برزیل Bolsonaro شکایت کرد برای دریدن او اعلام کرد که تست مثبت برای COVID-19

بزرگنمایی این تصویر یک جنبش زنان فعال نگه می دارد نشانه آن است که می خواند در پرتغالی "نسل کشی 60 هز

توسط MINERALNEWS در 19 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

یک جنبش زنان فعال نگه می دارد نشانه آن است که می خواند در پرتغالی "نسل کشی 60 هزار مرگ و میر Bolsonaro خارج" در اعتراض به دولت را از دست داده و همه گیر در اوایل این ماه. Eraldo پرز/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Eraldo پرز/AP

یک گروه به نمایندگی از برزیل روزنامه نگاران می گوید آن را به فایل های کت و شلوار در برابر این کشور با Jair Bolsonaro پس از او در زمان خاموش یک ماسک محافظ به عنوان او در صحبت با خبرنگاران در مورد COVID-19 تشخیص است.

برزیل انجمن مطبوعات یا ABI گفت: در بیانیه ای که Bolsonaro تا به حال بی ارزش در معرض خطر گروه کوچکی از روزنامه نگاران که مصاحبه او را در اقامتگاه رسمی. در یک نقطه در طول مصاحبه در روز سه شنبه Bolsonaro که 65, حمایت از خبرنگاران و سپس ماسک خود را به ظاهر نشان می دهد که او به خوبی انجام شد.

"با وجود دانستن او آلوده با COVID-19 رئیس Jair Bolsonaro همچنان به عمل در یک جنایی شیوه ای و به خطر انداختن جان دیگران" ابی جمهور پائولو Jeronimo ده سوسا در بیانیه ای گفت.

"در این کشور نمی تواند تماشای ادامه داد: رفتار است که فراتر از غیر مسئولانه و به منزله روشن جنایت علیه بهداشت عمومی, بدون واکنش," او گفت:.

ABI گفت: رئیس جمهور برزیل نقض کرده یک بخش از کشور را قانون ممنوع است که آگاهانه در انتقال یک بیماری جدی به دیگران و یا هر عملی که ممکن است باعث سرایت.

Bolsonaro به خبرنگاران گفت که او تا به حال تحت ریه X-ray پس از احساس تب و دچار درد عضلانی و ضعف. به روز سه شنبه گفت که تب پایین بود و او اعتبار هیدروکسی کلروکین ضد مالاریا مواد مخدر بود که همچنین تبلیغ توسط رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان یک درمان اما موفق به نشان دادن هر گونه اثر در مطالعات مختلف. کارشناسان بهداشت نیز هشدار داد در مورد دارو به طور بالقوه مرگبار عوارض جانبی.

پس از اعلام از نتایج آزمون Bolsonaro ارسال یک ویدیو به Facebook را نشان مصرف هیدروکسی کلروکین.

"برای کسانی که ریشه در برابر هیدروکسی کلروکین اما در حال حاضر جایگزین من متاسفم به اطلاع شما که من به خوبی با استفاده از آن و با فضل خدا من زندگی می کنند برای یک مدت زمان طولانی هنوز," او گفت:.

Bolsonaro که برای ماه عنوان این COVID-19 گیر ریاست بر یک کشور با عفونت و مرگ و میر از این بیماری دوم تنها به ایالات متحده که منجر جهان است. با توجه به شمارش نگهداری توسط دانشگاه جانز هاپکینز بیش از 1.7 میلیون برزیلی تایید شده اند آلوده و تقریبا 68,000 فوت کرده اند از این بیماری است.

او اخراج COVID-19 به عنوان یک "کمی آنفولانزا" و اغلب به نظر می رسد در مکان های عمومی, تکان دادن دست و بدون ماسک. Bolsonaro نیز گفت که آسیب های اقتصادی از COVID-19 بدتر از زندگی از دست داده و به بیماری و گفت: هیچ راهی برای جلوگیری از 70 ٪ از این کشور به 210 میلیون نفر از ابتلا به ویروس.

به طور جداگانه Facebook در روز چهارشنبه به حالت تعلیق در شبکه ای از حساب های رسانه های اجتماعی به طور غیر مستقیم به Bolsonaro و دو پسر خود را که در آن گفته شد مورد استفاده قرار گیرد به گسترش رئيس جمهور ادعا می کند که COVID-19 خطرات اغراق آمیز هستند.

Facebook گفت: این نشان از ارتباط بین حساب های جعلی و کارکنان Bolsonaro او دو پسر کنگره ادواردو Bolsonaro و سناتور Flavio Bolsonaro و دو برزیلی قانونگذاران.

ناتانیل Gleicher, Facebook زنان, امنیت, سیاست, به رویترز گفت که حساب مورد استفاده قرار گرفت به صورت "هماهنگ اصیل رفتار" به میان چیزهای دیگر, تقویت Bolsonaro نمایش در COVID-19.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن