NIH توقف هیدروکسی کلروکین مطالعه می گوید: "بعید است که برای کمک به COVID-19 بيمار

بزرگنمایی این تصویر رهبر اقلیت سنا چاک شومر D-n. y. دارای یک بطری هیدروکسی کلروکین در حالی که نگرانی

توسط MINERALNEWS در 1 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

رهبر اقلیت سنا چاک شومر D-n. y. دارای یک بطری هیدروکسی کلروکین در حالی که نگرانی در مورد استفاده از آن. لو Radin/اقیانوس آرام/را فشار دهید اقیانوس آرام پرس/LightRocket از طریق Ge پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
لو Radin/اقیانوس آرام/را فشار دهید اقیانوس آرام پرس/LightRocket از طریق Ge

موسسه ملی بهداشت است متوقف مطالعه خود را از هیدروکسی کلروکین یک داروی جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن به ترویج به عنوان یک درمان ممکن برای COVID-19 و هنگامی که ادعا می شود در نظر گرفتن خود را.

در بیانیه صادر شده در شنبه آژانس گفت که اگر چه آن به نظر نمی رسد هیدروکسی کلروکین باعث آسیب به بیماران در این مطالعه همچنین "بسیار بعید است سودمند خواهد بود."

"داده های حاصل از این مطالعه نشان می دهد که این دارو ارائه شده هیچ سود اضافی در مقایسه با دارونما کنترل برای درمان COVID-19 در بيماران بستری در بيمارستان" با توجه به NIH.

این خبر می تواند نشان دهنده قضاوت نهایی در تلاش برای تعیین اینکه آیا این دارو می تواند مورد استفاده برای درمان بیماران بستری با COVID-19 یک بیماری است که آلوده به بیش از 2.2 میلیون آمریکایی که ادعا کرده است در حدود 120,000 زندگی در ایالات متحده است.

غذا و دارو صادر اضطراری با استفاده از مجوز برای مواد مخدر در ماه مارس یک حرکت است که پاک راه را برای آن به آزمایش می شود به عنوان یک درمان ممکن برای coronavirus. اما FDA که لغو مجوز در روز دوشنبه گفت این دیگر معقول و منطقی به این باور است که دهان فرمولاسیون [هیدروکسی کلروکین] و [کلروکين] ممکن است موثر در درمان COVID-19 و نه آن را معقول و منطقی به این باور است که شناخته شده و بالقوه مزایای این محصولات بیشتر خود را شناخته و خطرات بالقوه."

روز چهارشنبه سازمان بهداشت جهانی به دنبال کت و شلوار پایان دادن به آن آزمایشی از این دارو به عنوان به خوبی.

NIH راه اندازی کارآزمایی بالینی از هیدروکسی کلروکین در ماه آوریل در مرکز پزشکی دانشگاه واندربیلت در نشویل. آن را با هدف مطالعه در مجموع 500 نفر اما دادگاه متوقف شد بعد از 470 شده بود ثبت نام.

این دارو به مدت طولانی استفاده شده است برای درمان مالاریا و شرایط مانند آرتروز و لوپوس. در اوایل بیماری همه گیر محققان بر این باور آن را به انجام این پتانسیل نیز موثر باشد در برابر COVID-19. تست های آزمایشگاهی نشان داد که این دارو با دخالت توانایی coronavirus برای ورود به سلول است اما نتایج آن از در آمد نسبتا کوچک آزمون است که می تواند هرگز تکرار در مقیاس بزرگ است.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن