پدر و مادر 'وحشت' آفریقایی رشته در چین می خواهند کمک

کامپالا اوگاندا - او از خواب بیدار هر روز قبل از طلوع آفتاب به چت با او سه رشته دختران در طرف دیگر از جهان در

توسط MINERALNEWS در 9 اسفند 1398

کامپالا اوگاندا - او از خواب بیدار هر روز قبل از طلوع آفتاب به چت با او سه رشته دختران در طرف دیگر از جهان در چین قفل شده-پایین شهر ووهان اشتیاق زیادی برای دیدن آنها شروع یک روز جدید ویروس رایگان.

"اگر من نمی تواند پاسخ آن نگرانی من اما اگر من دریافت یک پاسخ از هر یک از آنها را به من بگو با تشکر از شما عیسی'" مارگارت Ntale گفت.

بسیاری از کشورها تخلیه شهروندان از ووهان پس از شیوع ویروس آغاز شده وجود دارد اما هزاران نفر از دانش آموزان از کشورهای آفریقایی پشت سر گذاشته شده است. با وجود درخواست با دولت برای تخلیه چندین کشور آفریقایی باید گفت که آن را امن تر به ماندن در محل.

بیش از 4000 دانش آموزان آفریقایی شده اند تخمین زده می شود در ووهان یک نتیجه از چین فشار برای گسترش نفوذ خود در جوانی قاره آفریقا.

آوردن آنها را به خانه دولت می گویند خطرناک است و در کشورهای جنوب صحرای آفریقا که در روز جمعه تایید اولین مورد از این ویروس در نیجریه شهر لاگوس. فقط دو مورد تایید شده اند در شمال آفریقا در مصر و الجزایر است. سیستم های بهداشتی می تواند ضعیف و quarantining ده ها یا صدها نفر از بازگشت مردم یک چالش بزرگ است.

که برگ دانشجویان آفریقایی در گیر همیشه خالیتر دانشگاه در ووهان نگرانی در مورد در حال اجرا از غذا یا پول به خرید آن. برخی از دولت ها را آغاز کرده اند که ارسال هزاران دلار برای کمک به آنها را دریافت کنید.

"من با چند نفر از دوستان که قادر به گرفتن چیزهایی مثل مواد شوینده و بهداشتی حوله و پس از آن نیز داشتن مواد غذایی از جمله چیزهایی مانند آن است" گفت: یکی از Ntale دختران' هم اتاقی جوانا Aloyo از طریق یک نرم افزار پیام.

در روز پنج شنبه Ntale پیوست پدر و مادر دیگر در پایتخت اوگاندا کامپالا به صحبت با خبرنگاران محلی در مورد ترس خود را. و او شروع به گریه کرد.

"شما هرگز می توانید بدانید چه می گذرد به فردا اتفاق می افتد. این چیزی است که مرا می ترساند," Ntale گفت. "دانش آموزان آسیب دیده اند و به همان اندازه وحشت زده. آن را می سازد همه ما شکستن."

عدم اطمینان در مورد فرزندان خود را "شکنجه روانی" یکی دیگر از پدر و مادر گفت. حداقل 70 اوگاندا دانش آموزان رشته در ووهان.

اوگاندا وزیر بهداشت جین tris n. نمی تواند بلافاصله رسیده. اما دو هفته پیش او گفت که این وزارتخانه به دنبال هزینه برای "منزوی کردن نظارت و مدیریت در صورت شیوع در میان این گروه اگر عودت."

در ضمن او گفت: دولت ارسال خواهد $60,000 در بودجه اضطراری برای توزیع در میان دانش آموزان در ووهان.

اما پدر و مادر گفت: فرزندان خود را دریافت نکرده پول است.

"این کمی ناراحت کننده است که آن را به نظر می رسد هیچ اقدام جدی صورت گرفته است" گفت: یک پدر و مادر سیسیلیا Oyet. "من فکر می کنم که نوع انفعال و یا کند عمل می فرستد یک پیام به کسانی که دانش آموزان در خارج وجود دارد و حتی به جوانان داخل کشور است. آن را می فرستد پیام به هر دو است که ما به عنوان همکار اوگاندا ما اهمیتی نمی دهند و یا که آنها به عنوان جوانان آنها مهم نیست و ما احساس می کنیم آن است که درست نیست."

پدر و مادر در ارتباط با فرزندان خود را از طریق تلفن و گاه به گاه چت تصویری. آنها به طور فزاینده ای نگران به عنوان مرگ و میر از این ویروس رشد کرده است هر چند برخی صحبت از تلاش برای مثبت باقی می ماند.

Oyet که دختر یک دانشجوی پزشکی در ووهان دانشگاه علم و صنعت, به یاد می آورد که حدود دو هفته پیش یک دانش آموز ارسال یک پیام گفت که "مردم در حال مرگ هستند در اینجا در اعداد بزرگ و اجساد در حال سوزانده. شما می توانید تصور کنید که ما در اینجا در حال مرگ است و شما حتی نمی دیدن ما بدن ؟ لطفا برای انجام کاری قبل از ما تبدیل شدن به بخشی از این آمار است."

کشورهای دیگر اعلام کرده اند برنامه ای برای ارسال دانش آموزان پول است. بوتسوانا در دولت گفت: هر یک از دانش آموزان خود را در ووهان خواهد شد اضافی دریافت کمک هزینه در حدود $144 یک ماه و یک شرکت محلی مشغول به ارائه مواد غذایی و آب و ماسک صورت و حتی ارائه "روانی خدمات پشتیبانی."

اما این کافی نیست, برخی از دانش آموزان و والدین می گویند. بعد از به نام غنا دولت "سنگدلانه" برای تخلیه آن دانش آموزان جمهور نانا Akufo-Addo در هفته گذشته گفت: آن را تا به حال نه رد اما آن را می توان در یک راه برای جلوگیری از "ترس و وحشت در میان مردم است."

در اتیوپی جایی که برخی نگران خانواده های جمع آوری شده در پایتخت, آدیس آبابا, به دنبال تخلیه نخست وزیر Abiy احمد در این هفته گفت: رئیس جمهور چین به او اطمینان داد در یک تماس تلفنی که چین را ارائه می کنند "مراقبت های ویژه و پشتیبانی" به رشته و دانش آموزان است.

مقامات چینی را صادر کرد اظهارات گفت: دانش آموزان در حال دریافت غذا و سایر ملزومات. اما کنیا دولت مطرح ابرو در هفته گذشته هنگامی که آن را در توییتر اعلام کرد که هر گونه ارتباطی از دولت به رشته کنیایی در ووهان "باید انجام شود از طریق دولت است."

ارواح در میان برخی از دانش آموزان شده اند کم است. تا پنج شنبه شب هنگامی که آفریقای جنوبی اعلام کرد که بیش از 130 شهروندان در ووهان خواهد بود تخلیه جزیره کوچک کشور سیشل و موریس کشور تنها در کشورهای جنوب صحرای آفریقا را به شهروندان خانه.

در نامه ای سرگشاده به نیجریه رئیس جمهور منتشر شده در اوایل این ماه توسط Sahara Reporters وب سایت نیجریه رشته در ووهان Ayodeji Adetunji Idowu ویزای فوری درخواست گفت: "خلق و خوی در اینجا این است که به سرعت تبدیل به نا امیدی و درماندگی و دلسردی به دلیل شکست ما برای دریافت دیپلماتیک حمایت از تخلیه شود."

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه ما به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق پستی خود را

ثبت نام در حال حاضر

در حالی که نیجریه سفیر فرستاده جامعه شخصی اهدای حدود 2850 دلار "این باعث تاسف ما است که روزها و هفته های گذشته رفته اند ... برای دریافت پاسخ مطلوب از مقامات" Idowu نوشت.

___

AP روزنامه نگاران کارا آنا در ژوهانسبورگ و فرانسیس Kokutse در آکرا غنا کمک کرده است.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب