پرده برای Camelot: آخرین کندی خواهر و برادر مرگ پایان دوران

بوستون - Camelot درون دایره است که فقط در مورد رفته — هر چند روح آن برخی می گویند بسیار زنده است.چهارشنبه مرگ

توسط MINERALNEWS در 30 خرداد 1399

بوستون - Camelot درون دایره است که فقط در مورد رفته — هر چند روح آن برخی می گویند بسیار زنده است.

چهارشنبه مرگ ژان کندی Smith, تحسین, سفیر سابق آمریکا به ایرلند و آخرین بازمانده خواهر و برادر رئیس جمهور جان اف کندی تقریبا پاکسازی کسانی که نزدیک به ترور 35 جمهور ایالات متحده است.

"این نوع از پایین آوردن پرده در امریکا یکی از سه, سیاسی, سلسله — به Adamses the Roosevelts و در حال حاضر کندی گفت:" پاتریک Maney یک کندی محقق و بازنشسته استاد تاریخ در کالج بوستون.

تنها اتل کندی 92 در سال JFK برادر, Robert F. Kennedy — خود را قطع توسط یک قاتل گلوله پنج سال بعد در میان توانا و مبارزه برای حقوق مدنی با انعکاس طنين انداز شرکت در سال 2020 — با ما باقی می ماند.

"جهان به نظر می رسد کمتر روشن امروز" گفت: ویکتوریا رخی کندی, که, شوهر سابق پلیس آمریکا ادوارد کندی JFK یکی دیگر از برادر در سال 2009 درگذشت.

کندی اسمیت که روز شنبه در سن 92 در منهتن خانه است که مورد ستایش قرار داد برای بازی در یک نقش محوری در روند صلح در ایرلند شمالی.

او هشتم از نه فرزند یوسف P. و رز کندی. او ازدواج کندی خانواده مشاور مالی و آینده کاخ سفید رئیس ستاد Stephen ادوارد اسمیت در سال 1956.

چند تا از خواهر و برادر غم انگیز قبل از او در مرگ با دهه.

او خواهر و برادر شامل برادر جوزف کندی جونیور, کشته در عمل در طول جنگ جهانی دوم; Kathleen "لگد" کندی که در یک سال 1948 سقوط هواپیما; رئیس جمهور ترور در سال 1963; و سناتور کشته در سال 1968.

سناتور. ادوارد کندی جوانترین از کندی خواهر و برادر, درگذشت, سرطان مغز در ماه اوت سال 2009 در همان ماه خود را خواهر یونیس کندی شرایور درگذشت.

و بی امان رشته از فجایعی که اتفاق افتاده قبیله به نظر می رسد هرگز برای متوقف کردن. در تابستان گذشته سوارس کندی تپه 22 ساله و نوه بابی کندی ضرب overdosed با مواد مخدر در خانواده یاد مرکب در کیپ کاد.

"در طول چند سال گذشته بوده ایم خاطر نشان کرد از کندی خانواده بسیاری از فجایع" Maney گفت. "(کندی اسمیت) مرگ باعث می شود ما فکر می کنم از برخی از پیروزی های خانواده و موفقیت های بزرگ خود را که هنوز شکل ما امروز زندگی می کند."

این JFK دوران بود که لقب "Camelot" به دلیل جوانی رئیس جمهور و پر زرق و برق همسر ژاکلین کندی برانگیخته حس ملی ابراز خوش بینی در یک خط شکسپیر به قلم چهار قرن قبل از آن: "اجازه ندهید که آن را فراموش کرده بود که یک بار وجود دارد یک نقطه برای یک مختصر درخشان لحظه ای که به عنوان شناخته شده بود Camelot."

برای یک نسل از آمریکایی ها حزب دموکرات قبیله نمایندگی نزدیک ترین چیزی که آمریکا تا به حال به خانواده سلطنتی آن را همیشه تحسین در جای دیگر.

برای مطمئن شود, بقایای دوران کندی در اطراف ما هستند.

هنوز هم وجود دارد آلاینده کندی ترکیب در هیانیس پورت. جان اف کندی ریاست جمهوری کتابخانه و موزه و Edward M. Kennedy موسسه برای این کشور ایالات متحده آمریکا هستند و عمده تساوی برای بازدید کنندگان به بوستون — و یا آنها قبل از این بیماری همه گیر کوروناویروس به طور موقت توقیف آنها.

و Kennedys هنوز خدمت یا در حال اجرا برای دفتر و درگیر شدن در خدمات عمومی در راستای پایدار ترین نقل قول از JFK 1961 مراسم تحلیف: "بپرسید نه آنچه که کشور خود را می تواند برای شما انجام دهد — بپرسید آنچه شما می توانید انجام دهید برای کشور خود."

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

در کنگره ایالات متحده جو Kennedy III که RFK نوه و تنها عضو سیاسی سلسله در حال حاضر در منتخب دفتر در حال اجرا است برای آمریکا در ماساچوست است.

در روز پنج شنبه او به نام کندی اسمیت یک "باور نکردنی پسر" که به رهبری "قابل توجه در زندگی است."

امی کندی همسر سابق کنگره ایالات متحده پاتریک کندی در رود آیلند است که در حال اجرا برای یک خانه صندلی در نیوجرسی.

دیگران مانند Joseph P. Kennedy II — سابق کنگره عضو که اجرا می شود یک برنامه است که کمک می کند تا ضعیف گرمای خانه در زمستان — باید راههای مختلف را به عقب.

"این سخت است تصور کنید یک خانواده دیگر با داشتن طیف گسترده ای از اثرات که Kennedys" گفت: دارل وست معاون رئیس جمهور و مدیر اداره مطالعات در موسسه بروکینگز فکر می کنم تانک در واشنگتن است.

اما با ژان کندی اسمیت مرگ که در یک زمان از hyperpartisanship چیزی است که برای همیشه رفته غرب گفت: توصیف آن به عنوان "عبور از گارد."

"آن نسل بود و بزرگترین نسل" او گفت:. "از آن زمان به بعد شده اند وجود دارد بسیاری از مشکلات است. مردم نگرانی در مورد توانایی ما برای ظهور تا چالش هایی که ما با آن مواجه. به نظر می رسد یک زمان بسیار طولانی پیش زمانی که کندی در حال اجرا بودند دولت ملی."

Maney می بیند مدرن آمریکایی تاریخ سیاسی تقسیم به دو دوره: قبل از کندی و پس از کندی.

"The Kennedys هنوز هم نگه دارید به ما در راه است که هیچ کس از آن زمان برگزار کرده است یک نسل افسون شده," او گفت:. "هنوز هم وجود دارد چیزی در مورد کندی رمز و راز است که باقی می ماند."

___

دنبال AP جدید انگلستان ویرایشگر لایحه Kole در توییتر در http://twitter.com/billkole



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن