کره جنوبی در گزارش جدید داخلی Coronavirus موارد

بزرگنمایی این تصویر یک عبادت می سوزد بخور در طول روز تولد بودا خدمات به دعا برای غلبه بر این بیماری

توسط MINERALNEWS در 11 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

یک عبادت می سوزد بخور در طول روز تولد بودا خدمات به دعا برای غلبه بر این بیماری همه گیر کوروناویروس در Jogyesa معبد در سئول در روز پنج شنبه. چانگ سونگ-Jun/گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
چانگ سونگ-Jun/گتی ایماژ

کره جنوبی که برپا اولیه نبرد در برابر COVID-19 بعد از بیماری پدید آمده از چین در روز پنج شنبه گفت که آن را تا به حال هیچ جدید داخلی موارد برای اولین بار پس از افزایش نزدیک به ده سال پیش.

کشور را تجربه اول خود را در مورد Jan. 20 اما نمی بینم عفونت سطح شیب دار تا اواسط فوریه. آنها به اوج خود رسید و در فوریه. 29 با 909 روزانه موارد شده اند و روند را تا کنون از.

کره مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری گزارش شده فقط چهار coronavirus عفونت در پنجشنبه همه آنها مواردی که از خارج از کشور است. که به ارمغان می آورد تعداد در کشور به 10,765 با 247 مرگ و میر.

پنجشنبه عطف دیده می شود به عنوان یک پیروزی برای کره جنوبی که بین المللی دریافت کرده است ستایش برای دست زدن به آن از همه گیر با آن سنگین تکیه بر گسترده آزمایش جداسازی و تماس با ردیابی برای کنترل COVID-19.

حتی با رکود محلی مقامات بهداشتی باقی می ماند در حالت آماده باش بیش از یک سری از تعطیلات که شروع روز پنج شنبه با بودا تولد و به دنبال آن ممکن است روز جمعه و روز جهانی کودک در هفته آینده Yonhap news agency گزارش.

مقامات بهداشت نیز روز پنجشنبه گفت که آنها تا به حال به این نتیجه رسیدند هیچ محلی انتقال این ویروس در طول انتخابات پارلمانی در اوایل این ماه که در آن مقامات مورد نیاز رای دهندگان به پوشیدن ماسک و دستکش در حالی که ریخته گری آراء رویترز گزارش.

"بیست و نه میلیون رای دهندگان شرکت کننده در مارس 15, انتخابات پارلمانی ... نه یک مورد مربوط به انتخابات گزارش شده در طول 14 روز جوجه کشی دوره" Yoon Tae-ho مدیر کل برای سلامت عمومی سیاست گفت یک جلسه با توجه به انتخاب.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب