Riverside County باز سوم coronavirus درایو-از طریق تست سایت

به عنوان coronavirus موارد پرش به حدود 300 بیش از آخر هفته در شهرستان ریورساید مقامات اعلام کرده اند برنامه ای

توسط MINERALNEWS در 13 فروردین 1399

به عنوان coronavirus موارد پرش به حدود 300 بیش از آخر هفته در شهرستان ریورساید مقامات اعلام کرده اند برنامه ای برای باز کردن یک سوم درایو-از طریق تست سایت در روز چهارشنبه.

روز دوشنبه در این شهرستان گزارش شده 291 مثبت موارد نزدیک به 60 نفر افزایش از روز گذشته سوابق نشان می دهد. ویروس-مرگ و میر ناشی از افزایش بیش از آخر هفته در آوردن این شهرستان را در مجموع به نه.

درایو-از طریق تست سایت خواهد بود مستقر در برداشت Christian Fellowship church, 6115 آرلینگتون خیابان در کنار رودخانه. به منظور دریافت یک COVID-19 آزمون ساکنان باید نشان دهد علائم مانند تب یا درد گلو و تماس (800) 945-6171 به برنامه قرار ملاقات. اپراتورها را ارزیابی اگر ساکنان واجد شرایط به یک قرار ملاقات. کسانی که ممکن است در معرض رمان coronavirus — توسط شخص دیگری که دارای آزمایش مثبت — همچنین ممکن است آزمایش در سایت شهرستان خبر داد.

این Coachella Valley درایو-از طریق تست سایت در Indian Wells که تا به حال شده است در عمل از 17 مارس منتقل شده بود به Riverside County Fairgrounds در Indio در جمعه شهرستان خبر داد. تست سایت خواهد بود مستقر در همان محل به عنوان فدرال پزشکی ایستگاه, شهرستان, رئیس هیئت مدیره و چهارم منطقه, سرپرست V. مانوئل پرز گفت. تست را در پارکینگ 5 و 5A سعودی در نزدیکی خیابان, بین بزرگراه 111 و دکتر Carreon بلوار.

تبلیغات

511834_ME_coronavirus_testing_coachella_valley_2_GMF.jpg

Riverside County پرسنل پزشکی صفحه نمایش یک ماشین چهار نفر در یک coronavirus درایو-هر چند تست تسهیلات در Indian Wells.

(Gina Ferazzi/لس آنجلس تایمز)

"The Riverside County Fairgrounds یک محل بزرگ برای تست" پرز گفت. "در fairgrounds شده اند یک پناهگاه امن برای خانواده ها. بسیاری از بازدید از این محل برای تاریخ جشنواره و برای ارائه خدمات درمانی و آن را حس می کند کامل با فدرال پزشکی ایستگاه نیز قرار دارد."

این شهرستان را از دیگر درایو-از طریق تست سایت در الماس ورزشگاه در لیک ال سینور که در آن پزشکان شده است "شاهد صدها نفر از بیماران" روزانه بروک فدریکو این شهرستان اطلاعات عمومی افسر گفت. به یک قرار ملاقات در لیک ال سینور سایت ساکنان همچنین می توانید برنامه های آنلاین.

بیش از 3000 ساکنان تست شده اند و در درایو-از طریق مکان ها و رودخانه بهداشت دانشگاه سیستم درمانگاه تا کنون با توجه به مقامات شهرستان.

تبلیغات

دکتر Mahbuba خان یک پزشک در رودخانه مرکز پزشکی که کار کرده است در لیک ال سینور سایت گفت که او سپاسگزار برای کارکنان بهداشتی درمانی که داوطلب وقت خود را و ساخت تست کارآمد تر.

"من فکر می کنم تیم ما [است] انجام یک کار واقعا خوب صحبت کردن به بیماران هدایت آنها را از طریق دادن به آنها دستورالعمل آرام آنها را از گفتن آنها چه COVID-19 است [و] آنچه انتظار" خان گفت: در یک ویدئو در بخش وب سایت. "من می توانید ببینید مردم ترک [و] خندان."

خان گفت که یک بیمار به او گفت که زمانی که کارکنان دست تکان دادند آنها را به عنوان آنها به سمت چپ آن را احساس "واقعا خوب در مورد آمدن به اینجا و [که آنها احساس] واقعا گرم است."

511834_ME_coronavirus_testing_coachella_valley_4_GMF.jpg

یک پرستار طول می کشد یک استراحت در یک درایو-هر چند تست تسهیلات برای ساکنان دره کوچلا.

(Gina Ferazzi/لس آنجلس تایمز)

به عنوان شهرستان رمپ تا خود را تست تلاش های مقامات به دنبال بیشتر پزشکی داوطلبان. آنها خواستار پزشکان و پرستاران و داروسازان دستیار و تکنسین های برای کمک به آماده شدن برای هجوم بیماران. تنها با مجوز پزشکان و یا دانشجویانی درجه در هر یک از این مناطق می تواند داوطلب.

مسئولان شهرستان نیز درخواست که ارسال کمک های مالی برای حمایت از بيمارستان. رودخانه دانشگاه نظام سلامت است که به درخواست برای هواکش های قلبی, مانیتور, ماسک (از جمله فولاد, N-95 یا دست ساز), تجهیزات حفاظت شخصی (مانند هود و چهره سپاه پاسداران), انزوا, لباس و دستکش. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد چگونه به داوطلب و یا اهدا لوازم سفر شهرستان سایت.



tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن