بله با پوشیدن ماسک کمک می کند. اینجا چرا

بزرگنمایی این تصویر یک مرد در یک ماسک پیاده گذشته یک نقاشی دیواری در کنار یک ساختمان در شهر نیویورک

توسط MINERALNEWS در 2 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

یک مرد در یک ماسک پیاده گذشته یک نقاشی دیواری در کنار یک ساختمان در شهر نیویورک در ماه آوریل است. Timothy A. کلاری/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Timothy A. کلاری/خبرگزاری گتی ایماژ

ماسک پوشیدن تبدیل به یک موضوع بحث شدید در ایالات متحده است.

مردم مخالف ماسک حکم را به صحنه تظاهرات و بهداشت محلی رسمی در اورنج کانتی, کالیفرنیا., ترک کار خود را پس از دریافت تهدید به مرگ برای یک ماسک سفارش. پس از مدت کالیفرنیا رژیم صهیونیستی است. گاوین Newsom دستور کالیفرنیا به سایش پوشش صورت در عمومی.

در ضمن در تگزاس رژیم صهیونیستی است. گرگ ابوت به تازگی اجازه برخی از شهرستانهای استان به اعمال ماسک مقرر در کسب و کار با وجود زودتر سفارش منع مجازات افراد برای پوشیدن ماسک.

در حالی که سیاستمداران spar بیش از موضوع تعداد فزاینده ای از مطالعات علمی حمایت از این ایده که ماسک ها یک ابزار مهم در مهار گسترش coronavirus.

برای مثال یک متاآنالیز از 172 مطالعات که نگاه های مختلف مداخلات برای جلوگیری از انتقال COVID-19 سارس و MERS از فرد آلوده به افراد نزدیک به آنها را. این تحلیل منتشر شده در مجله لانست در ژوئن 1, یافت, که, ماسک پوشیدن به طور قابل توجهی کاهش می دهد خطر ابتلا به ویروسی انتقال است.

"چه این شواهد پشتیبانی از این است که اگر سیاست های اطراف با استفاده از ماسک صورت در محل آن را در واقع با یک نسبتا بزرگ اثر می گوید:" مطالعه همکاری نویسنده هولگر Schünemann متخصص اپیدمیولوژی در دانشگاه مک مستر.

در حال حاضر بسیاری از مطالعات در تحلیل نگاه ماسک صورت استفاده در مراقبت های بهداشتی و نه جامعه تنظیمات. و آنها مشاهده نمی, استاندارد طلا از علم کارآزمايی بالينی تصادفی کنترل شده خواهد بود که "بسیار غیر اخلاقی در یک بیماری همه گیر می گوید:" جفری شمن متخصص اپیدمیولوژی در دانشگاه کلمبیا. هنوز هم او می گوید: این واقعیت است که وجود دارد بهره مند شوند از ماسک های روشن است.

"من شخصا فکر می کنم که ماسک های صورت هستند که یک جزء کلیدی از غیر دارویی زرادخانه ما باید به مبارزه با COVID-19 می گوید:" شمن.

آن را قابل فهم اگر برخی از مردم شک و تردید باقی می ماند, از آنجا که در آغاز همه گیر مقامات بهداشت عمومی در ایالات متحده گفت: عموم مردم نمی نیاز به ماسک. اما این تغییر به عنوان آن مشخص شد که افراد آلوده می تواند گسترش coronavirus قبل از آنها حتی علائم نشان می COVID-19 یا حتی اگر آنها هرگز نشان دادن علائم است.

محققان تاکید بر دو دلیل اصلی وجود دارد به پوشیدن ماسک. وجود دارد برخی از شواهد برای حفاظت از پوشنده لباس اما شواهد قوی تر است که ماسک محافظت از دیگران از ابتلا به عفونت از فرد با پوشیدن ماسک. و افراد آلوده می تواند گسترش ویروس فقط با صحبت کردن.

"اگر شما در حال صحبت کردن در زمانی که همه چیز در حال بیرون آمدن از دهان آنها بیرون آمدن سریع می گوید:" Linsey Marr یک محقق در ویرجینیا که مطالعات هوابرد انتقال ویروس ها. "آنها در حال رفتن به اسلم به ماسک های پارچه ای. من فکر می کنم حتی با کیفیت پایین, ماسک می توانید بلوک های بسیاری از آن قطرات است."

Marr اشاره به یک مطالعه منتشر شده در طبیعت پزشکی در ماه آوریل است که در نگاه مردم آلوده با آنفولانزا فصلی و coronaviruses. آن را یافت که حتی شل-اتصالات فولاد ماسک مسدود تقریبا تمام مسری قطرات wearers نفس و حتی نیز برخی عفونی معلق در هوا — ذرات کوچک است که می تواند معطل شدن در هوا.

دیگر مطالعات اخیر ارائه شواهد غیر مستقیم برای جهانی ماسک استفاده کنید حتی اگر فرسوده توسط افرادی که احساس سالم است. یک مطالعه منتشر شده در اواخر ماه مه در BMJ جهانی بهداشت در نگاه مردم خانوار در پکن که در آن یک فرد تایید شد به COVID-19. در آن زمان توضیح می دهد که مطالعه همکاری نویسنده Raina مک اینتایر و تحقیق شد و در حال حاضر نشان می دهد که اکثریت انتقال این ویروس اتفاق می افتد در داخل خانواده و چین در حال حاضر به یک فرهنگ ماسک پوشیدن. این مطالعه نشان داد که در خانواده های که در آن هر کس با پوشیدن ماسک صورت در داخل خانه به عنوان یک اقدام احتیاطی قبل از اینکه آنها می دانستند که هر کسی که در زندگی وجود دارد و بیمار بود خطر انتقال قطع شد با 79 درصد.

"بیشتر مردم بودند که با پوشیدن ماسک محافظ آن می گوید:" مک اینتایر رئیس برنامه امنیت زیستی در کربی موسسه در دانشگاه نیو ساوت ولز در استرالیا. به عبارت دیگر وقتی که همه عینک ماسک آن محافظت تمام خانواده.

مطالعه دیگری منتشر شده در اواخر ماه مه در مجله سلول نشان می دهد که coronavirus ممکن است برای اولین بار خود را ایجاد و در حفره بینی, قبل از اینکه گاهی اوقات در حال حرکت به ریه ها به علت آسیب های جدی تر. اگر که مورد نویسندگان نتیجه گیری یافته های "استدلال می کنند برای استفاده گسترده از ماسک" برای جلوگیری از ویروس از خروج آلوده بینی و یا وارد کردن یک مثلا یکی.

و مدل سازی یک مطالعه منتشر شده در این ماه در مجموعه مقالات انجمن سلطنتی یک, این نتیجه رسیدند که اگر اکثریت جمعیت عینک ماسک صورت در عمومی — حتی فقط در خانه, آنهایی — که این می تواند به طور چشمگیری کاهش انتقال ویروس و کمک به جلوگیری از آینده امواج از این بیماری همه گیر. (به یاد داشته باشید ما هنوز در موج اول در ایالات متحده)

بزرگنمایی این تصویر

N95 ذرات تنفسی ماسک (سمت چپ) بلوک حداقل 95% از ذرات هوابرد در هوا. اما آنها هنوز هم در تامین کوتاه مدت است و باید محفوظ پزشکی کارگران است. فولاد ماسک صورت (راست) موثر در حفاظت از دیگران از پوشنده لباس قطرات است. Victor J. آبی/بلومبرگ از طریق گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Victor J. آبی/بلومبرگ از طریق گتی ایماژ

محققان به شما خواهد گفت که ماسک نمی خواهد حمایت کامل فراهم می کند. و اذیت کردن علم از ماسک زمان خواهد بود. اما Marr می گوید وجود شواهد کافی در حال حاضر به می گویند که همراه با اقدامات مانند اجتماعی فاصله ماسک واقعا کمک کند.

"از آنچه که من دیده ام من خواهد بود و راحت فرستادن بچه ها به مدرسه اگر هر کس با پوشیدن ماسک و آنها ماندن تا آنجا غیر ممکن" Marr می گوید.

البته چقدر حفاظت ماسک را فراهم می کند — هر دو به پوست را کاهش می دهد و به مردم در اطراف آنها — بستگی به نوع ماسک و آیا شما با پوشیدن آن را به درستی. (توجه داشته باشید: آن را به شما را پوشش بینی و همچنین دهان خود را.) N95 ماسک طراحی شده برای مناسب محکم در اطراف بینی و دهان به طوری که هوای نفس شما را از طریق ماسک; هنگامی که فرسوده به درستی آنها بلوک حداقل 95% از ذرات هوابرد. N95 ماسک محافظت از هر دو پوشنده لباس و دیگر افراد, اما آنها هنوز هم در تامین کوتاه مدت است و باید محفوظ است برای مراقبت های بهداشتی کارگران و پاسخ اضطراری.

فولاد ماسک طراحی شده برای محافظت از مردم از پوشنده لباس است. زیرا آنها مناسب آزادانه پوشنده لباس می تواند هنوز هم تنفس در فیلتر هوا از دو طرف. حتی پس از جراحی, ماسک ارائه برخی از مزایای به پوشنده لباس به عنوان: تست آزمایشگاهی نشان داده است که فولاد ماسک جلوگیری از 75 درصد از تنفسی-قطرات-اندازه ذرات است.

به عنوان برای پارچه ماسک حفاظت بستگی دارد که آنها چه ساخته شده و چگونه به خوبی آنها مناسب است. اما با ترکیب مناسب از مواد شما می توانید ایجاد یک ماسک پارچه ای که ارائه می دهد حفاظت به پوشنده لباس در 30 ٪ تا 50 ٪ محدوده یا بیشتر می گوید ممکن است چو متخصص اپیدمیولوژی در کلرادو دانشکده بهداشت عمومی که با همکاری یک مقاله منتشر شده در ژوئن 2 در نامه نانو در تصفیه وری از ماسک های خانگی مواد. که دور از حفاظت کامل اما با ترکیب اجتماعی فاصله گرفتن و شستن دست او می گوید: آن را قطعا بهتر از هیچ چیز است.

NPR YouTube

"من فکر می کنم ما نیاز به ترکیبی از [ماسک] فاصله اجتناب از جمعیت اجتناب از تهویه ضعیف فضاهای می گوید:" Marr. حتی اگر هر یک از این اقدامات فردی فقط تا حدی موثر او می گوید: "در زمانی که شما اضافه کردن همه آنها را در بالای هر یک از دیگر, شما می توانید دستیابی به اعداد بهتر برای کاهش انتقال است."

این ماه در دنیای واقعی ارائه شواهد به عقب که ارزیابی: رئیس مرکز بهداشت محلی در Springfield, Mo. گزارش شده که پس از دو آرایشگران آزمایش مثبت برای coronavirus هیچ یک از 140 مشتریان و شش همکاران به طور بالقوه در معرض پایین آمد با COVID-19. همانطور که واشنگتن پست گزارش گفته مقامات دو آرایشگران عینک پارچه ماسک. با توجه به بیانیه ای از وزارت بهداشت و درمان در اسپرینگفیلد در سالن نیز سیاست های دیگر در جایی مانند فاصله سالن تا صندلی و متناوب قرار ملاقات.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب