با مالیات مهلت بلندی IRS چهره پرونده آن را به عنوان انتقال از COVID-19 بحران

بزرگنمایی این تصویر اقتصادی امداد بررسی توزیع شده توسط IRS برای کمک به با مشکلات ناشی از بیماری همه

توسط MINERALNEWS در 27 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

اقتصادی امداد بررسی توزیع شده توسط IRS برای کمک به با مشکلات ناشی از بیماری همه گیر کوروناویروس. ممکن است برخی از زمان برای IRS برای دریافت از طریق آن پرونده ها کار می کنند. اریک گی/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
اریک گی/AP

کارگران فدرال شروع به نام به دفاتر خود را در برخی مناطق و در میان اولین به بازگشت کارکنان خدمات درآمد داخلی. آن زمان مشغول.

این بیماری همه گیر کوروناویروس درخواست از دولت برای تمدید مهلت برای پر کردن اظهارنامه مالیاتی تا 15 ژوئیه است که فقط در اطراف گوشه. در ضمن IRS است که هنوز توزیع coronavirus امداد چک به میلیون ها نفر از آمریکایی ها است.

خیلی از کار پردازش اظهارنامه مالیاتی خودکار به عنوان برخی از 90 درصد از مالیات دهندگان فایل آنها به صورت الکترونیکی با توجه به IRS.

اما بسیاری از مردمی هنوز ایمیل خود را می گرداند و کسانی که در حال انباشته.

"من فکر می کنم که IRS فوق العاده پشت" نینا اولسون ملی سابق مالیات دهندگان مدافع می گوید NPR. "سرریز شده است آنقدر بزرگ است که IRS تا به حال به اجاره تراکتور-تریلر و حتی برخی از ذخیره سازی — ذخیره سازی جداگانه — فقط ذخیره اسناد تا زمانی که کارکنان می تواند به عقب می آیند و کار را از طریق آنها."

در IRS تسهیلات در, Covington, Ky., فقط در سراسر رودخانه از سینسیناتی حدود 100 کارگر نامیده شده است را به دفتر بسیاری به کار در mailroom.

دبی <url> یک IRS کارمند که سر فصل های محلی از ملی خزانه کارکنان اتحادیه که نشان دهنده بسیاری از نمایندگان کارگران می گوید: سازمان مدیریت در مرکز است و محتاط بوده است.

"آنها فاصله همه را," او می گوید. "به عنوان مثال روز-شیفت کارکنان نشستن در میز یک و سه و پنج و هفت. و شب شیفت کارکنان خواهد و سپس نشستن در دو و چهار و شش و هشت."

<url> می گوید: او خوشحالم IRS مدیریت در حال حرکت است دقت کنید.

"من درک می کنم که شما می دانید ایالات متحده شهروندان حق دارند از ما انتظار انجام شغل ما است. من اصلا مخالف با آن در همه. من فقط خوشحالم که مدیریت دیده است مناسب برای انجام آن در یک مد است که امن برای کارکنان. هیچ کس می خواهد به مرگ به مطمئن شوید که کسی اظهارنامه مالیاتی دقیق است."

تونی Reardon ملی رئیس این اتحادیه می گوید: تا کنون همه چیز رفته هموار برای آن دسته از کارگران که شده اند به نام. اما او می گوید وجود دارد نگرانی در مورد آینده خیلی زود است.

"آنها رو به رابطه با چیزهایی مانند شما می دانید, آن را امن برای شهر اتوبوس ؟ آن را امن برای گرفتن قطار ؟ آنچه ما انجام می دهند در مورد کودکان ما ؟ چرا که آنها نه در مدرسه و آه ما ندارد و اردوهای تابستانی برای آنها را به رفتن به."

اولسون, که در حال حاضر هدایت این مرکز برای مالیات دهندگان حقوق می گوید: از آن زمان به تجدید نظر در نقش IRS که مدتها است با کمبود بودجه روبرو توسط کنگره است و زین با یک عتیقه سیستم های کامپیوتری.

اولسون اشاره می کند که آژانس اداره آنچه که او خواستار این کشور بزرگترین ضد فقر برنامه — مالیات بر درآمد به دست آورده اعتباری و توزیع محرک چک.

"چرا [نبودند کارکنان آن] تعیین شده به عنوان ضروری کارگران, شما می دانید, مراقبت های بهداشتی کارگران ؟ آنها کارگران ضروری برای سلامت اقتصاد است."

او پیش بینی کرد که از آن خواهد شد یک سال و نیم قبل از آژانس میکشد تا با آن تعداد کار که می تواند منجر به برخی از تاخیر در بازپرداخت چک برای مالیات دهندگان.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب