کمدی جامعه سوگوار "پایان دوران" به عنوان UCB بسته نیویورک مکان

بزرگنمایی این تصویر در مواجهه با مسائل مالی شهروندان نشسته تیپ تئاتر بسته شد و چلسی محل در سال 2017.

توسط MINERALNEWS در 8 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

در مواجهه با مسائل مالی شهروندان نشسته تیپ تئاتر بسته شد و چلسی محل در سال 2017. اندرو توت/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
اندرو توت/گتی ایماژ

زمانی که شهروندان نشسته تیپ اعلام کرد قصد دارد به طور دائم خود را در نیویورک پایگاه در هفته گذشته, کمدی از دست یک خانه معشوق. تکه تکه جایگزین کمدی گروه تئاتر است که به یک مدرسه و تئاتر انقلابی تریک در نیویورک و فراتر از آن با آغوش "بله و ..."

نیویورک موسسه انکوباتور استعدادهای ستاره مانند Kate McKinnon, Aziz Ansari, کریس Gethard, Donald Glover اوبری پلازا و بسیاری دیگر در کمدی جهان. یک ستون از longform تریک UCB آموزه آورده شده است به بی شماری کمدی نویسندگان اتاق و اچ به بسیاری از افراد موفق تلویزیون را نشان می دهد.

چهار شرکت اعضای هیات موسس شناخته شده به عنوان "UCB4" — Amy Poehler, مت, Besser, Matt Walsh and Ian Roberts — به گفته کارکنان در یک ایمیل در آوریل 21 که این سازمان نمی تواند به استطاعت خود را به تجدید اجاره در گروه دو منهتن مکان: UCB تئاتر در جهنم و یک مرکز آموزشی در پوشاک منطقه.

UCB همچنین دارای دو محل در لس آنجلس که در آن عملیات شده اند به طور موقت متوقف طول coronavirus شیوع دارد اما در حال حاضر هیچ برنامه ای به آنها نزدیک است.

Obits به دنبال مارک خروج از UCB حضور فیزیکی در شهرستان که در آن زمان در '90s زمانی که این گروه تبدیل سابق باشگاه به آن تئاتر است.

"این بچه ها که من در نیویورک در UCB تئاتر — ما ساخته شده از استخوان های ما وجود دارد اساسا" گفت: Rob Corddry که رفت به یک نمایش روزانه خبرنگار و ستاره در فیلم های کمدی از جمله وان داغ ماشین زمان. "این واقعا غم انگیز است. مرتب کردن بر اساس از پایان یک دوران است."

خبر می آید یک ماه پس از اخراج شدند و اعلام کرد در این گروه در نیویورک و لس آنجلس امکانات در پاسخ به کوروناویروس. تعداد کمی از کارکنان نگهداری می شدند در مراکز آموزشی در هر دو بشکست.

اما UCB تحت فشار مالی مدتها قبل از بیماری همه گیر. بسیاری از UCBers بازیگران این حرکت به عنوان یک مثال از یک مات از بالا به پایین تصمیم گیری که در طول سال آنها می گویند پاشیدند بی اعتمادی در UCB رهبری در میان اعضای آن است.

"بزرگترین مسئله با UCB فقدان ارتباطات از این شرکت و صاحبان خود به کارمندان خود گفت:" پاریس Adkins, نیویورک مجری که از او اداری با این شرکت در ماه گذشته.

قبلی دور از اخراج صورت گرفت در پایان سال 2018 بیشتر از نیویورک کارکنان. Adkins گفت: این بیماری همه گیر "است و فقط تخفیف شرایطی قرار داده است که همه چیز بیش از لبه."

به جدید ترین تعطیلی UCB بنیانگذاران اعتراف به سقوط کوتاه از انتظارات است.

"نگاه ما شنیده جامعه که گفتند: ما ترس بیش از حد و ما می خواهیم ارتباط بهتر,' " Amy Poehler, گفت خبرنگار هالیوود در مصاحبه ای با UCB4 پس از اعلام. "من فکر می کنم ما اشتباه است و ما در حال تلاش برای انجام بهتر."

UCB است در پاسخ به NPR تلاش برای تماس با سازمان است.

کریس Renfro, یک لا مبتنی بر مجری و تهیه کننده است که با تکیه بر UCB خود را به عنوان منبع اصلی درآمد گفت که یادگیری در ماه مارس از طریق یک ایمیل انبوه که 3 سال کار حرفه ای وجود آمده بود به پایان زده او را به عنوان یک خیانت از ارزش UCB4 ادعا کرد زندگی می کنند.

"UCB در مورد یک جامعه آن را در مورد داشتن هر یک از دیگر را پشت," او گفت:, مرجع تریک سنت UCB دانش آموزان به معنای واقعی کلمه نوازش یکدیگر و در پشت و گفت: "شما کردم."

"این احساس مانند آنها تبدیل شده بود پشت خود را در این جامعه عظیم آنها تا به حال ساخته شده است تا در اطراف آنها" او گفت:. "بنابراین در حال حاضر وجود دارد یک طعم عجیب و غریب در بسیاری از مردم دهان به دلیل از آن است."

با توجه به نامه ارسال شده به کارکنان پرداختن به اخراج Poehler گفت که او خواهد پرداخت هزینه برای یک ماه بیشتر از مراقبت های بهداشتی به صورت سابق کارکنان تمام وقت.

بسیاری از شرکت عملیات اجرا بر روی کارکنان پاره وقت, با توجه به Adkins ساخته شد. او تخمین زده است که UCB برش در مجموع 45 مستقر در نیویورک کارکنان در سراسر شهرستان از ماه گذشته.

با وجود این جامعه ناکامی زمانی که نامحدود shutdown از نیویورک پایگاه تبدیل شده و قطعی در این مراسم تجلیل نورد آنلاین.

استفان کلبرت که مورد مطالعه در این همکار تریک hub دوم شهرستان در شیکاگو قبل از حرکت به نیویورک در توئیتر خود نوشت: "من همیشه سپاسگزار" برای بار او طناب را در به انجام با UCB در '90s در تحسین طرح نشان می دهد عامل اصلی Asssscat.

روزانه نشان می دهد خبرنگار اردن Klepper افزود: "زمانی که من سمت چپ شیکاگو مردم در UCB نیویورک استقبال من به چالش کشیده و تجسم نیویورک روح تعهد کامل امروز چون فردا شما می تواند اجرا از پول نقد و کشتی زندگی شما در بازگشت به خانه."

دیگر اعزام در رسانه های اجتماعی کمتر یابم.

دانش آموزان سابق بسیاری از آنها پوسته چند صد دلار برای تریک کلاس نوشت: در مورد تجارب منفی و پول هدر رفته است. برخی از احیا دیرینه انتقاد از تئاتر سیاست خود را پرداخت نمی نوازندگان بر خلاف بسیاری از آن تریک همسالان.

با وجود آن مشکلات بسیاری از احساس جامعه در UCB Adkins گفت.

"من فکر می کنم مردم عزادار" او گفت:. "این تقریبا تنها جامعه در نیویورک و من فکر می کنم بسیاری از مردم احساس می کنید که راه. شما نمی توانید پشتیبانی جامعه مانند شما در UCB."

در تلاش برای پشتیبانی مالی خود و همسالان خود پس از اخراج Adkins آغاز شده GoFundMe صفحه برای جمع آوری پول برای نیویورک کارکنان. به تاریخ به حساب مطرح است نزدیک به $60,000. او تقسیم وجوه بین کارکنان خواهد شد که با دریافت یک ماه ارزش پرداخت. بقیه تقسیم خواهد شد در میان معلمان که نیاز Adkins گفت.

در THR مصاحبه Amy Poehler مطمئن UCB جامعه "ما در حال ترک نیویورک."

حداقل برای کوتاه مدت این شرکت نقل مکان کرد و دو لا و نیویورک کلاس های آنلاین. برای دراز مدت در نیویورک رهبری شناور است برنامه ای برای بازگشت به روز های اجاره مستقل دیگر فضاهای به برگزاری کلاس ها و اجرای برنامه.

حتی برخی از جوانترین اعضای ببینید در حال حاضر توقیف هاب به عنوان قطعه ای از تاریخ.

"اما این تعویض و مردم هستند" گفت: سابق مرکز آموزش کارکنان Maicy جو شوارتز که شروع او UCB نیویورک حرفه ای در سال 2014.

شوارتز می بیند یک پوشش نقره ای.

"من نمی شود جای تعجب نیست اگر در آینده برخی از افراد در شعبه و شروع به خود را در تئاتر یا خود مراکز آموزشی و یا خود را زیرزمینی تریک و طرح چون نیویورک یک محل مناسب برای انجام این کار است," او گفت:. "و من امیدوارم که UCB4 — امی, مت, مت و ایان — می تواند بخشی از آن و پشتیبانی که وجود دارد در آینده تلاش است که خود را فارغ التحصیلان را در."

NPR الیزابت بلر کمک به این داستان.



tinyurlis.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب