آرایشگران برش مو در میشیگان کنگره چمن به اعتراض ضد Coronavirus Shutdown

بزرگنمایی این تصویر آرایشگران و مدل مو به معترضان یک اصلاح در یک تظاهرات در برابر میشیگان stay-at-ho

توسط MINERALNEWS در 1 خرداد 1399
بزرگنمایی این تصویر

آرایشگران و مدل مو به معترضان یک اصلاح در یک تظاهرات در برابر میشیگان stay-at-home سفارشات در کنگره آمریکا در لنسینگ در روز چهارشنبه. ابیگیل Censky/WKAR پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
ابیگیل Censky/WKAR

اعتراض در لانسینگ, Mich., در برابر stay-at-home سفارشات با تمرکز بر آنچه که تبدیل به یک وحدت گریه برای چنین تظاهرات — کوتاهی مو.

کنگره چمن تبدیل شده بود به یک آرایشگاه. حداقل یک دوجین آرایشگران و سبک برجسته آسیب به خود توقیف کسب و کار راه اندازی کارت جداول و ژنراتور به قدرت کلیپرز و مردم به انتظارنشسته بودند.

وجود دارد هیچ دما چک چند نفر با پوشیدن ماسک و کمی به هیچ اجتماعی فاصله. هفت آرایشگری بودند یکی توسط پلیس ایالتی میشیگان برای رفتار آشوبگرانه برای امتناع از متوقف کند.

Sreeny Cherukuri تا به حال بدست خود کوتاه کردن مو در سه ماه. او گفت که او آمد برای نشان دادن حمایت خود را برای کسب و کارهای کوچک. او گفت که او فکر می کند سالن و مغازه سلمانی در کانون توجه است چرا که هر کس می تواند مربوط به آنها.

"این یکی از جاهایی که شما هنوز هم باید یک ارتباط با ارائه دهنده" او گفت:. "من واقعا نمی دانم نام این مرد است که با این نسخهها کار در ایستگاه های گاز, اما من می دانم که نام خانم ها که برش مو من, بنابراین من فکر می کنم که چرا آن را لمس نقطه است."

برای معترضان در سراسر کشور کوتاه کردن مو است که یک بیانیه سیاسی.

سناتور. تد کروز سناتور تگزاس ساخته شده بیانیه ای به تازگی با گرفتن اولین پاندمی کوتاه کردن مو از یک آرایشگر بود که آمریکا برای مقابله با دولت را به سالن خود را.

یک آرایشگر در نیویورک را به خود جلب کرد و مخالفت مقامات دولتی پس از ادامه دادن به موهایشان در برابر سفارشات. سلمانی بعد از آزمایش مثبت برای coronavirus.

روز چهارشنبه در اعتراض برگزار شد میشیگان محافظه کار ائتلاف همان گروهی که سازماندهی عملیات ترافیکی در لنسینگ در ماه آوریل است.

این اعتراض در صورتحساب یا لیست به عنوان عملیات کوتاه کردن مو در حمایت از 77 سال-آرایشگر کارل Manke که مجوز باطل شده و در حال حاضر در یک دادگاه نبرد با دولت پس از باز کردن کسب و کار خود را در طول اقامت در خانه سفارش دهید.

اما برخی از مشتریان و صاحبان کسب و کار نیست بنابراین مشتاق به بازگشت به سالن و آرایشگاه و مغازه ها و حتی کسانی که باز خواهد شد تحت سخت پروتکل های ایمنی.

Nefertiti هریس دارای بافت توسط نفرتیتی یک سالن است که caters به دیترویت سیاه جامعه است که شده است به خصوص هواپیمای COVID-19.

او گفت که او در می یابد آن را سخت به این باور است که مردم معترض به موهای خود را قطع و برای باز کردن سالن و آرایشگاه برگشت.

"آنها واقعا chomping در بیت به موهای خود را قطع? منظورم کسانی هستند که به اعتراضات واقعا در مورد آن ؟ من سوال است که. من حتی نمی فکر می کنم آن را در مورد کوتاه کردن مو در همه. ... هنگامی که شما از دست داده اند و بسیاری از عزیزان به این بیماری شما فکر می کنم دو بار گفت:" هریس.

آزادی به این تصمیم بستگی به جایی که شما زندگی می کنند. در ایالات میسوری و آرکانزاس آرایشگاه و سالن فنر برگشت به زندگی است.

در برخی دیگر مانند میشیگان و حتی به عنوان کنترل از راه دور بخش هایی از دولت بازگشایی سالن ها و آرایشگران بسته باقی می ماند و با توجه به رژیم صهیونیستی است. گرچن Whitmer بعید به بازگشایی حتی پس از اقامت در خانه سفارش برداشته شده است.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب