بیس بال در حال آمدن است به صورت یک بیماری همه گیر و کوتاه 2020 فصل

بزرگنمایی این تصویر یک برنز بازیکن بیس بال می ایستد خارج Coors زمینه در دنور یکی از استادیوم های idl

توسط MINERALNEWS در 4 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

یک برنز بازیکن بیس بال می ایستد خارج Coors زمینه در دنور یکی از استادیوم های idled در طول شیوع کروناویروس. لیگ و بازیکنان ارتباط به توافق لیگ در انتظار اتحادیه بازیکنان برای پاسخ به این که آیا آن را به بازی به توافق برسند کوتاه فصل ابتدا در اواخر ماه جولای. دیوید Zalubowski/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
دیوید Zalubowski/AP

لیگ اصلی بیس بال و بازیکنان آن انجمن درباره توافق به بازی بازی های کوتاه نجومی این سال است. MLB بازیکنان ارتباط اعلام کرد برای اولین بار از طریق صدای جیر جیر.

در یک متعاقب انتشار اخبار MLB کمیسر راب مانفرد گفت: بازیکنان خواهد شد به گزارش بهار آموزش در جولای 1 و فصل به طور منظم است که برای شروع یا در جولای 23 یا 24. به جای استفاده از نمونه 162-بازی فصل به طور منظم تیم بازی خواهد کرد فقط 60 بازی.

لیگ اصلی بیس بال متوقف بهار آموزش در 12 مارس به دلیل coronavirus – فقط دو هفته قبل از آنچه که بود شده اند روز افتتاحیه. MLB می خواهد کوتاه فصل به دلیل ترس مدیران چه اتفاقی خواهد افتاد اگر coronavirus موارد resurged در پاییز و چگونه است که ممکن است تاثیر فصل و پلی آف.

تصمیم به از سرگیری بازی می آید یک روز پس از لیگ صاحبان رای به شروع یک کوتاه نجومی ماه آینده. صاحبان بازیکنان و MLB مقامات شده اند ارائه پیشنهادات و مقابله با طرح های برای سه ماه به سعی کنید برای رسیدن به یک توافق در حال بازی در سال 2020 است. اینچنین شده اند و پول و سلامت و ایمنی بازیکنان و کادر تيم.

برخی از جزئیات هنوز هم مشغول به کار شده است.

"MLB ارسال شده 60 بازی فصل به طور منظم برنامه ریزی برای نقد و بررسی توسط بازیکنان ارتباط" با توجه به لیگ یک بیانیه است. "پیشنهاد برنامه را تا حد زیادی بخشی از ویژگی های بازی بازی با بخش باقی مانده از هر باشگاه بازی های مقابل خود را در مقابل لیگ مربوطه جغرافیایی تقسیم (به عنوان مثال غرب در مقابل شرق و مرکزی در مقابل مرکز و غرب در مقابل غرب) در جهت کاهش سفر. اکثریت قریب به اتفاق لیگ برتر باشگاه های در حال انتظار برای انجام آموزش در ballparks در خانه اصلی خود شهرستانها."

آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن