پنتاگون مسائل راهنمایی ممنوعیت استخدام که قبلا بستری با COVID-19

بزرگنمایی این تصویر ایالات متحده پرسنل نظامی دیده می شود در خارج از سرریز بیمارستان در Javits مرکز ک

توسط MINERALNEWS در 18 اردیبهشت 1399
بزرگنمایی این تصویر

ایالات متحده پرسنل نظامی دیده می شود در خارج از سرریز بیمارستان در Javits مرکز کنوانسیون در منهتن در ماه گذشته. پنتاگون با صدور موقت راهنمایی مشاوره احتیاط دنبال استخدام شده اند که در بیمارستان بستری قبلا با COVID-19. Kena Betancur/خبرگزاری گتی ایماژ پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Kena Betancur/خبرگزاری گتی ایماژ

هر کسی که قبلا بستری با COVID-19 خواهد بود از نظر پزشکی رد صلاحیت از پیوستن به ارتش, با توجه به موقت ارشاد صادر شده توسط پنتاگون این هفته است. وزارت دفاع گذاشته شده در توصیه های داخلی, یادداشت روز پنج شنبه پس از قبلی بیشتر به شدت دقت کنید سند شروع به گردش publicly.

که سختگیرانه تر راهنمایی را برای همیشه رد صلاحیت هر کسی که مبتلا به COVID-19 از پیوستن به ارتش.

به گفته یک سخنگوی پنتاگون پس از به روز رسانی این محدودیت تنها مربوط به پتانسیل نظامی ایالات متحده استخدام شد که در بیمارستان بستری با بیماری تنفسی است. کسانی که آزمایش مثبت برای کروناویروس که باعث COVID-19 اما باید اجتناب شود عوارض جدی باقی می ماند واجد شرایط در حالی که کسانی که خود را در یک بیمارستان می تواند برآورده حکومت به دست آوردن یک سرویس چشم پوشی — شبیه به فرایند تاسیس برای شرایط دیگر است که می تواند از نظر پزشکی رد صلاحیت استخدام مانند آسم یا یک مورد اخیر از ذات الریه.

وزارت دفاع تایید تغییرات به NPR در روز پنج شنبه پس از نسخه قبلی یادداشت ظاهر در رسانه های اجتماعی. سند یک پیام داخلی صادر شده توسط ارتش ایالات متحده ورودی پردازش فرمان یا USMEPCOM توصیه خوانندگان خود را به برچسب هر سابقه گزارش شده از COVID-19 به عنوان "رد صلاحیت در نظر گرفته."

"در طول تاریخ پزشکی مصاحبه و یا معاینه سابقه COVID-19 تایید شده توسط هر یک از تست آزمایشگاهی یا یک پزشک تشخیص است به طور دائم رد صلاحیت," مقامات اعلام کرد در نسخه های قبلی از سند که پنتاگون تایید کرد که معتبر.

تجدید نظر هدایت می نرمتر خط و نشان می دهد که این عفونت به طور خاص است که مقامات نظامی نگران هستند اما امکان طولانی عوارض برای بهبود بیماران است. این پیام می آید که کاخ سفید خواسته است تا بازگشایی متحده در سراسر کشور و جشن کسانی که بهبود یافته اند از COVID-19.

سازمان بهداشت جهانی هشدار داده است که هیچ شواهد قابل اعتماد و در عین حال برای اطمینان می دانم که بهبود COVID-19 بيمار امن هستند از یک دوم عفونت است.

موقت هدایت را نمایندگی نمی کند اولین بار در ایالات متحده نظامی مواجه سوالات در مورد آن coronavirus پاسخ. اختلاف است در شیوع در ایران هواپیمابر یو اس اس تئودور روزولت. نیروی دریایی ایالات متحده در ادامه به نقد و بررسی چرا و چگونه این کشتی را به فرمانده سروان. برت Crozier شد رها از دستور خود را پس از درخواست او برای کمک به بیرون درز به رسانه ها.

توماس Modly استعفا داد و به عنوان وزیر نیروی دریایی در ماه گذشته در میان یک طوفان یا رگبار تگرگ از انتقاد فقط چهار ماه پس از مغلوب ساختن پیشی جستن نصب شده بود Modly در نقش.

NPR تام بومن کمک به این گزارش.



tinyurlbitlyis.gdclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن