MLB صاحبان پیشنهاد روز افتتاحیه در اوایل ماه جولای

بزرگنمایی این تصویر زمینه خدمه حفظ این زمینه در غیر این صورت خالی Seattle Mariners' ballpark در چهار

توسط MINERALNEWS در 23 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

زمینه خدمه حفظ این زمینه در غیر این صورت خالی Seattle Mariners' ballpark در چهار شنبه, مارس 11 سال 2020 است. ایلین تامپسون/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
ایلین تامپسون/AP

لیگ اصلی بیس بال صاحبان خواهد شد ارائه یک پیشنهاد به اتحادیه بازیکنان برای شروع آن سال 2020 فصل در ماه جولای بدون فن.

اگر این پیشنهاد را مورد تایید, توسط بازیکنان بیس بال' union, باز, بعد محل را در اطراف ژوئیه 4 تعطیلات آخر هفته و بهار آموزش شروع می شود در اوایل تا اواسط ماه ژوئن.

تیم خواهد بازی در اطراف 82 بازی در فصل به طور منظم نسبت به استاندارد 162 بازی و تنها بازی مخالفان خود را بدست آورد و یا تیم در همان منطقه جغرافیایی. این پیشنهاد نیز گسترش حذفی استخر از 10 تا 14 با اضافه کردن یک کارت وحشی بازی کردن در هر لیگ.

واشنگتن پارچ شان Doolittle ابراز نگرانی در توییتر بیش از دقیقا چگونه این لیگ خواهد پیاده سازی پروتکل های ایمنی مانند تست و quarantining.

به گفته یک منبع با آگاهی از طرح جولای راه اندازی مجدد پیشنهاد می گذارد از سلامت و پروتکل های ایمنی برای بازیکنان و سایر کارکنان.

MLB صاحبان انتظار می رود برای دیدار با بازیکنان در اتحادیه در روز سه شنبه وجود دارد که در آن است به احتمال زیاد به بحث در مورد جزئیات پیشنهاد. به ویژه در بخشی از این طرح نیاز به بازیکنان و تیم ها برای به اشتراک گذاشتن بازی درآمد 50-50 تاریخی برای اولین بار در لیگ اصلی بیس بال است که به احتمال زیاد یک مانع در مذاکرات است.

به دلیل همه گیر بازیکنان در حال حاضر گرفته شده حقوق و دستمزد کاهش و در ماه گذشته اتحادیه رهبر تونی کلارک به اسوشیتد پرس گفت که بخشی از لیگ مذاکرات "بود."

این طرح بنا به گزارش عوامل طرفداران حضور در بازی های شخصی در برخی از نقطه به طور بالقوه شروع با جمعیت و به تدریج با افزایش تعداد افراد مجاز در استادیوم.

اما هر سناریو که در آن تماشاگران می تواند تماشای بازی در شخص خواهد بستگی به توانایی برای اجتماعات بزرگ رخ می دهد در فدرال و ایالتی و محلی در سطح.

در روزانه خود را در کنفرانس مطبوعاتی روز دوشنبه کالیفرنیا رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom در پاسخ به یک سوال در MLB جولای تاریخ راه اندازی مجدد و گفت: به او گفته بود به بیس بال کمیسر راب مانفرد.

او گفت: "ما نمی خواهد هر چیزی را انجام دهید که در تضاد با دولت دستورالعمل" Newsom گفت: "ما را ببینید که در آن ما در ماه جولای خواهد بود."

تام گلدمن و آستین شاخ کمک به این داستان.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب