عربستان سعودی اعلام کرد در این سال حج خواهد بود "بسیار محدود"

بزرگنمایی این تصویر این منطقه در اطراف کعبه که مکعب در ساختمان مسجد در اسلام شهر مقدس مکه عربستان سع

توسط MINERALNEWS در 3 تیر 1399
بزرگنمایی این تصویر

این منطقه در اطراف کعبه که مکعب در ساختمان مسجد در اسلام شهر مقدس مکه عربستان سعودی بسته شد و ضد عفونی در ماه مارس است. مقامات در ماه ژوئن اعلام کرد که این سال را به حج خواهد بود محدود به دلیل بیماری همه گیر. Amr Nabil/AP پنهان کردن عنوان

تعویض عنوان
Amr Nabil/AP

کشورها در سراسر جهان قرار داده شده اند محدودیت در مجامع عمومی و عربستان سعودی را تایید کرد روز دوشنبه که این سال را به حج از این قاعده مستثنی است. مقامات اعلام کرد در بیانیه ای که زیارت که قرار است به زودی در پایان ماه جولای خواهد بود "بسیار محدود" در اندازه و محدود به عربستان تنها ساکنان.

وزارت حج و عمره اشاره کرد عدم وجود یک موجود واکسن و خطرات ناشی از شلوغ کرده است.

"این تصمیم گرفته شده است برای اطمینان از حج انجام می شود در یک شیوه ای امن از ديدگاه بهداشت عمومی در حالی که رعایت تمام اقدامات پیشگیرانه و اجتماعی لازم است فاصله پروتکل برای محافظت انسان ها از خطرات مرتبط با این بیماری همه گیر و مطابق با آموزه های اسلام در حفظ زندگی انسان" در این بیانیه به عنوان خوانده شده.

میلیون ها نفر از مسلمانان به طور معمول را زیارت به مکه هر سال با نزدیک به 2.5 میلیون انجام این کار در سال 2019. حج یکی از اسلام مهم ترین نیازهای دینی و همچنین به عنوان یک منبع بزرگ درآمد برای عربستان سعودی است.

عربستان سعودی و کشورهای دیگر در حال حاضر اقدامات برای محدود کردن تعداد زائران در سفر به مکه در این سال است.

در ماه مارس وزیر حج محمد, Banten خواسته مسلمانان برای به تاخیر انداختن نهایی برنامه های خود را "تا زمانی که وضعیت روشن است." این کشور نیز به حالت تعلیق در تمام بازدیدکننده داشته است به مکه و مدینه برای عمره مفرده که انجام می شود در طول سال.

اندونزی و مالزی که ارسال مجموع حدود یک چهارم میلیون مسلمان به حج سالانه هر دو اعلام کرد در اوایل در ماه ژوئن که آنها خواهد بود لغو این سال را به زیارت از نگرانی های بهداشتی برای مسافران است.

"دولت متولی دو مسجد مقدس است که افتخار خدمت به میلیون ها نفر از حج و عمره زائران سالانه و آن را تایید می کند که این تصمیم ناشی از این اولویت این پیمان حفظ امنیت زائران در آن زمین تا زمانی که آنها را ترک و به کشورهای خود" با توجه به این بیانیه.

عربستان سعودی مدعی 24 ساعت منع رفت و آمد در مکه اگر چه آن را به پایان رسید حکومت در تحمیل مارس در بسیاری از شهرها و شهرستانها.

برخی از قوانین و محدودیت در محل باقی می ماند در سراسر کشور به عنوان ویروس همچنان به گسترش: همانطور که از روز دوشنبه وزارت بهداشت گزارش شده و در مجموع بیش از 161,000 موارد است.



tinyurlbitlyis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب