استانی watchdog پروب اغلب نمی تواند به اتهامات علیه پلیس

تجزیه و تحلیل داده ها از پولیس ناظران در کانادا نشان می دهد که بسیاری از تحقیقات خود را انجام دهد که منجر به ا

توسط MINERALNEWS در 13 تیر 1399

تجزیه و تحلیل داده ها از پولیس ناظران در کانادا نشان می دهد که بسیاری از تحقیقات خود را انجام دهد که منجر به اتهام علیه افسران.

اتهام گذاشته بودند و یا فرستاده به تاج دادستان برای در نظر گرفتن در سه تا نه درصد موارد افتتاح و استانی سازمان یک بررسی توسط The Canadian Press خود را در تازه ترین گزارش سالانه تا حد زیادی پوشش 2018 و 2019 یافت.

هفت استان را مستقل پلیس نظارت آژانس است که پروب موارد مرگ و آسیب های جدی است که می تواند در نتیجه از اقدام پلیس و یا عدم وجود اطلاعات ناقص بود برای برخی از واحدهای.

Erick Laming یک دانشجوی دکتری در دانشگاه تورنتو که مطالعات پلیس در استفاده از زور و اثرات آن بر بومی و جوامع گفت: این اعداد را می توان به دو صورت تفسیر.

آنها ممکن است انجام شود به این معنی است که ناظران بازیگران گسترده ای در شبکه در تحقیقات خود را و افسران در اکثر موارد در توجیه استفاده از زور است. اما آنها همچنین می تواند به عنوان شواهدی وجود دارد که این سازمان در حال دندان در برابر یک نظام حقوقی است که باعث می شود آن را دشوار است به ماموران گفت.

تحت این قانون یک افسر پلیس است که در توجیه استفاده از زور در یک حلال دستگیری به عنوان طولانی به عنوان افسر در عمل "معقول و محتمل زمینه و با استفاده از تنها به عنوان نیروی بسیار و به عنوان منطقی لازم در شرایط."

اگر آنها ترس برای زندگی خود و یا شخص دیگری است و ترس است که تلقی منطقی آنها به طور معمول پاک, او گفت:.

"آنها بسیار طولانی طناب هنگامی که شما در مورد آن فکر می کنم" Laming گفت.

غیر نظامی و نظارت سازمان نسبتا جدید است. جدای از 30 سال انتاریو ویژه تحقیقات واحد که بسته 416 موارد و متهم ماموران در 15 از آنها در سال 2018 بیشتر معرفی شده است در دهه گذشته است.

آنها علاوه بر خوش آمدید به پلیس نظارت با توجه به این که جایگزین می بیند پلیس و یا ناظران خارج از حوزه های قضایی انجام تحقیقات Laming گفت.

"هنگامی که شما به یکی دیگر از خدمات پلیس در بررسی که هیچ اتصال به آن منطقه این مشکل," او گفت:.

اما این سازمان نیست کامل Laming گفت. آنها به طور معمول باید یک آستانه برای تعریف "آسیب جدی" بنابراین هر چیزی که پایان ندارد در بستری است که مستثنی از تحقیقات او گفت:.

استفاده از سابق افسران پلیس به عنوان محققان نیز دیده می شود توسط برخی به عنوان یک ساخته شده است در تعصب در حالی که Laming گفت: آنها باید در تلاش برای بیشتر شامل بومی و دیگر محققان از رنگ.

کانادا بررسی مطبوعات یافت که از 167 اعضای درگیر در این واحد 111 سابق افسران پلیس.

و تنها برخی از سازمان های توانمند هستند برای ذخیره کردن اتهامات عنوان شده علیه خود را در حالی که دیگران فقط می توانید به اشتراک گذاری نتایج حاصل از تحقیقات خود را با تاج Laming گفت.

فلیکس Cacchione مدیر نوا اسکوشیا را جدی Incident Response تیم گفت: ماموران در حال انتظار برای استفاده از یک "زنجیره ای از نیروی" زمانی که در پاسخ به یک تماس.

"بخش اول که پیوسته در تلاش است به همین دلیل با فرد آرام آنها را منتشر وضعیت شفاهی و سپس آن را از پیشرفت وجود دارد," او گفت:.

Cacchione تیم ثبت شده کمترین میزان هزینه در میان استانی واحد با چهار اتهام گذاشته در 44 مورد افتتاح در 2018-19. اتهامات نشان دهنده نه درصد از تمام موارد را باز کرد که سال — اگر چه اتهامات گذاشته شد و در 22 درصد از موارد که منجر به تحقیقات.

"اگر یک افسر صلح و یا یک فرد کمک یک افسر صلح است در یک وضعیت که تهدید های شدید آسیب بدنی و پس از آن که صلح افسر یا فرد کمک می توانید با استفاده از به عنوان بسیاری به عنوان نیروی لازم را برای جلوگیری از تهدید از یک واقعیت" او گفت:.

اگر یک افسر وارد خالی کلیسا وجود دارد و یک فرد 12 متر دور "رجزخوانی و raving" با چاقو که به اندازه کافی برای توجیه استفاده از زور گفت Cacchione. اگر فرد دو متر دورتر با یک قصاب چاقو که به عنوان یک تهدید واقعی است.

Cacchione مشغول به کار به عنوان یک وکیل دفاع جنایی دهه قبل از در نظر گرفتن شغل در بخش غیر نظامی سازمان در سال 2018 است. او گفت که او شوکه شده بود برای یادگیری آموزش پلیس شامل هدف برای مرکز توده بدن از کسی به عنوان یک تهدید.

"هر زمان که من می شنوید کسی که شات, شش, هفت, هشت, نه بار توسط یک افسر پلیس, من فکر می کنم به خوبی آنچه که در این بیش از حد است. چرا آنها شلیک فرد در زانو یا دست?"

او گفت که او آموخته افسران آموزش دیده هستند که راه را از آنجا که آنها به احتمال زیاد به دست یک بازو یا پا. Cacchione به یاد می آورد تماشای یک مربی با یک تایمر سفارش یک افسر شلیک به مرکز توده بدن سه بار و سپس سر دو بار در روز تعداد سه.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

"طول می کشد که فقط 2.4 ثانیه," او گفت:.

بر اساس آنچه او آموخته Cacchione گفت که او معتقد است باید وجود داشته باشد بیشتر دخالت بهداشت روانی کارگران در صورت امکان اگر چه نه همیشه زمان در شرایط پویا.

آدم پالمر رئیس جمهور Canadian Association of Chiefs of Police گفت: بسیاری از سطوح وجود دارد نظارت در کانادا اعم از پلیس تخته برای نیروهای شهرداری به شکایت کمیسیون و نهادهای دیگر است.

او را خوش آمدید معرفی غیرنظامی بدن نظارت برای حوادث مرگ یا آسیب جدی در حوزه های قضایی که آنها را نمی, هنوز, او گفت:.

"من قطعا به نفع آن گفت:" پالمر که همچنین رئیس پاسبان از ونکوور اداره پلیس.

داده ها از تحقیقات مستقل از میلاد را نشان می دهد پالمر در اداره پلیس مورد بررسی قرار گرفت 30 برابر سال گذشته به تعداد زیادی نسبت به دیگر نیروهای B. C. بعدی بالاترین منبع شکایت شد RCMP را ساری و شاهزاده جورج جدا با شش تحقیقات هر.

اگر چه ونکوور با جمعیت 630,000 حاشیه بزرگتر از ساری در 520,000 Palmer نسبت به بالا بودن تعداد حوادث به ونکوور نقش به عنوان یک مرکز شهر مقصد است که برای مردم از سراسر منطقه به جای آموزش و یا مسئول انجام.

در اکثریت قریب به اتفاق موارد افسران متهم نیست و پالمر گفت که نشان می دهد آنها عمل قانونی است.

هیچ کس می خواهد برای دیدن هر کسی مجروح در تعامل با پلیس, اما آن را غیر واقعی انتظار می رود که به طور کامل قابل اجتناب است.

"گاهی اوقات برای دریافت در آن وجود دارد و صرفه جویی در زندگی کسی یا کمک به کسی که نیاز شما نیاز به استفاده از نیروی فیزیکی," او گفت:. "نه هر مورد خواهد بود د-افزایش یافت."

Harsha Walia مدیر اجرایی قبل از میلاد آزادی های مدنی ارتباط گفت: نظارت پلیس نمی خواهد نیاز به بررسی وجود دارد گسترده تر شیفت به کاهش دامنه و مقیاس ادارات از جمله حذف روان-سلامت تماس از اختیارات آنها.

"روشن است که ما نیاز به راه حل های دیگر," او اضافه شده است.

هنگامی که ماموران پلیس درگیر در یک حادثه خشونت آمیز آنها برگزار می شود باید به یک استاندارد بالاتر از دیگر شهروندان گفت: Walia.

"وجود دارد باید به استانداردهای مختلف در محل بر اساس قدرت پویا," او گفت:.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن