بنگلادش بازگشایی 600 پوشاک کارخانه با وجود ویروس در معرض خطر

داکا, بنگلادش - نزدیک به یک ماه پس از بنگلادش دستور پوشاک کارخانه توقیف برای جلوگیری از گسترش coronavirus صنعت

توسط MINERALNEWS در 9 اردیبهشت 1399

داکا, بنگلادش - نزدیک به یک ماه پس از بنگلادش دستور پوشاک کارخانه توقیف برای جلوگیری از گسترش coronavirus صنعت بازگشایی صدها نفر از آنها با وجود خطرات این بیماری ممکن است گسترش یافته است.

Rubana Huq رئیس جمهور بنگلادش پوشاک تولید کنندگان و صادرکنندگان یا BGMEA گفت که او تحت فشار برای بازگشایی کارخانه پس از همه گیر هزینه های این صنعت بیش از 3 میلیارد دلار در سفارشات بودند که لغو و یا به حالت تعلیق درآمد.

Huq گفت: حدود 600 کارخانه تا به حال بازگشایی در این هفته با پیوستن به پروتکل های بهداشت. کارگران زندگی در نزدیکی این کارخانه برای اولین بار بازگشت به خطوط تولید, او گفت:.

حداقل 856 کارخانه ها خواهد شد به زودی Huq گفت.

بنگلادش دارای دومین صنعت پوشاک پس از چین است. آن را به طور معمول بدست آورده $35 میلیارد دلار سالانه از صادرات عمدتا به ایالات متحده و اروپا و استخدام حدود 4 میلیون نفر از کارگران بیشتر از مناطق روستایی است.

بنگلادش خود را آغاز کرد coronavirus مستند در اواخر ماه مارس زمانی که صاحبان کارخانه تولید متوقف شده به غیر از برخی از دوخت از تجهیزات حفاظت شخصی. کارگران چپ پایتخت آن داکا و در نزدیکی نرینگنج و Gazipur مناطق در امواج به عنوان بازگشت به روستای خود را خانه.

در جلسه روز شنبه, Salman F. رحمان نفوذ مشاور نخست وزیر شیخ حسینه خواستند گفت: دولت مشتاق به دیدن پوشاک سازان به آرامی بازگشایی کارخانه های خود را در مراحل.

"ما باید برای باز کردن کارخانه ها اما ما باید اطمینان از ایمنی کارگران را که" رحمان گفت: این جلسه با حضور صنعت نساجی و پوشاک کشور ،

روز سه شنبه این سازمان بین المللی کار از دولت خواست برای جلوگیری و کنترل گسترش از coronavirus در محل کار با کمک و ورودی از کارگران و کارگران گروه.

"اولین گام این است که تصویب چندین ایمنی و بهداشت اقدامات در محل کار بر اساس گفتگو بین کارفرمایان و کارگران و یک درک مشترک از coronavirus خطرات گفت:" بنگلادش کشور, مدیر برای ILO, Tuomo Poutiainen.

بازگشایی این صنعت پوشاک به نظر می رسد قبل از آمدن به کشور به طور کامل کنترل آن شیوع کروناویروس.

بنگلادش یک ملت از 160 میلیون نفر تایید 549 موارد جدید عفونت در سه شنبه, بالا بردن تعداد کل موارد به 6,462. که بالاترین تعداد موارد جدید در یک دوره 24 ساعته از کشور اولین مورد تایید شده در مارس 8, ارشد گفت: سلامت اداره رسمی Nasima سلطانه.

او گفت: حداقل 155 نفر کشته شده اند و تنها 139 مردم شناخته شده است به بهبود است.

بیشتر از ستاره در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره. ثبت نام برای خبرنامه رایگان به بالا امروز داستان های مورد علاقه خود را از مقالات و چیزهای بیشتری را در صندوق ایمیل خود

ثبت نام در حال حاضر


tinyurlis.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن