کنتاکی پلیس پیدا کردن مرده سگ و گربه در پناهگاه فریزر

WEBBVILLE, Ky. - پلیس کشف و ضبط 90 سگ از یک هیچ-کشتن پناهگاه حیوانات در کنتاکی با توجه به آن گفته می شود شرایط

توسط MINERALNEWS در 15 اردیبهشت 1399

WEBBVILLE, Ky. - پلیس کشف و ضبط 90 سگ از یک هیچ-کشتن پناهگاه حیوانات در کنتاکی با توجه به آن گفته می شود شرایط بد و متهم به صاحب آن پس از مرده سگ ها و گربه ها پیدا شد تسهیلات فریزر.

سگ گرفته شد روز شنبه به دلیل "شرایط بد زندگی" در Trixie بنیاد پناهگاه ایالت کنتاکی پلیس گفت: در انتشار اخبار و گزارش رسانه های خبری. پناهگاه سایت تبلیغ خود را به عنوان یک "عدن" برای حیوانات و "بهترین راز نگه داشته در رفاه حیوانات."

ملیسا بومن رئیس جمهور Kentuckians رای برای حیوانات به همراه پلیس در این حمله. او گفت: لگزینگتون هرالد لجر که سگ دچار پزشکی "غفلت" و برخی با پیدا شد تومور. سگ های دیگر تا به حال به tranquilized قبل از خروج از پناهگاه و یک سگ معدوم در تاسیسات.

پلیس به دست آمده جستجو در حکم پس از دریافت شکایت در مورد پناهگاه در مارس هرالد لجر گزارش شده است.

در پناه صاحب سفت Skaggs که برنامه ریزی شده بود برای محاکمه در ماه ژوئن امسال در تخطی از قانون ظلم و ستم حیوانی اتهامات از سال 2018 گفت: او را فراهم می کند مراقبت های پزشکی زمانی که حیوانات به آن نیاز دارید. او گفت: غفلت او را برای دفن هفت گربه و پنج سگ در بر داشت در فریزر به دلیل حجم کار بالا.

"من به عمد انجام می شود چیزی جز سعی کنید برای کمک به این حیوانات" Skaggs گفت. "هر کس اشتباه می کند و من مقدار زیادی از آنها."

Skaggs سرزنش منتقدان خود را بدون euthanization با سیاست های موثر در این آخرین حمله به فشار او را به اعتراف به گناه به قبل از اتهامات عنوان شده علیه. Skaggs, 68, در حال حاضر چهره 12 اضافی شمارش از دفع نامناسب. او را دستگیر و گفت که او در نظر دارد برای مبارزه با همه اتهامات.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب