Anti-مغلوب ساختن پیشی جستن گروه آگهی پشتیبانی ناخالص آلاسکا در سنای ایالات متحده صندلی

جونو ، - خارج از گروه متمرکز بر شکست دادن رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در ماه نوامبر و "Trumpism" ا

توسط MINERALNEWS در 10 مرداد 1399

جونو ، - خارج از گروه متمرکز بر شکست دادن رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن در ماه نوامبر و "Trumpism" است که در حال اجرا یک آگهی در آلاسکا در حمایت از مستقل Al ناخالص در آلاسکا آمریکا مسابقه.

ناخالص است به دنبال چالش اول-اصطلاح جمهوری خواه ایالت Dan Sullivan.

تبلیغ اسپانسر شده از طرف لینکلن پروژه و به اشتراک گذاشته شده در آن سایت نیست ذکر سالیوان اما همراه مطبوعاتی می کند. انتشار اشاره به سالیوان به عنوان "دیگر یک جمهوری خواه و نه یک محافظه کار" اما "Trumpist."

مغلوب ساختن پیشی جستن انجام آلاسکا با 51 درصد آرا در سال 2016.

سالیوان مدیر کمپین مت Shuckerow گفت: مبارزات انتخاباتی انتظار دارد گروه های خارج از صرف میلیون ها دلار را امتحان کنید تا تاثیر در این مسابقه است. او گفت: با داشتن دموکرات جو بایدن به عنوان رئیس جمهور و چاک شومر به عنوان رهبر اکثریت سنا "فاجعه بار خواهد بود برای آلاسکا است."

لینکلن پروژه شامل فعلی و سابق آمریکا به شکست مغلوب ساختن پیشی جستن و کسانی که در کنگره دیده می شود به عنوان متحد با او. این گروه بلافاصله پاسخ به درخواست ها برای اظهار نظر.

ناخالص' کمپین گفت که "هیجان زده برای دیدن تاریخی ما ائتلاف رو به رشد از طریق لینکلن پروژه را پشتیبانی می کند."

سالیوان هیچ حریف در Aug. 18 اولیه.

ناخالص است که در حال اجرا در دموکراتیک اولیه و تایید شده توسط حزب اتحاد دو اصلی مخالفان ادگار Blatchford در حال اجرا به عنوان یک دموکرات و کریس عاشقانه در حال اجرا مانند ناخالص به عنوان یک بگمارند. ناخالص گفت: او متمرکز کرده است در حال اجرا در برابر سالیوان.

نه Blatchford و نه عاشقانه است و گزارش را به کمیسیون انتخابات فدرال بالا بردن هر گونه پول.

"مستقل" است که یک اصطلاح اغلب برای توصیف کسانی که ثبت نام به عنوان اعلام نشده و یا حزبی در آلاسکا است. بزرگترین بلوک از ثبت نام رای دهندگان ثبت شده است مانند. هر سه اعضای آلاسکا هیئت نمایندگان کنگره جمهوری خواهان هستند که توسط رژیم صهیونیستی است. مایک Dunleavy.

ناخالص جراح ارتوپد که کمک کرده است بیش از $700,000 به مبارزات انتخاباتی خود تا کنون گزارش شده $3.2 میلیون در دست ژوئن 30. سالیوان گزارش حدود 5.4 میلیون در دسترس به عنوان ژوئن 30.

مردان در هفته گذشته منتشر شد تبلیغات خود را. سالیوان اشاره به تلاش برای ارائه کمک های اولیه در میان coronavirus همه گیر و گفت: او با جمهوری خواهان و دموکرات ها نسبت به آن پایان. ناخالص' آگهی های ویژه پرماجرا خیلی چیزهای مانند گفت: "کشته شدن یک خرس خاکستری در دفاع از خود پس از آن معتقدند او."

ناخالص گفت که او و یک دوست به ضرب گلوله خرس هم پس از حیوان پاره پاره تا اردوگاه خود را بر روی یک اردک شکار, سفر و نقل مکان کرد به سمت آنها. این یک وضعیت "که در آن من تا به حال هیچ انتخاب" او در مصاحبه ای گفت: روز شنبه.

بیشتر از آنچه مسائل در صندوق پستی خود را

شروع صبح خود را با همه چیز شما نیاز به دانستن و هیچ چیز برای شما. برای ثبت نام اول تا ستاره جدید روزانه در خبرنامه ایمیل.

ثبت نام در حال حاضر

در سال 2014 سالیوان سابق دولت دادستان عمومی و منابع طبیعی کمیسر شکست دموکرات ایالت علامت Begich در نزدیک تماشا نژاد به عنوان احزاب رقابت برای کنترل سنا. آن گران بود مسابقه هم که دیدم یک سیل از خارج از گروه های ذینفع.

لینکلن پروژه نیز این هفته اعلام کرد برای حمایت از مونتانا رژیم صهیونیستی است. استیو بولاک یک دموکرات به چالش کشیدن جمهوری خواه وزیر بهداشت ، استیو Daines; و مخالفت با مین جمهوری خواه وزیر بهداشت ، سوزان کالینز.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netcutt.lyshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن