آسیا امروز: چین جامعه می شوند, ژاپن, دیدن upticks در ویروس موارد

پکن - چین گزارش داد بیش از 100 مورد جدید از COVID-19 روز چهارشنبه به عنوان کشور همچنان به نبرد شیوع در سین کیا

توسط MINERALNEWS در 8 مرداد 1399

پکن - چین گزارش داد بیش از 100 مورد جدید از COVID-19 روز چهارشنبه به عنوان کشور همچنان به نبرد شیوع در سین کیانگ.

101 موارد جدید چین بود بیشترین افزایش روزانه در هفته. شمال غربی منطقه سین کیانگ اختصاص 89 با یکی دیگر از هشت در شمال شرقی استان لیائونینگ و یکی در پکن. یکی دیگر از سه مورد آورده بودند از خارج از کشور با بازگشت شهروندان چینی.

خارج از سین کیانگ ویروس شده است تا حد زیادی موجود در سرزمین اصلی چین با مرگ و میر از COVID-19 باقی مانده در 4,634 میان 84,060 موارد ثبت شده پس از همه گیر برای اولین بار آمده از مرکزی شهر ووهان در اواخر سال گذشته.

بیمارستان در حال درمان 482 نفر به این بیماری با دیگر 274 در انزوا در حالی که نظارت برای نشان دادن نشانه هایی از عفونت و یا برای داشتن آزمایش مثبت برای ویروس ها بدون نمایش علائم.

سین کیانگ را شیوع اتحاد محور در منطقه پایتخت و بزرگترین شهر اورومچی که در آن مقامات جدا شده برخی از جوامع محدود حمل و نقل عمومی و دستور گسترده تست.

در تحولات دیگر در سراسر منطقه آسیا و اقیانوس آرام:

— ویتنام دولت گفت: این پله تا اقدامات علیه coronavirus به عنوان کشور اول داخلی شیوع بیماری در بیش از سه ماه همچنان به گسترش است. با شروع از یک بیمارستان در ساحل محبوب شهر دانانگ, 34 موارد تایید شده اند بیش از گذشته پنج روز از جمله اضافی 12 روز چهارشنبه. "شیوع این زمان بالا است و خطر گسترش به دیگر شهرها و استانهای اطراف دانانگ," نخست وزیر Nguyen Xuan Phuc گفت: در دولت روزانه COVID-19 نشست. موارد تایید جمعه شامل یک آمریکایی که تا به حال شده است یک بیمار در دانانگ بیمارستان و همراه او که پس از انتقال به بیمارستان دیگری در, Ho Chi Minh City. اولیه آزمون در فرد دیگری در هانوی نیز مثبت برای coronavirus اما هنوز هم نیاز به تایید. در هانوی مقامات بهداشت در چهارشنبه ضد عفونی محل اقامت و محل کار از مشکوک مورد یک مرد که به تازگی از دانانگ پس از تعطیلات خانواده. کوچه منتهی به خانه اش و رستوران پیتزا جایی که او با این نسخهها کار بودند محاصره و مخاطبین خود بودند قرنطینه و آزمایش ویروس. دولت تخمین می زند که ده ها هزار نفر از گردشگران داخلی برش های کوتاه تعطیلات خود را در دانانگ و سمت چپ بعد از وقوع وجود دارد.

— ژاپن جنگ افزایش coronavirus موارد برخی از مناطق ممکن است در حال اجرا از انزوا و امکانات برای نظارت بر افراد آلوده. وزارت بهداشت گزارش 981 جدید موارد شنبه و سه مرگ و میر بیشتر از COVID-19 بالا بردن تجمعی تلفات به 1000 نفر است. بسیاری از موارد جدید داخلی بود در حالی که 13 مورد یافت شد: در فرودگاه از پروازهای ورودی آن گفت. رئیس سخنگوی دولت Yoshihide Suga اذعان کرد برخی از مناطق ممکن است در حال اجرا از اتاق در مکان هایی مانند هتل ها که در آن افراد آلوده می تواند قرار دارد و نظارت به دور از سایر مردم و جلوگیری از گسترش ویروس. دولت ملی ایستاده بود و آماده برای کمک به دولت های منطقه را به مطمئن شوید که مردم می توانند در چنین امکانات Suga گفت.

— کره جنوبی گزارش 48 اضافی موارد حفظ یک چشم انداز مثبت در عفونت های جدید. کره مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری گفت: بیشتر ارقام در زمان این کشور در مجموع به 14,251 با 300 مرگ و میر. چهارده جدید بيماران محلی آلوده در حالی که بقیه 34 آمد از خارج از کشور. کره جنوبی شده است گزارش حدود 20-60 موارد جدید هر روز از آن کاسته آن سخت اجتماعی فاصله قوانین در اوایل ممکن است.

— استرالیا هواپیمای ویکتوریا دولت ثبت پایین ترین آن روزانه شمارش COVID-19 مورد در نه روز در حالی که دولت نخست وزیر ابراز امیدواری کرد این شروع یک روند رو به پایین. ویکتوریا گزارش 295 موارد جدید و نه مرگ و میر و هفت که در مراقبت از سالمندان در خانه های که در حال تحمل فشار از بیماری همه گیر. ویکتوریا برتر Daniel Andrews گفت: "روند ساخته شده است در یک روز" اما گفت امیدوار است که این کاهش خود ادامه داد. شیوع متمرکز شده در ملبورن دومین شهر بزرگ است که در نیمه راه از طریق یک شش هفته مستند.

— نیوزیلند دولت می گوید آن را به عجله از طریق قوانین جدید اجازه می دهد تا برخی از افراد به شارژ برای خود مرز قرنطینه هزینه های. نیوزیلند نداشته هر جامعه انتقال این ویروس به مدت سه ماه و هر کسی که وارد این کشور است و نیاز به صرف دو هفته جدا شده در یک هتل. هزینه به مالیات دهندگان در حال حاضر به مبلغ صدها میلیون دلار است. تحت قانون جدید بزرگسالان که ترک و یا وارد کشور برای تعطیلات یا سفر کسب و کار مورد نیاز خواهد بود به پرداخت حدود $2,100 نسبت به خود را قرنطینه هزینه های. اما وجود خواهد داشت بسیاری از موارد استثنا به هزینه های جدید و اذعان مقامات آن را تحت تاثیر قرار دهد کمتر از 10 درصد از مسافران است.

— فیلیپین اجازه خواهد داد تا تناسب اندام, ورزشگاه, ورزشی, امکانات, اینترنت, کافی نت ها, سرو زیبایی, حیوان خانگی نظافت مغازه ها و درایو در سینما برای بازگشایی در 30 درصد ظرفیت شروع شنبه در شهر مانیل و بسیاری از مناطق دیگر با وجود خوشه در coronavirus موارد است. مناطق دیگر را با آرامش بیشتری قرنطينه همچنین می توانید اجازه می دهد ماساژ سرو تو مغازه و توریستی به بخشی از بازگشایی سخنگوی ریاست جمهوری هری رقو گفت. رئیس جمهور رودریگو Duterte دولت کاسته یک ماه-مستند بلند در تراکم سرمایه در ماه های ژوئن و قرنطینه محدودیت در جای دیگر در این کشور پس از اقتصاد این کشور در سه ماهه اول و رهبری به سمت رکود است. Duterte و دیگر مقامات بالا باید راه می رفت tightrope به عنوان آنها سعی می کنند برای احیای اقتصاد در حالی که شیوع ویروس همچنان ادامه دارد. کشور گزارش شده بیش از 85,400 تایید عفونت از جمله نزدیک به 2 ، 000 مرگ و میر در میان بالاترین در جنوب شرقی آسیا.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب