فروغ در صد ساله کلیسای جامع در نانت تحت بررسی به عنوان آتش سوزی

بزرگنمایی این تصویر آتش نشانان در محل کار به خاموش کردن آتش سوزی در کلیسای جامع سنت پیتر و سنت پل در

توسط MINERALNEWS در 28 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

آتش نشانان در محل کار به خاموش کردن آتش سوزی در کلیسای جامع سنت پیتر و سنت پل در نانت در روز شنبه. آتش در هم شکسته و رنگ آمیزی پنجره های شیشه ای و فرستاده دود سیاه مواج از بین آن دو برج. رومن بولانگر/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
رومن بولانگر/AP

مقامات فرانسوی بر این باورند که آتش سوزی ممکن است به سرزنش برای یک آتش است که پاره از طریق یک کلیسای جامع در نانت که قدمت آن به قرن 15. شهردار این شهرستان یوهانا رولان گفت: مسئولان باید راه اندازی شد رسیدگی به ریشه های فروغ که ساخته آسیب قابل توجهی به بخش هایی از ساختار گوتیک در روز شنبه.

"این بخشی از تاریخ ما بخشی از میراث ما" رولان گفت و اشاره کرد که آن را در زمان بیش از 100 آتش نشان برای آوردن آتش سوزی تحت کنترل است.

قبل از آنها موفق به انجام این کار هر چند آتش سوزی در کلیسای جامع سنت پیتر و سنت پل مصرف آن همانند ارگان و منفجر کردن چندین پنجره شیشه. فیلم های ارسال شده به رسانه های اجتماعی به تصویر کشیده شعله های آتش زدن کنار ساختمان و ارسال دود مواج بین جفت خود را از با شکوه برج.

صحنه ارائه ناراحت کننده پژواک ویرانگر فروغ که نابود بسیار نوتردام در پاریس سال گذشته است. بیش از یک سال بعد مقامات هنوز در حال کار برای بازگرداندن آنچه که آنها می توانند از پاریس کلیسای جامع که از دست یک منار مخروطی در فاجعه باقی می ماند و در خطر از بخش هایی از سقف آن فرو می ریزد.

محلی رئیس آتش نشانی در نانت لوران Ferlay گفت که این ارگان در کلیسای جامع "به نظر می رسد به طور کامل نابود شده" اما که آتش نشانان تا حد زیادی موفق به جلوگیری از کامل بر روی "Notre-Dame سناریو." به گفته شهردار آنها نیز اجتناب شود تیره و تار encore از سال 1972 آتش سوزی در سنت پیتر و سنت پل کلیسای جامع که ویران مقدار از سقف آن و تعطیل خدمات کلیسا وجود دارد برای برخی از 13 سال است.

"همه ما باید این تصاویر در ذهن این داستان در قلب ما" رولان گفت: "اما در این مرحله این وضعیت به نظر نمی رسد که قابل مقایسه با سال 1972 است."

هنوز دادستان Pierre Sennes گفت مقامات به دنبال به آتش به عنوان یک پتانسیل جرم و جنایت است.

"هنگامی که ما می رسند در یک محل که در آن یک آتش سوزی صورت گرفته است زمانی که می بینید سه جداگانه شیوع بیماری های آتش" او به خبرنگاران گفت: روز شنبه به گفته بی بی سی "این یک سوال از حس مشترک — شما برای باز کردن یک بررسی است."

نخست وزیر فرانسه ژان کستکس گفت: او قصد دارد برای رسیدن به در نانت بعد از ظهر شنبه به بازرسی خسارت همراه با وزیر کشور Gérald Darmanin و وزیر فرهنگ و ارشاد Roselyne Bachelot.

آغاز 1434, ساخت و ساز, در کلیسای جامع در زمان نزدیک به نیم هزاره به پایان خواهد رسید. تا سال 1891 بود این ساختار به طور رسمی افتتاح گردید. در آن زمان دولت فرانسه در حال حاضر ذکر شده, آن را به عنوان یک بنای تاریخی برای چند دهه.

به عبارت دیگر ساختار در اشکال مختلف آن است loomed بیش از مرکز شهر برای قرن ها باقی می ماند و یک جاذبه توریستی محبوب به عنوان یک مدل از معماری گوتیک در غرب فرانسه.

"به مردم نانت که احساسات سهم من از" کستکس افزود: "من می خواهم به بیان کردند."



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب