به عنوان coronavirus سرریز روسیه و پزشکان در حال مرگ هستند در خط مقدم

مسکو—دکتر Rimma Kamalova می گوید او در بیمارستان رهبری را نادیده گرفته و به او هشدار در مورد غیر قابل توضیح شی

توسط MINERALNEWS در 25 اردیبهشت 1399

مسکو—دکتر Rimma Kamalova می گوید او در بیمارستان رهبری را نادیده گرفته و به او هشدار در مورد غیر قابل توضیح شیوع پنومونی در ماه مارس. او نگه داشته ،

بیمارستان بستری بیش از 50 نفر به صورت برنامه ریزی شده مراحل بعد که کارکنان آموخته مرحوم بیمار آزمایش مثبت برای coronavirus سوابق نشان می دهد. او نگه داشته ،

بیمارستان دستور داده شد قرنطینه با Kamalova و بیش از 1200 دیگر کارکنان و بیماران در داخل به دام افتاده. روز بعد او تب اما او نگه داشته در حال کار با تکیه بر خود خط وريدی برای تسکین.

"خودتان را به یک قطره تا, درمان, دراز, خودتان دیگر قطره ای get up, درمان," Kamalova رئیس بخش روماتولوژی در Kuvatova جمهوری خواه بالینی بیمارستان در جنوب مرکزی روسیه در شهر اوفا گفت: در یک مصاحبه تلفنی. "شما تا به حال هیچ انتخاب است."

روسیه است که نقطه های پزشکی خود کارگران به عنوان قهرمانان خود را, عکس های گچ بری بر روی تابلوهای تبلیغاتی و داستان های خود را glamourized در تلویزیون دولتی. اما به عنوان کشور توسعه را به یکی از جهانی epicentres بیماری کارگران آن رنج می برند سطح شگفت آور از عفونت و مرگ در صفوف خود را.

و به عنوان تعدادی از گزارش coronavirus موارد در روسیه رشد می کند بسیاری از ترس بدترین هنوز به آمده است.

یک سایت یاد کارکنان مراقبت های بهداشتی که باید در طول درگذشت pandemic, لیست بیش از 180 پزشکان و پرستاران و امدادگران و دیگران.

در یکی بالا مسکو بیمارستان یک سر گروه گفت که 75 درصد از گروه کارکنان بیمار بود. در سنت پترزبورگ 1,465 مراقبت های بهداشتی کارگران گرفتار ویروس فرماندار گفت: حسابداری برای بیش از 1 به 6 از شهر کل موارد.

روسیه وزیر بهداشت میخائیل Murashko گفت: روز شنبه که 400 روسی بيمارستان دچار شیوع کروناویروس.

مانند همکاران خود در بسیاری از نقاط جهان بسیاری از کسانی که پزشکان و پرستاران مبتلا به کمبود محافظ دنده و تجهیزات. اما روسیه سلامت کارگران نیز در رحمت پیچیده و دشوار depersonalized و بی رحم بوروکراسی که به طور فزاینده ای به نظر می رسد outmatched با این بیماری همه گیر.

داخلی دولت فدرال سند به دست آمده توسط نیویورک تایمز نورانی روسیه به عدم آمادگی. در اواخر ماه مارس منطقه ای مقامات روسیه بودند صدایی زنگ هشدار در مورد شدید undersupply از تجهیزات حفاظتی و فراگیر سردرگمی در مورد چگونه آنها قرار بود برای مقابله با ویروس است.

کسانی که هنوز مشکلات به طور کامل حل و فصل شود. در حال حاضر شش هفته بعد حتی پزشکان در مسکو بالای بیمارستان ها گزارش تقریبا قریب به اتفاق سطوح عفونت در میان همکاران خود را.

"من فکر می کنم که از امروز من می دانم که یک تعداد انگشت شماری از افرادی که بیمار" دکتر Evgeny Zeltyn یک متخصص قلب و عروق در مسکو بیمارستان گفت.

Zeltyn گفت که او خوش شانس بوده: او در کار بود زمانی که او سقوط با یک تب 102 درجه است. او موفق به دریافت درمان مناسب دور صرف شب در خود بیمارستان به عنوان یک بیمار و عقب بود در ظرف پنج روز.

"مردم در حال مبارزه با" او گفت:. "مردم فوق العاده خسته شده است."

پزشکان می گویند آنها مختل نه تنها با کمبود تجهیزات و دنده محافظ بلکه توسط یک سفت و سخت از بالا به پایین حاکم بر سیستم که مانع ابتکار و تفکر مستقل. پزشکی کارگران که صحبت کردن با آن مواجه شده اند فشار از مقامات; سه پزشک که درهم با مافوق خود را بیش از شرایط کار سقوط از پنجره ها در هفته های اخیر هر چند حتی اتحاد, پزشکان, پزشکی, کارگر و فعال گروه بسیار مهم از دولت پاسخ داده است تا کسانی که ممکن است استرس های مرتبط با خودکشی نه قتل.

"مردم در موقعیت های اداری به طور کلی نمی دانم که چگونه به تصمیم گیری — آنها می دانند که چگونه به انجام سفارشات گفت:" دکتر گفته بود که 75% از گروه خود بیمار بود که صحبت می کنند تنها به صورت ناشناس برای ترس از عذاب. "و آنها در حفظ و گرفتن دستورات متناقض است."

تناقضات در روسیه coronavirus پاسخ شروع در کرملین. در سراسر کشور مستند به پایان رسید سه شنبه به دستور ولادیمیر پوتین رئیس جمهور حتی به روسیه بود گزارش حدود 10 ، 000 مورد جدید روزانه. کل آن از 252,245 تایید عفونت بیش از هر کشور دیگری به جز ایالات متحده است.

روسیه گزارش کرده است 2,305 coronavirus مرگ و میر تقریبا قطعا یک undercount داده گسترده گزارش معیوب را تست و سایر علل مرگ ثبت شده برای بیمارانی که در اثر COVID-19 بیماری ناشی از ویروس است.

مقامات روسیه اما اصرار دارند که این کشور در حال حاضر به خوبی آماده با اندوخته زیادی از تخت بیمارستان و هواکش و گسترده آزمایش است که شناسایی بسیاری از بدون علامت حامل ویروس. آنها با انتقاد از رسانه های خبری غربی از جمله بار برای ریخته گری روسیه را همه گیر و پاسخ بیش از حد منفی نور است.

این بیماری همه گیر است و همچنین آمار پزشکان و پرستاران در کشورهای غربی اما تعدادی از کارکنان پزشکی' زندگی از دست رفته در روسیه به نظر می رسد به طور نامتناسبی بالا به عنوان یک سهم از کلی ملی مرگ و میر. در بریتانیا حداقل 275 مراقبت بهداشتی و اجتماعی کارگران فوت کرده اند از مجموع بیش از 30000 coronavirus مربوط به مرگ و میر در کشور است.

تاکید خطرات ناشی از روسیه اغلب هرج و مرج تقلا برای مبارزه با ویروس های مراقبت ويژه آتش گرفتار در سنت پترزبورگ بیمارستان سهشنبه, کشته شدن پنج COVID-19 بيمار و مشابه فروغ در مسکو بیمارستان روز شنبه کشته شدن یک. علت اولیه هر دو آتش سوزی: غیرمنتظره ونتيلاتور.

برای بسیاری از این سال به نظر می رسید در موقعیت دلخواهی به عنوان همه گیر خروشان از طریق غرب اروپا است. دولت به نظر می رسد به خطرات ناشی از این ویروس در اوایل بسته شدن بسیاری از روسیه را از 2600 مایل مرز مشترک با چین در ماه ژانویه است. دو ماه بعد روسیه هنوز ضبط کمتر از 100 مورد جدید و پوتین گفت: این ویروس بود "موجود" و وضعیت "تحت کنترل است."

دریافت آخرین در صندوق پستی خود را

هرگز از دست ندهید آخرین اخبار از ستاره از جمله به روز coronavirus پوشش با ما خبرنامه به ایمیل

ثبت نام

اما در پشت صحنه, روسی برگزار شد و ساخت آن را روشن به کرملین که وضعیت تحت کنترل است و سیستم پزشکی بیمار بود مجهز برای مقابله با این بیماری همه گیر وجود داشتن دو ماه برای آماده سازی. در اواخر مارس حداقل 28 روسیه 85 مناطق گزارش شد شدید کمبود تجهیزات حفاظتی پنکه و آزمایش مواد با توجه به منطقه های منطقه لیستی از چالش های وارد شده توسط فدرال وزارت موقعیت های اضطراری و مورخ مارس 29.

24-صفحه سند قبلا شرح داده شده توسط روسیه به روزنامه کومرسانت شد ارائه شده برای بار توسط اتحاد پزشکان و تایید به عنوان معتبر توسط وزارت ، سند آماده شد به عنوان یک نمای کلی از منطقه ای از موانع در این بیماری همه گیر پاسخ وزارت در بیانیه ای گفت.

علاوه بر این برای تامین کمبود این سند نشان می دهد سردرگمی میان مقامات منطقه ای بیش از آنچه به آنها اجازه داده شد و انتظار می رود برای انجام سعی کنید به منظور محدود کردن گسترش ویروس. فدرال دستورات انجام شده "واگرا تفاسیر با واگرا شاخص معیار و اجرای ضرب العجل" مقامات در منطقه تومسک در سیبری گفت.

مناطق توصیف تاخیر در دریافت coronavirus نتایج آزمون و اطلاعات در مورد مسافران از خارج از کشور و سردرگمی در مورد اقتدار خود را به تعطیل کردن کسب و کار محدود کردن سفر با قطار و قرنطینه متخلفان. چندین گفت: آنها نمی دانند که در آن آنها می توانید پول را به سرمایه گذاری اضافی هزینه های درمانی است.

"جزئیات وجود ندارد که چگونه پزشکی کارگران مشغول به کار در سر چشمه از این بیماری همه گیر خواهد پرداخت" مقامات از ولادیمیر منطقه مرکزی روسیه نوشت.

یک تومسک سخنگوی دولت تا به حال هیچ اظهار نظر فوری; ولادیمیر منطقه نیست پاسخ به یک درخواست برای نظر. دو دیگر مناطق ماری ال و Oryol گفت: آنها در حال حاضر بهتر آماده از نظر تجهیزات حفاظتی و تخت بیمارستان.

برخی از پزشکان گفته اند که ملاحظات مالی همراه با محدود تجهیزات حفاظتی و رهبری شکست کمک کرد علت یکی از روسیه بدترین شیوع کروناویروس که به دام افتاده Kamalova و 1200 نفر دیگر در بیمارستان در Ufa در منطقه باشقیرستان.

Kamalova و بخش دیگر سر در بیمارستان گفت: نشانه هایی از شیوع مانند موجی از پنومونی موارد آشکار و قبل از قرنطینه تحمیل شد مارس 6. اما این بیمارستان ادامه داد: به اعتراف بیماران به صورت برنامه ریزی شده روش تا آوریل 6 با توجه به سوابق دکتر ارائه شده به بار.

منتقدان و چون تصمیم به اعتراف بیماران — که به پایان رسید تا افشای بیشتر مردم به وقوع داخل بیمارستان به رهبری تلاش ها برای حفظ این بیمارستان درآمد.

"دولت است که به گروگان اعداد" دومین دپارتمان گفت: صحبت کردن در خواست نامش فاش نشود به خاطر ترس از عذاب. "این یک شکست بود از سیستم."

وزارت بهداشت از باشقیرستان در حال بررسی گزارش های قبلی موارد ذات الریه در بیمارستان سخنگوی دولت منطقه ای گفت:. نه COVID-19 بیماران فوت کرده اند در بیمارستان, او گفت: هیچ یک از آنها سلامت کارگران است. او گفت: دولت نمی تواند اظهار نظر در مورد هر مالی انگیزه در بیمارستان رهبری اقدامات و اشاره کرد که برنامه ریزی شده از بیماران بستری شده در مارس 6 وارد شده بود قبل از قرنطینه در محل قرار داده شد.

"پزشکی کارگران ادامه داد: در زمان جنگ شرایط" که سخنگوی گفت: توصیف وضعیت بیمارستان در طی شده است. "خلق و خوی در حال حاضر بدست بهتر است و پزشکان در حال آماده به کار نگه دارید."

در روز از مستند پزشکان و پرستاران آغاز شده سقوط بیمار با توجه به مصاحبه با پنج نفر بودند که در داخل بیمارستان در قرنطینه. بخش در طبقه دوم بودند را کنار بگذارند برای بیمار, پزشکی, کارگران, اما این کافی نیست. در یک مورد از بیماران اعتراض زمانی که پزشکان و پرستاران در بیمارستان بستری شد و در اتاق مجاور.

وارد تشویقها از دیگر درمانگاه در منطقه و بیمار, پزشکی, کارگران به تازه واردان یک دوره سقوط در درمان coronavirus. برخی از پرستاران-تبدیل-بیماران مجموعه ای داخل وریدی خطوط در هر یک از دیگر به جای سپردن همکاران خود را از خارج از درمانگاه به انجام این کار است.

"شما درک نمی کنند که چگونه این میباشیم چقدر بد این می تواند" یک پزشکی کارگر گفت: توصیف تجربه ابتلا به کروناویروس در کار "زمانی که آنها نمی دانند چه باید بکنید در مورد آن."



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.ly
آخرین مطالب