کارگران از ترس به عنوان برگ برنده سفارشات گیاهان گوشت برای باز کردن در طول Coronavirus بحران

بزرگنمایی این تصویر رئیس جمهور تهمت را به نگه داشتن بسته بندی گوشت می آمد گیاهان باز است که با هدف ح

توسط MINERALNEWS در 11 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

رئیس جمهور تهمت را به نگه داشتن بسته بندی گوشت می آمد گیاهان باز است که با هدف حفظ نوع سوپر مارکت های انتخاب است که دیده می شد در یک فروشگاه در جنوب دنور در روز دوشنبه. دیوید Zalubowski/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
دیوید Zalubowski/AP

رئیس جمهور تهمت استناد دفاع تولید عمل به نگه داشتن بسته بندی گوشت می آمد گیاهان در ایالات متحده باز در طول coronavirus بیماری همه گیر. در روز سه شنبه به حرکت در می آید و پس از بیش از یک دوجین از گوشت گاو و مرغ گیاهان در سراسر کشور تعطیل یا به طور موقت و یا به طور نامحدود در چند هفته گذشته.

رئیس جمهور اجرایی جهت حفظ گیاهان باز اشاره می کند که برخی از تعطیلی کارخانه "ممکن است در تضاد با" ایمنی کارگر ارشاد صادر شده توسط مراکز کنترل بیماری و پیشگیری و ایمنی و بهداشت شغلی دولت و "غیر ضروری" تعطیلی کارخانه می تواند تاثیر بزرگی در گوشت زنجیره تامین است.

آنچه به منزله یک "لازم" بسته نیست و جهانی بر اساس توافق. کارگر دستورالعمل های ایمنی رئیس جمهور با اشاره به تنها صادر شده در روز یکشنبه و پس از بسیاری از گیاهان اعلام کرد به طور موقت و یا نامحدود تعطیلی در پاسخ به کروناویروس شیوع بیماری در میان کارگران است.

بسته بندی گوشت می آمد کارگران در چندین ایالت اعتراض کرده اند گیاهان باز ماندن.

قبل از انتشار این منظور مغلوب ساختن پیشی جستن گفت که با استفاده از آن به استناد دفاع تولید عمل خواهد "حل هر گونه مسئولیت مشکلات" شرکت های بسته بندی گوشت می آمد ممکن است داشته باشد. کامل حقوقی انشعابات روشن نیست اما سفارش خود را overrules هر ایالتی یا محلی دستورات خاموش کردن امکانات بسته بندی گوشت می آمد.

آن را به وضوح می دهد قدرت به وزارت جهاد کشاورزی برای اجرای کارگر جدید دستورالعمل های ایمنی و به منظور تعیین اولویت های ملی برای نگه داشتن گوشت زنجیره تامین رفتن و برای کمک به شرکت ها برای انجام این کار است.

در نبراسکا در روز سه شنبه برخی از 2,000 کارگران در اسمیتفیلد غذاهای گوشت خوک گیاه خارج لینکلن به طور خلاصه راه می رفت خاموش کار در اعتراض به برنامه ای برای باز نگه دارید تسهیلات است که گزارش 48 COVID-19 موارد است.

خبرنگار کریستینا استلا در شبکه نبراسکا صحبت یک کارگر در کارخانه در کرت که خواست نامش فاش نشود به خاطر ترس از دست دادن شغل خود را.

"'آن را تقریبا مانند [گیاه صاحبان] don't care about us," کارگر گفت. "فقط حفظ تولید در رفتن نگه داشتن پول در آینده هر چه آنها می توانید انجام دهید فقط به رفتن نگه دارید که چگونه احساس می کنم. ... و من می دانم که من تنها کسی که در واقع می ترسم."

بیانیه ای از Smithfield غذاهای گفت و آن را "تحسین ، برگ برنده دولت برای اقدام قاطع به استناد اورژانس قدرت" و این که "در سراسر تمام امکانات آن شرکت است که ارائه اعضای تیم با فراوان تجهیزات حفاظت فردی از جمله ماسک و چهره سپر (و) اجرا کرده است جرم حرارتی اسکن و نصب موانع فیزیکی در تولید آن طبقه و در شکستن مناطق است." Smithfield گفت: این تضمین پرداخت به کارکنان نهفته COVID-19 خواهد بود و اختصاص 120 میلیون دلار به پاداش کارگران "با وجود بسته شدن چندین امکانات متعدد و خطوط سقوط خفته."

شرایط کار در گیاهان آنها را مستعد ابتلا به شیوع بیماری. یک تور بزرگ گوشت گیاه در Greeley, Colo., قبل از coronavirus' ورود در ایالات متحده نشان داد چه شبیه یک خط مونتاژ به جز همه کارگران جداسازی قطعات گاو. بزرگ تسمه نقاله آویزان با لاشه snaked از طریق تسهیلات و به بوسیله اسباب گردنده از مقدار زیادی از گوشت و کارگران در, از محله های برش گوشت به مراتب کمتر از شش فوت بین آنها است. وجود دارد هزاران نفر از کارگران در این گیاهان در یک زمان و آنها نیز به اشتراک گذاشته استراحت, اتاق, سالن های غذاخوری و اتاق های قفل.

ایالات مواد غذایی و تجاری اتحادیه کارگران گفت: آنها به این نگرانی های گسترده تر در مورد مواد غذایی در امریکا عرضه و خواسته به صورت روزانه coronavirus تست در برخی از بسته بندی گوشت می آمد امکانات و دسترسی بهتر به تجهیزات حفاظت فردی مانند ماسک و دستکش.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن