گزارش: چین hid coronavirus' شدت به ذخیره کردن منابع

واشنگتن - مقامات ایالات متحده بر این باورند چین پوشش داده شده تا میزان شیوع کروناویروس — و چگونه این بیماری مس

توسط MINERALNEWS در 15 اردیبهشت 1399

واشنگتن - مقامات ایالات متحده بر این باورند چین پوشش داده شده تا میزان شیوع کروناویروس — و چگونه این بیماری مسری است — برای انبار کردن لوازم پزشکی مورد نیاز برای پاسخ به این هوش اسناد و مدارک نشان می دهد.

رهبران چینی "عمدا پنهان شدت" این بیماری همه گیر از جهان در اوایل ژانویه با توجه به چهار صفحه Department of Homeland Security گزارش مورخ 1 مه به دست آمده و توسط آسوشیتد پرس. وحی می آید به عنوان برگ برنده دولت خود را تشدید کرده است انتقاد از چین با وزیر خارجه مایک Pompeo گفت: روز شنبه که چین مسئول گسترش بیماری و باید پاسخگو باشند.

واضح تر حرف مقابل چین همزمان با منتقدان دولت گفت: دولت در پاسخ به این ویروس ناکافی و کند. رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن مخالفان سیاسی متهم کرده اند که رئیس جمهور و دولت او از شلاق در چین ژئوپولیتیک اما مهم شریک تجاری ایالات متحده در تلاش برای منحرف کردن نقد در خانه.

این تحلیل آمده است که در حالی که کم اهمیت جلوه دادن شدت coronavirus چین افزایش واردات و کاهش صادرات تجهیزات پزشکی. آن را تلاش برای سرپوش گذاشتن بر انجام این کار توسط "انکار وجود محدودیت های صادرات و obfuscating و تاخیر در ارائه آن تجارت اطلاعات" تحلیل متحده است.

این گزارش همچنین می گوید چین برگزار کردن اطلاع رسانی سازمان جهانی بهداشت که کروناویروس "بود سرایت" برای بسیاری از ژانویه پس از آن می تواند جهت تجهیزات پزشکی از خارج از کشور — که در آن به واردات از ماسک صورت و جراحی روپوش و دستکش شدت افزایش یافته است.

کسانی که نتیجه گیری بر اساس 95% احتمال دارد که چین تغییرات در واردات و صادرات رفتار نمی شد در محدوده نرمال بر اساس این گزارش.

مغلوب ساختن پیشی جستن است و این باورند که چین می تواند به هر طریقی coronavirus با توجه به برخی از نوع وحشتناک "اشتباه است." خود سازمان های اطلاعاتی می گویند که آنها هنوز در حال بررسی یک مفهوم مطرح شده توسط رئیس جمهور و مشاوران است که این بیماری همه گیر ممکن است ناشی از یک حادثه در یک آزمایشگاه.

صحبت یکشنبه در ABC "این هفته" Pompeo گفت که او تا به حال هیچ دلیلی برای باور کردن که این ویروس بود به عمد به گسترش است. اما او افزود: "به یاد داشته باشید چین دارای سابقه آلوده جهان و آنها که سابقه اجرا عام و آزمایشگاه."

___

AP دیپلماتیک نویسنده متی لی کمک به این گزارش.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام


tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن