروزی اهدا کنندگان باید توجه و به طور کلی تلاش است."

گروه او در حال حاضر کشف شواهدی وجود دارد که تهمت و متحدان خود را با هدف محدود کردن رای دسترسی داشته باشید.

ضبط این گروه ارائه شده به AP در ماه دسامبر نشان داد یک مغلوب ساختن پیشی جستن مشاور گفت: اوباما در ویسکانسین حیاتی میدان نبرد دولت, که در ایران بود در شمارش رای دهندگان سرکوب تاکتیک برای ارائه یک لبه در روز انتخابات.

"به طور سنتی آن را همیشه خواهان سرکوب آرا در مکان," جاستین, Clark, ارشد, سیاسی, مشاور ارشد و مشاور به مغلوب ساختن پیشی جستن انتخاب مجدد کمپین گفت: جمهوریخواهان ویسکانسین در ماه نوامبر سال 2019 رویداد. "بیایید شروع بازی جرم کمی است. این چیزی است که شما در حال رفتن برای دیدن در سال 2020 است. آن را برای رفتن به یک مقدار بزرگتر برنامه بسیار تهاجمی تر برنامه بسیار بهتر بودجه و برنامه است."

دموکرات ها می گویند مغلوب ساختن پیشی جستن ادعای تقلب انتخابات را بدل آنچه پس از آرام تمرکز حزب به گسترده تر فرهنگ جنگ مسئله است.

"شما بلافاصله می توانید ببینید آن سیاسی است" گفت: McMillan. "چیز بد در مورد دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است که او می گوید: اولین چیزی که به ذهن او; چیز خوب در مورد دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است که او می گوید: اولین چیزی که به ذهن می آید."

___

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

Riccardi گزارش از دنور.

___

گرفتن تا در سال 2020 انتخابات با AP کارشناسان ما هفتگی سیاست پادکست "زمین بازی است."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب